Tulipahan taas ajatus....
Onko kukaan nähnyt Suomessa mustaa tai jonkin muun väristä poliisia? Tuli mieleen, kun tänään näin useamman partion ajamassa ohitse ja kaikki valkoisia suomalaisia.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:15"]
En ole nähnyt. Nyt jäi häiritsemään että onko niitä edes :D
[/quote]
No siksi tein aloituksen asiasta :D
Älä alapeukuta, vaan kerro värillisestä kokemuksesta Suomen poliisivoimissa :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:06"]Onko kukaan nähnyt Suomessa mustaa tai jonkin muun väristä poliisia? Tuli mieleen, kun tänään näin useamman partion ajamassa ohitse ja kaikki valkoisia suomalaisia.
[/quote]Ensimmäisiä on koulutuksessa nyt.
Kasvattakaa hiukiset päähän toverit :) Nyt ne etniset puhdistukset alkaa :)
En mä poliiseja ole nähnyt, mutta mustan vartijan kyllä. Samaa näköä Kimbo Slicen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:30"]
En mä poliiseja ole nähnyt, mutta mustan vartijan kyllä. Samaa näköä Kimbo Slicen kanssa.
[/quote]
Minäkin, oli suomen vartijat -ohjelmassa.
Höh. Poliisiksi tarvitaan syntyperäinen suomen kansalaisuus ja esim. ekat afrikkalaisethan tuli suomeen vasta ysikytluvun puolivälissä joten heidän suomessa syntyneet lapsensa rupee vasta olemaan siinä iässä, että voisivat olla poliiseja jos kiinnostaa.
Onkos se entinen uimari, nykyinen poliisi joku Göran Porvari ihan täyssuomalainen?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:43"]
Höh. Poliisiksi tarvitaan syntyperäinen suomen kansalaisuus ja esim. ekat afrikkalaisethan tuli suomeen vasta ysikytluvun puolivälissä joten heidän suomessa syntyneet lapsensa rupee vasta olemaan siinä iässä, että voisivat olla poliiseja jos kiinnostaa.
[/quote]
Aa, okei. Eli erivärisiä odotellessa :) Mahtavatko saada paljonkin enemmän paskaa niskaansa ura alkuaikoina verrattuna perinteiseen väriin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:30"]
[/quote]
Minäkin, oli suomen vartijat -ohjelmassa.
[/quote]
Sielläkin? Mä oon itiksessä nähnyt :D
Asun poliisiammattikoulun vieressä. En ole nähnyt värillisiä minäkään. Kouluun pääseminen vaatii Suomen kansalaisuuden ja lukio- tai vastaavat opinnot. Siis ammattikoulutuksen. Ei tarvitse olla Suomessa syntynyt, ainakaan noiden pääsyvaatimusten mukaan. Katsokaa koulun sivuilta pääsyvaatimukset.
Hervantalainen
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:43"]
[/quote]
Mistä tiedät että pitää olla syntyperäinen. Ei löytynyt hakukriteereistä. Kansalaisuus vaaditaan kyllä. Ja paljon muutakin. Väri ei ole este.
Se voisi kyllä tasoittaa etnisten ryhmien rikollisuuteen taipumista, kun olisi oman värinsä edustaja poliisivoimissa. Vaikka värillä ei mukamas ole väliä...
Pitäisikö oikein laittaa s-postia asiasta poliiseille ja kysyä :) Että onko paljonkin hakeneita ja onko tulevaisuudessa jotain kiintiöitä tämänkin asian suhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:02"]
Asun poliisiammattikoulun vieressä. En ole nähnyt värillisiä minäkään. Kouluun pääseminen vaatii Suomen kansalaisuuden ja lukio- tai vastaavat opinnot. Siis ammattikoulutuksen. Ei tarvitse olla Suomessa syntynyt, ainakaan noiden pääsyvaatimusten mukaan. Katsokaa koulun sivuilta pääsyvaatimukset.
Hervantalainen
[/quote]
ja tummaihoinen ei voi olla suomen kansalainen koska...?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:09"]
Viesti poistetaan rasistisena. ..
[/quote]
:O mitä rasistista tässä on? Eikö se nimenomaan ole rasismia, ettei ole muita ihonvärejä poliisivoimissa?
Up