Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ne miehet aikuistuu ja on valmiita sitoutumaan?

Vierailija
24.02.2015 |

Niin? Mulla 24 v. mies ja vuosia ollaan oltu yhdessä, mutta miehen menojalka vipattaa aina vaan yhtä lujaa. Aina kun epätoivoisesti yritän ottaa puheeksi asunnon ostamisen (nyt asutaan vuokralla), kihlat, naimisiin menemisen, lemmikin hankinnan, tulevaisuudessa tapahtuvan perheenperustamisen jne. niin mies vaan ahdistuu ja ärjyen vaihtaa puheenaihetta. Ikinä ei olla pystytty näistä asioista kunnolla keskustelemaan, nyt viimeksi hän sai kakistettua ulos, ettei halua ikinä naimisiin. Kiva tietää tässä vaiheessa! Onko kaikki tän ikäiset miehet tällaisia, onko niillä jotain toivoa muuttua? Itse kyllästynyt tällaiseen seurusteluhengailuun ilman tulevaisuudensuunnitelmia ja sitoutumislupauksia. Itselle avioliitto ja lapset ovat tärkeitä asioita ja sen olen myös miehelle ilmaissut.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Minä haluan vielä joskus naimisiin ja lapsia, mutta en vielä. Ehkä sitten kun olen lähemmäs 30v.

Seurustelun alussa mies sanoi että naimisiin ei halua mennä ikinä ja suostui vaan yhteen lapseen. Nyt se on jo muuttanu mielensä ;)

Vierailija
62/63 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:02"] Ei kai tässä kukaan ole koittanut sanoa että kaikkien maailman ihmisten tulisi sitoutua ja elää samoilla ehdoilla. Totta kai ihmiset on erilaisia. Ketjun aloittajan ongelma nyt vaan oli se että hän _haluaa_ sitoutua ja se on hänelle tärkeää. Ei kenenkään pidä toisen takia luopua itselleen tärkeistä asioista. [/quote] Mitä se sitoutuminen tarkoittaa? Avioliittoa ja lapsiako? -50 [/quote] Eiköhän se ole ihan jokaisen pariskunnan js henkilön oma asia. Joillekin avioliitto on vain pala paperia ja toisille se merkitsee enemmän. Kaikki eivät halua lapsia. Eikö tuossa just sanottu että ihmiset on erilaisia?

[/quote]

Olen ihn samaa mieltä. Tuossa kuitenkin sanottiin, että kaikki eivät halua sitoutua mutta aloittaja haluaa sitoutua. Aloittajalle sitoutuminen tarkoittaa ilmeisesti naimsiiin menoa ja lasten hankintaa sekä "menojen" vähentämistä. Ketjussa ihmetellään, milloin mies haluaa tehdä näin - eli sitoutua.

Ikävän kapea näkemys sitoutumisesta. -50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen niin samaa mieltä edellisen kanssa! Liian moni nainen hajottaa itsetuntonsa suhteessa jossa mies on aina vastahakoinen. Liian moni pitää sitä normaalina, "ne miehet!"
Tosiasia on että rakastunutta miestä ei tarvitse maanitella ja lahjoa olemaan kotona, ei tarvitse riidellä avioliitosta tai muista tulevaisuuden haaveista, mies on sinun. Hön on läsnä, hän nauttii seurastasi, ja ajatus teistä yhdessä ikuisesti tekee hänet onnelliseksi.
Älkää pysykö yhdessä jos teillä ei ole tätä! Antakaa toisillenne mahdollisuus kokea oikea rakkaus ja onnellinen, tasavertainen parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi