Paras vedenkestävä ripsiväri, joka ei tahraa rasvaisia luomia ja pitää taivutukset?
Kommentit (6)
Olen huomannut, että turha edes ajatella käyttävänsä näiden raskaiden luomien takia ripsiväriä, joka ei ole vedenkestävä. Joskus ihan hävettänyt kotiin tullessa kun olen huomannut ripsivärit pitkin silmäluomia levinneenä. Luomien pohjustamisesta ei ole ollut apua. Toistaiseksi paras Prismasta löytämäni ja testaamani on Isadoran vedenkestävä sinikorkkinen ripsiväri, Build-up Mascara Extra Volume. Ei sekään täydellinen ole, illalla saattaa olla vähän mustaa silmän alla, mutta ei tarvitse pelätä päivän aikana näyttävänsä pandalta. Olen kiinnostunut kuulemaan muidenkin vinkkejä!
Seuraan. Sama ongelma, eli rasvainen iho ja raskaat luomet. Ainoa joka vähän auttaa, on pohjustuksen lisänä meikkipuuteri. Aina ei viitsisi laittaa täyttä pakkelia, vaan pelkän ripsarin ja kulmat. Valitettavasti kuljen meikittä, kun ei arkena viitsi laittaa pitkän kaavan mukaan.
Viimeinen kokeiluni oli PandaEyes, joka levisi ihan samalla tavalla kuin muutkin.
Raskaille luomille ei nimenomaan pidä käyttää vedenkestävää ripsiväriä, koska se liukenee öljyyn. Mulla toimii parhaiten L'oreal Unlimited, jota myydään vesiliukoisena, mutta on mun mielestä enemmänkin sarjaa liukenee 38-asteisessa vedessä. Luomelle vielä pohjustusvoide (esim. Urban decay) ja puuteri.
Vierailija kirjoitti:
Raskaille luomille ei nimenomaan pidä käyttää vedenkestävää ripsiväriä, koska se liukenee öljyyn. Mulla toimii parhaiten L'oreal Unlimited, jota myydään vesiliukoisena, mutta on mun mielestä enemmänkin sarjaa liukenee 38-asteisessa vedessä. Luomelle vielä pohjustusvoide (esim. Urban decay) ja puuteri.
Tuo on totta, mutta mitä laittaa alaluomelle? Jos silmien alle laittaa vain primerin, se ei riitä. Jos tunkee siiten puuteria, on pakko pohjustaa koko kasvot meikkipuuterilla. Ainakin mulla on niin vaalea ja rasvainen iho että alaluomelle ei voi laittaa mitään. Valtava määrä rypoyjökin tulee esiin, jos laittaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta, mutta mitä laittaa alaluomelle? Jos silmien alle laittaa vain primerin, se ei riitä. Jos tunkee siiten puuteria, on pakko pohjustaa koko kasvot meikkipuuterilla. Ainakin mulla on niin vaalea ja rasvainen iho että alaluomelle ei voi laittaa mitään. Valtava määrä rypoyjökin tulee esiin, jos laittaa jotain.
En tiedä. Ei mulla rasvoitu kuin yläluomet. Ehkä käytät vääränlaisia ihonhoitotuotteita?
Kiinnostaisi minuakin. Maybellinen vedenkestävä Falsies Lash Lift näyttää pitävän taivutukset mutta tahraa rasvaiset luomeni. T: samaan aikaan toisen aloituksen aiheesta tehnyt