Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan parisuhteen mutta inhoan seksiä :(

Vierailija
24.02.2015 |

Kaipaan jonkun kanssa paljon yhdessä vietettyä aikaa ja joskus halauksia ja vaikka toisen kainalossa vietettyä iltaa. Ajatus siitä että se menisi kuitenkin toisen osapuolen lähentelyksi ällöttää :( Oikeasti, olenko ikuisesti yksin? Ja kyllä, "etsi mies jota ei seksi kiinnosta", mutta kun niitä on aika vähän ja kuitenkin minulla on myös jonkunlaiset mieltymyksetkin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota kutsuta kämppikseksi. Luultavasti moni suostuu jos saa harrastaa seksiä muuualla.

Vierailija
22/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan seksiä, mutta inhoan parisuhteita. Meitä on moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskele a-seksuaalisuudesta ja etsi jostain puolelta nettiä toisia a-seksuaaleja treffikaveriksi? Asseja ei kiinnosta seksi, mutta voivat olla esim heteroromanttisia, jolloin kuitenkin kaipaa läheisyyttä ja rakkautta vastakkaiselta sukupuolelta. Pusuja ja haleja, mutta ei seksiä.

Vierailija
24/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:55"]

Eikö tuota kutsuta kämppikseksi. Luultavasti moni suostuu jos saa harrastaa seksiä muuualla.

[/quote]

Varmasti suostuu. Aseksuaalit ja vaatimattomammalla libidolla varustetutkin saattavat toivoa puolisoltaan "uskollisuutta". Sitten pitää vain löytää samanlainen pari, eihän siinä sen kummempaa.

Vierailija
25/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan seksiä, kun mies ei ole minulle sopiva seksuaalisesti. En kiihotu ollenkaan tavallisesta seksistä.

Vierailija
26/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:15"]

Minäkin inhoan seksiä, kun mies ei ole minulle sopiva seksuaalisesti. En kiihotu ollenkaan tavallisesta seksistä.

[/quote]

Paitsi jos miehelle sopii se, että lahnaan.

Vierailija
28/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisitkö mun puolisoksi, jos ravaisin sitten vieraissa? En kaipaisi parisuhteelta seksiä, koska vaihtelu kiinnostaa. Parisuhde olisi silti hyvä juttu ja pitäisin puolisostani huolta.

Vierailija
29/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän voitaisi mennä kimppaan :-). Olen nainen ja haluan asua yksin. Kaipaan silti elämääni säännöllistä ja turvallista rakastajaa, jolla ei olisi muita seksikumppaneita einkä sp-tauteja. Minua ei kiinnostaisi millään tavalla elää parisuhteessa, mutten halua myöskään satunnaisia yhden illan panoa...

Vierailija
30/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:36"]Mehän voitaisi mennä kimppaan :-). Olen nainen ja haluan asua yksin. Kaipaan silti elämääni säännöllistä ja turvallista rakastajaa, jolla ei olisi muita seksikumppaneita einkä sp-tauteja. Minua ei kiinnostaisi millään tavalla elää parisuhteessa, mutten halua myöskään satunnaisia yhden illan panoa...
[/quote]
Mä rupeen!

Vierailija
31/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele naisen kanssa. Naisilla ei ole seksiä.

-Mies 29v-

Vierailija
32/32 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:17"]

Kaipaan jonkun kanssa paljon yhdessä vietettyä aikaa ja joskus halauksia ja vaikka toisen kainalossa vietettyä iltaa. Ajatus siitä että se menisi kuitenkin toisen osapuolen lähentelyksi ällöttää :( Oikeasti, olenko ikuisesti yksin? Ja kyllä, "etsi mies jota ei seksi kiinnosta", mutta kun niitä on aika vähän ja kuitenkin minulla on myös jonkunlaiset mieltymyksetkin.

[/quote]

Millaista miestä sitten etsit ja mistä päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi