Missä päin Yhdysvaltoja olet matkustanut?
Itse olen ollut New Yorkissa ja Houstonissa(Texas).
Kommentit (17)
New Yorkissa, Miamissa, Orlandossa, San Fransiscossa ja Losissa
New Yorkissa, Atlantassa, Pohjois Carolinassa.
New York, Los Angeles (Hollywood, Santa Monica), San Fransisco, Boston, Denver, Vermont, Washington D.C.
Subwayn sisällä. Olin toukka joskus subwayn patongin salaatinlehdessä ja juuri kuin joku kommunisti oli haukkaamassa minut kuoliaaksi niin ilmavirta vei minut pois tuosta salaatinlehdestä.
Onneksi maapallossa on viellä olemassa pölytoukkia ja muurahaisia, heidän kanssa on kivaa mutta kamelit yrittävät syödä meidät hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyy Yorkissa
Nauratti se kyltti, kun ajeltiin ohitse pari viikkoa sitten. Nuo kuntasloganit on yleensä todella hirveitä, mutta tuo hymähdytti.
About puolet osavaltioista nähtynä. Kerran ajanut Nykistä Losiin.
New Yorkissa useamman kerran, Miamissa, Orlandossa ja Atlantassa kerran. Los Angeles olisi kiva nähdä.
Oswegossa.
Merimiehenä 70luvulla ms/Chasetwo:lla (Atalaya FÅA) joka oli
aikarahdattu kanadalaiselle varustamolle.
Paikallisessa lehdessä luki :
"Suurin suolaisen veden laiva joka on käynyt Oswegossa".
Eikä ihme laivamme oli suunniteltukin mahtumaan juuri ja juuri
monista suluista päästäkseen suurille järville.
Providence (RI), Boston, Washington D.C., LA, San Francisco, New York City, New Jersey.
Kongressimatkalla kerran Chicagossa, en muuten.
Alaskassa(mm. Anchorage, Denalin kansallispuisto, Seward, Exit jäätikkö), Havaijin Mauilla, Kaliforniassa (mm. San Diego, Los Angeles, Newport Beach Solvang, Monterey Bay, Pismo Beach, San Francisco, Yosemiten kansallispuisto, Hearst Castle, Moaning Cavern, Sequoia National Park, Joshua Tree national park, Death Valley), Nevada(mm. Extraterrestial Highway 375 ja little a'le'in Las Vegas strip ja downtown), Arizona(mm. Hoover Dam ja Grand Canyon, Phoenix), Utah (mm. Zion National Park, Bryce Canyon, Salt Lake City) Wyoming ( Yellowstone National Park), Montanassa vaan sen verran et voi sanoa käyneensä ja Idahossa paikoissa joiden nimiä en muista, mutta hotellissa ei ollut huonesiivousta sunnuntaisin kun se on kirkkopäivä.
New Yorkissa. Haluaisin joskus ajaa autolla Route 66:n.