Haluan parisuhteen mutta inhoan seksiä :(
Kaipaan jonkun kanssa paljon yhdessä vietettyä aikaa ja joskus halauksia ja vaikka toisen kainalossa vietettyä iltaa. Ajatus siitä että se menisi kuitenkin toisen osapuolen lähentelyksi ällöttää :( Oikeasti, olenko ikuisesti yksin? Ja kyllä, "etsi mies jota ei seksi kiinnosta", mutta kun niitä on aika vähän ja kuitenkin minulla on myös jonkunlaiset mieltymyksetkin.
Kommentit (32)
Mä taas haluaisin seksiä mutta uskon etten pystyisi parisuhteeseen kun näin kauan (30 vuotta) on tullut jo oltua yksin. Olen nainen.
Hmm... naisillako ei oo seksiä :D Mun eka seksuaalisesti täysin toimiva suhde oli just naisen kans! Eikä oo eka nainen, ja miestenkin kans nautin seksistä, mut vaan seksistä, se melkeen kaikki muu puuttuu. Rakastuminen tekee ihmeitä, ja niihin alkuvaiheen muistoihin voi palata sit ku seksuaaliset tunteet väljähtyy. Rakkaus kuitenki jää. Ei kannata alkaa parisuhteeseen "toi on ihan hyvä tyyppi" -pohjalta, ku ei kaverien kans olla silleen eikä rakenneta parisuhdetta, perusteta perhettä.
Kattele joku vanhempi mies, niillä voi olla joillakin vielä haluja, mutta ei kykyjä, joten aika rauhassa saat olla. Monilla on erektio-ongelmia jo 40-v, kaikilla jonkin verran 50-v ja sitä rataa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :) [/quote] Huhhuh. Päätellen alapeukuista, täällä on aika seksivastaista porukkaa. Nähtävissä heti jos joku TYKKÄÄ seksistä. :)
[/quote]
pistin saman merklle! :D Siksi alapeukutinkin avausta... Saman huomasin tuon "haluan seksisuhteen mutten parisuhteen" kommentin kohdalla. Itselleni on kyllä tullut vahvasti mielikuva perus AV-mammasta, joka on teennäinen ja tosielämässä teeskentelevä romanttiseen hölynpölyyn uskova siveydensipuli, jolle seksin haluaminen on kauhistus ja joka vartioi miestään (joka on sika, jolle ei voi siksi antaa), jottei joku seksinnälkäinen vosu vie sitä... ;) ihan vaan näin offtopicikkina päätin avautua. Ja tätä palstaa kauemmin seuraanneena ei ne miesten väitteet naisten seksin avulla käyttämästä vallasta ole täysin tuulesta temmattuja.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:58"]
Mä taas haluaisin seksiä mutta uskon etten pystyisi parisuhteeseen kun näin kauan (30 vuotta) on tullut jo oltua yksin. Olen nainen.
[/quote]
Samaa pelkään minäkin. Olen alle nelikymppinen mies ja olen ollut koko elämäni yksin. Minulle seksi ei ole kovinkaan tärkeää, nauttisin vain puolison kumppanuudesta muutoin.
Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :)
Mä taas haluisin seksiä, mutten parisuhdetta
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:18"]
Minkä ikäinen oot?
[/quote]
23
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :)
[/quote]
Huhhuh. Päätellen alapeukuista, täällä on aika seksivastaista porukkaa. Nähtävissä heti jos joku TYKKÄÄ seksistä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]
Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :)
[/quote]
Mitä sen miettiminen hyödyttää? Kunhan kysyn :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :)
[/quote]
Huhhuh. Päätellen alapeukuista, täällä on aika seksivastaista porukkaa. Nähtävissä heti jos joku TYKKÄÄ seksistä. :)
[/quote]
Ei se seksivastaisuutta tarkoita. Kainalossa köllöttely ei vaan kaikilla tarkoita että automaattisesti haluaa seksiä. Läheisyyttä voi olla muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]
[/quote]
Mitä sen miettiminen hyödyttää? Kunhan kysyn :D
[/quote]
Taitaa olla taustalla käsittelemättömiä ongelmia. Just saying...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:20"]Kannattaisiko miettiä miksi vihaat seksiä? Jos jonkun kainalossa on kiva köllöttellä, niin mielellään sitä muutakin siinä tekee. :)
[/quote]
[/quote]
Ei se seksivastaisuutta tarkoita. Kainalossa köllöttely ei vaan kaikilla tarkoita että automaattisesti haluaa seksiä. Läheisyyttä voi olla muutenkin.
[/quote]
Ei tietenkään automaattisesti. Mutta jos toinen selvästi vihaa jo koko ajatusta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:17"]
Kaipaan jonkun kanssa paljon yhdessä vietettyä aikaa ja joskus halauksia ja vaikka toisen kainalossa vietettyä iltaa. Ajatus siitä että se menisi kuitenkin toisen osapuolen lähentelyksi ällöttää :( Oikeasti, olenko ikuisesti yksin? Ja kyllä, "etsi mies jota ei seksi kiinnosta", mutta kun niitä on aika vähän ja kuitenkin minulla on myös jonkunlaiset mieltymyksetkin.
[/quote]
Täällä mies, jolla samansuuntaiset aatokset. En millään jaksa alkaa miettimään miten miellyttää toista osapuolta seksuaalisesti tai suostumaan seksiin vaikka ei huvittaisi. Minulle riiittäisi, kun olisi puolisona nainen, jonka kanssa viihtyisi muuten ja voisi vaikka matkustella yhdessä. En käsitä ihmisiä, jotka ovat täysin sukupuoliviettinsä vietävinä. Naisen täytyisi olla todella kaunis, että se minun kohdallani onnistuisi ja omalla ulkonäölläni ja sosio-ekonomisella asemallani sellaisen naisen saaminen puolisoksi on täysin mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:17"]
[/quote]
Täällä mies, jolla samansuuntaiset aatokset. En millään jaksa alkaa miettimään miten miellyttää toista osapuolta seksuaalisesti tai suostumaan seksiin vaikka ei huvittaisi. Minulle riiittäisi, kun olisi puolisona nainen, jonka kanssa viihtyisi muuten ja voisi vaikka matkustella yhdessä. En käsitä ihmisiä, jotka ovat täysin sukupuoliviettinsä vietävinä. Naisen täytyisi olla todella kaunis, että se minun kohdallani onnistuisi ja omalla ulkonäölläni ja sosio-ekonomisella asemallani sellaisen naisen saaminen puolisoksi on täysin mahdotonta.
[/quote]
Siis eikö sulla vehje toimi jos toinen ei oo miss maailma?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:17"] Kaipaan jonkun kanssa paljon yhdessä vietettyä aikaa ja joskus halauksia ja vaikka toisen kainalossa vietettyä iltaa. Ajatus siitä että se menisi kuitenkin toisen osapuolen lähentelyksi ällöttää :( Oikeasti, olenko ikuisesti yksin? Ja kyllä, "etsi mies jota ei seksi kiinnosta", mutta kun niitä on aika vähän ja kuitenkin minulla on myös jonkunlaiset mieltymyksetkin. [/quote] Täällä mies, jolla samansuuntaiset aatokset. En millään jaksa alkaa miettimään miten miellyttää toista osapuolta seksuaalisesti tai suostumaan seksiin vaikka ei huvittaisi. Minulle riiittäisi, kun olisi puolisona nainen, jonka kanssa viihtyisi muuten ja voisi vaikka matkustella yhdessä. En käsitä ihmisiä, jotka ovat täysin sukupuoliviettinsä vietävinä. Naisen täytyisi olla todella kaunis, että se minun kohdallani onnistuisi ja omalla ulkonäölläni ja sosio-ekonomisella asemallani sellaisen naisen saaminen puolisoksi on täysin mahdotonta. [/quote] Siis eikö sulla vehje toimi jos toinen ei oo miss maailma?
[/quote]
Tarkoitin, että naisen täytyisi olla todella kaunis, jotta olisin täysin sukupuoliviettini vietävissä. Kyllä seksi onnistuu vähän tavallisemman näköisen naisenkin kanssa, jos olen itse "sillä tuulella", mutta jos en ole, niin sitten en kyllä tavallisemman näköisestä naisesta jaksa syttyä. Ja koska nykyään joka tuutista hoetaan seksin tärkeyttä ja kuinka puoliso on heti oikeutettu pettämään, jos ei saa seksiä ihan just, kun sitä haluaa, niin parisuhde tuntuu minusta liian vaativalta siihen nähden mitä siitä saan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:40"]Mulla täysin sama "ongelma" :/
[/quote]
No, lyökää hynttyyt yhteen sitten vaan ja halailemaan.