Te joilla ”silmät syvällä päässä”, millaisen eyelinerin teette?
Mulla ei toimi siis MIKÄÄN. Olen youtubesta katsonut ja yrittänyt opetella. Ei vaan onnistu mikään siipirajaus.
Ongelma on osin ”hooded eye” eli raskas luomi - ei ole siis vanhuuden merkki vaan ollut ihan aina sellainen. Toisekseen silmän ulkonurkka on hassusti ”kuopassa” kun silmät on niin syvällä päässä, eli se siipi tai jatke ”hyppää” jotenkin hassusti eikä pysy suorana.
Jossain lehdessä joskus luki että tämä on juuri jotain uralilaista geeniperimää ja ollut oikein hyödyllinen, kun se silmä on turvassa syvällä kallossa eikä niin vahingoitu jos sapelihammastiikeri hyökkää ;)
No siinä ne hyödyt olikin. Miten sen rajauksen saisi tehtyä? ;)
Kommentit (15)
Teetkö siis luomivärillä kaiken?
Luomivärirajaus saattaisi toimia. Tussirajaus ainakin näyttää…. No, hirveältä ;)
Ap
Teen vaan ripsien reunaan ohuen tussirajauksen ja inliner-kajalilla väritän ripsien välejä niiden alapuolelta, En tee siipeä, kun se ei onnistu. Vaikka näyttäisi edestä päin katsottuna kivalta, niin vähintään sivusta typerältä.
Tutustu aasialaisiin meikkivinkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla on ULKONEVAT silmät. Niillä on toki raskas monolid-luomi mutta silmät pinnassa. Monilla suomalaisilla taas SYVÄLLÄ pään sisässä. Siksi sitä wing linea ei voi piirtää kub silmän ulkoreuna ei ole tasainen vaan se silnä on syvässä kuopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla on ULKONEVAT silmät. Niillä on toki raskas monolid-luomi mutta silmät pinnassa. Monilla suomalaisilla taas SYVÄLLÄ pään sisässä. Siksi sitä wing linea ei voi piirtää kub silmän ulkoreuna ei ole tasainen vaan se silnä on syvässä kuopassa.
Niinpä. Aasialaiseen silmään voi piirtää suoran viivan ja se jatkuu suorana vaikka ohimolle saakka. Toisin kuin syvällä päässä olevaan silmään.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö siis luomivärillä kaiken?
Luomivärirajaus saattaisi toimia. Tussirajaus ainakin näyttää…. No, hirveältä ;)
Ap
Rajauskynällä teen.
Sama ongelma täällä. Minulla on niin syvällä silmät päässä, että olen tyytynyt tekemään vain sisärajaukset yläluomeen. En oo vaan vieläkään löytänyt hyvää tuotetta tuohon hommaan, kun kaikki valuu pois.
Laittakaa kuvia julkkiksista joilla on silmät niin syvällä päässä ettei wing-rajaukset onnistu.
Pohj.-eurooppalaisen sukuisilla valkoisilla on silmät syvällä päässä. Lisäksi ulkonurkasta hooded eye (Naomi Watts, Gwyneth Paltrow, Miranda Otto). Ja just ulkonurkkaan se wing kuuluisi tehdä.
Ei muuten löydy oikein kuvia! Kuvahaulls löytyi tällainen, eli linkin takana sivulla ylin mainoskuva on sellainen henkilö jolla silmä syvällä. Kun katsotte silmän ulkonurkkaa niin selviää miksi se siipirajaus ei onnistu.
https://www.paviljonki.fi/author/aavabang/
Mikään luomiväri ei myöskään onnistu tälle silmätyypille. Silmän yläreuna on ”kulmaluun harjanne” (näkyi tuossa linkatussa kuvassa hyvin siinä kuvassa kauempana olevassa silmässä, miten jyrkkä se harjanne on) ja siis banaanieajaus ei toimi, eikä keinotekoinen cut-grease luomiväri… suoraan sanoen ei mikään luomiväri!
Eyelinerin tekeminen on iso homma, jo pelkan hylsyn muotteihin uppoaa rahaa puhumattakaan kemistien palkoista.
Jos puhutaan rajauksista niin sitten se on eri asia.
menen helpoimman kautta enkä käytä rajauksia ja harvoin luomiväriäkään, helppo ja nopea silmämeikki kuin tarvitaan vain ripsaria :) Joskus juhliin saatan laittaa jonkun nudebeigen vienosti hohtavan luomivärin eikä muuhunkaan meikkiin minuuttitolkulla kulu aikaa. Toki onneksi mulla on kauniit silmät niin pelkkä ripsari riittää niiden korostamiseen.
Juu ei mitään toivookaan että saisin rajaukset fiksusti, ei edes sovi mun pyöreiden silmien malliin. Pelkkä ripsari kehystää kivasti, tulee vähän sellainen Twiggy-fiilis:
https://images.app.goo.gl/UEFr9JHtqjucQzDq6
Luomivärikin on aika turha, kun silmät tosiaan on supersyvällä päässä ja iän myötä rupee kulmien alta ihokin roikkumaan yläluomien päälle, joten ei...
Mul on just kuvailemasi kaltaiset silmät. En rajaa yläluomea ollenkaan, tulee liian raskaan näköset silmistä. Alaluomen ihan ripsien tyveen teen ohuen rajauksen. Mulle toimii jos siipi lähtee tosi ylhäältä ja häivyttää huolellisesti.