Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ne miehet aikuistuu ja on valmiita sitoutumaan?

Vierailija
24.02.2015 |

Niin? Mulla 24 v. mies ja vuosia ollaan oltu yhdessä, mutta miehen menojalka vipattaa aina vaan yhtä lujaa. Aina kun epätoivoisesti yritän ottaa puheeksi asunnon ostamisen (nyt asutaan vuokralla), kihlat, naimisiin menemisen, lemmikin hankinnan, tulevaisuudessa tapahtuvan perheenperustamisen jne. niin mies vaan ahdistuu ja ärjyen vaihtaa puheenaihetta. Ikinä ei olla pystytty näistä asioista kunnolla keskustelemaan, nyt viimeksi hän sai kakistettua ulos, ettei halua ikinä naimisiin. Kiva tietää tässä vaiheessa! Onko kaikki tän ikäiset miehet tällaisia, onko niillä jotain toivoa muuttua? Itse kyllästynyt tällaiseen seurusteluhengailuun ilman tulevaisuudensuunnitelmia ja sitoutumislupauksia. Itselle avioliitto ja lapset ovat tärkeitä asioita ja sen olen myös miehelle ilmaissut.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:08"]Voi olen niin samaa mieltä edellisen kanssa! Liian moni nainen hajottaa itsetuntonsa suhteessa jossa mies on aina vastahakoinen. Liian moni pitää sitä normaalina, "ne miehet!"
Tosiasia on että rakastunutta miestä ei tarvitse maanitella ja lahjoa olemaan kotona, ei tarvitse riidellä avioliitosta tai muista tulevaisuuden haaveista, mies on sinun. Hön on läsnä, hän nauttii seurastasi, ja ajatus teistä yhdessä ikuisesti tekee hänet onnelliseksi.
Älkää pysykö yhdessä jos teillä ei ole tätä! Antakaa toisillenne mahdollisuus kokea oikea rakkaus ja onnellinen, tasavertainen parisuhde.

[/quote]

Amen. Tuon kun olisi ymmärtänyt jo silloin nuorempana, ei olisi takiaisen lailla roikkunut miehissä, jotka eivät halunneet vielä sitoutua :D voi niitä aikoja. Monet surut olis jäänyt itkemättä. Vaan kantapään kautta ja nyt on hyvä nykyisen miehen kanssa :) aapee: <3 sä vielä kohtaat semmosen josta vaan tiedät, että tämä on se. Ja se mies ei sua pois päästäiskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:34"]

Mun kokemus on se että mies aikuistuu kun rakastuu... Sillä lailla ihan oikeasti ja tosissaan. Siinä jää poiken illat ja matsit kakkoseksi ja haaveillaan vaan perheestä ja vaimosta. [/quote]

Vai että aikuistuminen tarkoittaa sitä että haaveillaan vain perheestä ja vaimosta? Aikuistumisen ohella tulee siis sinun mukaan luopua asioista kuten , ura, harrastukset, ja kyllä, myös ne muut ystävät.? Minkähänlaisessa prinsessaelämässä elät? 

Vierailija
44/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:00"]

Omat empiiriset havainnot tukevat väittämää, että siinä 30v hujakoilla monien menojalan vipatus rauhoittuu ja aletaan ostaa kämppiä naisten kanssa.

[/quote]

Ja tässä tarkoitan miehiä, jotka ovat edes jonkinlaisen korkeakoulututkinnon saaneet aikaiseksi.

[/quote]

Tuo oli tarpeeton lisäys.

M47

Vierailija
45/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oon 40 ja aina kun naisystävä alkaa puhumaan yhteenmuutosta, kihloista, lapsista tai naimisiinmenosta, tulee tosi huono olo. Mutta ehkä olen väärän naisen kanssa.

Vierailija
46/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun suhde on tasa-arvoinen ja nainen elättää itse itsensä. 

Vierailija
47/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:20"]

[/quote]

Mites kun nainen elättää sen miehenkin? Pitäiskö tässä nyt ruveta sitoutumiskammoseksi siihen asti, että mies saa töitä?

t. elättäjänainen

Vierailija
48/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia enkä naimisiin. Naiseni kanssa olen ollut yhdessä kahdeksan vuotta. Kakaraksi ilmeiseksi jään, vaikka ikääkin on jo yli kolmekymmentä.

Minusta voisi pikemminkin kysyä, missä iässä aloittajan kaltaiset tyttöset ymmärtävät, etteivät kaikki halua elämältä samoja asioita.

Vierailija
49/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:20"]

[/quote]

Mites kun nainen elättää sen miehenkin? Pitäiskö tässä nyt ruveta sitoutumiskammoseksi siihen asti, että mies saa töitä?

t. elättäjänainen

[/quote] Olet yksittäistapaus

Vierailija
50/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sitoutua?

Vierailija
51/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen 20-vuotias ja ollut 4 vuotta tuon miekkosen kanssa. Meillä on kaksi yhteistä lemmikkiä ja haaveillaan oman asunnon ostosta. Yritetään lasta. Mies on siis vuoden vanhempi. 

Eli kai se on tuurista kiinni

Vierailija
52/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei koskaan. Monet naisetkaan eivät kasva aikuiseksi elämänsä aikana. Jos noilta kakaroilta voitaisiin jotenkin evätä lastenteko niin huomisen yhteiskunta olisi paljon hyvinvoivempi.

Vierailija
53/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:34"]

Mun kokemus on se että mies aikuistuu kun rakastuu... Sillä lailla ihan oikeasti ja tosissaan. Siinä jää poiken illat ja matsit kakkoseksi ja haaveillaan vaan perheestä ja vaimosta. [/quote]

Vai että aikuistuminen tarkoittaa sitä että haaveillaan vain perheestä ja vaimosta? Aikuistumisen ohella tulee siis sinun mukaan luopua asioista kuten , ura, harrastukset, ja kyllä, myös ne muut ystävät.? Minkähänlaisessa prinsessaelämässä elät? 

[/quote]

Jep. Minusta aikuisuuteen kuuluu nimenomaan nauttiminen läheisistä ihmisistä, harrastuksista, vapaudesta, materiaalisesta hyvinvoinnista, oppimisesta ja niin edelleen. Valitettavan monelle kaverille aikuisuus on tarkoittanut tylsiin rutiineihin jumittumista, velvoitteiden alle hautaumista ja omien unelmien hylkäämistä. Ei voi olla oikein tyytyväinen heidän puolestaan, kun pettymys paistaa naamasta kauas. -50

Vierailija
54/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ahdistuu ja ärsyyntyy jo pelkästä perhepuheista, kannatta vakavasti harkita sitä onko teillä edes yhteisiä toiveita tuelevaisuudelta. Se aika siinä 25- 33 menee yllättävän nopesti ja  sitten huomaakin vai hukanneesa aikaa  toisen piikana. meillä oli miehen kanssa yhteiset tavotteet. Nyt on lapset ja 3 lastenlasta ja aikapaljon varallisuutta. Ei se jahkaimella onnistu. Opiskele nyt nuorena ja pidä itsestäsi huolta. se on tärkeätä, voi olla, että löydätkin jossain vaiheessa uuden rakkauden. Toivoo onnellinen.

Vierailija
55/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:14"]

Jos mies ahdistuu ja ärsyyntyy jo pelkästä perhepuheista, kannatta vakavasti harkita sitä onko teillä edes yhteisiä toiveita tuelevaisuudelta. Se aika siinä 25- 33 menee yllättävän nopesti ja  sitten huomaakin vai hukanneesa aikaa  toisen piikana.

[/quote]

Millä logiikalla ihminen, joka ei halua lapsia, haluaa kumppanista vain piian tai rengin itselleen?

Vierailija
56/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tajua että miehissä, että naisissa on monimuotoisuutta. Toiset haluavat sitoutua, toiset ei, toiset lapsia toiset ei...Ei kai tämä niin monimutkaista pitäisi enää olla vuonna 2015?

Vierailija
57/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kukaan ole koittanut sanoa että kaikkien maailman ihmisten tulisi sitoutua ja elää samoilla ehdoilla. Totta kai ihmiset on erilaisia. Ketjun aloittajan ongelma nyt vaan oli se että hän _haluaa_ sitoutua ja se on hänelle tärkeää.
Ei kenenkään pidä toisen takia luopua itselleen tärkeistä asioista.

Vierailija
58/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:34"]

[/quote]
Aika rohkeita tulkintoja tekstistä jossa ei sanallakaan mainita uraa, harrastuksia eikä ystäviä. Poikien illat jäävät _kakkoseksi_, eivät katoa elämästä. Onko miehellesi poikien illat prioriteetti nro 1 ja se on sinulle ihan ok?
Jos koet elämässäsi ihmissuhteet haastaviksi niin suosittelen tarkastelemaan omaa todellisuudentajuasi. Ihan fiksua välillä lukea rivien välistä, mutta kun vääristely saa tuollaisia mittasuhteita, ja vielä noin negatiivisia sävyjä niin voi olla tarpeen tarkkailla sitä omaa pääkoppaa. Menee meinaan elämä vaikeaksi.

Vierailija
59/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:02"]

Ei kai tässä kukaan ole koittanut sanoa että kaikkien maailman ihmisten tulisi sitoutua ja elää samoilla ehdoilla. Totta kai ihmiset on erilaisia. Ketjun aloittajan ongelma nyt vaan oli se että hän _haluaa_ sitoutua ja se on hänelle tärkeää. Ei kenenkään pidä toisen takia luopua itselleen tärkeistä asioista.

[/quote]

Mitä se sitoutuminen tarkoittaa? Avioliittoa ja lapsiako? -50

Vierailija
60/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:02"]

Ei kai tässä kukaan ole koittanut sanoa että kaikkien maailman ihmisten tulisi sitoutua ja elää samoilla ehdoilla. Totta kai ihmiset on erilaisia. Ketjun aloittajan ongelma nyt vaan oli se että hän _haluaa_ sitoutua ja se on hänelle tärkeää. Ei kenenkään pidä toisen takia luopua itselleen tärkeistä asioista.

[/quote]

Mitä se sitoutuminen tarkoittaa? Avioliittoa ja lapsiako? -50
[/quote]
Eiköhän se ole ihan jokaisen pariskunnan js henkilön oma asia. Joillekin avioliitto on vain pala paperia ja toisille se merkitsee enemmän. Kaikki eivät halua lapsia. Eikö tuossa just sanottu että ihmiset on erilaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi