Mitä olet syönyt tänään?
Kommentit (47)
Aamulla klo 8.50 pari lasia vettä, kuppi teetä ja kaksi palaa ruisleipää juustolla ja tomaatilla. Monivitamiinitabletti, yskänlääkettä ja antibiootti.
Klo 12 kuumaa mehua ja pari palaa suklaata.
Klo 14 pinaattilettuja puolukkahillolla ja maitoa. Antibiootti.
Kipeänä siis minäkin kotona :(
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:54"]Banaanipannukakkuja, eli kaksi munaa ja kaksi banaania. Namm. [/quote] Noi on niin hyviä, mutta välillä en saa lettuja mitenkään pysymään kasassa.
[/quote]
Paistatko tarpeeksi matalalla lämmöllä? Minä paistan induktioliedellä, jossa lämpövaihtoehdot 1-9, aina nelosella. Hidasta hommaa, mutta pysyvät kasassa ja maistuvat taivaalliselta. Työpäivänä ei ehdi, vapaapäivänä aamunpelastus! :)
Ilmaa, olen syönyt ilmaa. Ja sitäkin tosi vähän.
Tai sitten olen mussuttanut viisi kinkkuleipää, suklaalevyn, pitsan, limsaa, ikean lihapullat, pari munkkia kahvitauolla ja napostellut noin neljä banaania. Illalla vielä miehen kanssa intialaseen.
Aamupala: kaurapuuroa, raejuustoa, omenamehua, kahvia
Lounas: lohta, salaattia, maitoa
Välipala: maustamatonta jugurttia ja mysliä
Kuppi kahvia, pari leipää jossa oli pinaattia ja pala juustoa.
Lounaalla söin chilitonnikalasaalatin ja jäävettä.
Illalla otan lasin valkkaria saunan läljeen..
En oikeastaan syö kun kerran pari kk lämpimän ruuan..
Joskus menee päiviä pelkillä hedelmillä ja vedellä.
168cm/67kg läski
Aamulla klo 5.45 kaksi palaa ruisleipää+juusto&maksamakkara
Lounas klo 11 broilerinfilee +pinaatti,tomaatti,vuohenjuusto,balsamico
Välipala klo 13 omena
Päivällinen klo 15 papu-porkkana-tonnikalamunakas
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:55"]
Ruisleipää jossa graavilohta
[/quote]
Mulla on kauhea nälkä, kun en ole tänään ehtinyt vielä syömään, ja nyt tekee kauheasti mieli ruisleipää, jossa graavilohta.
Olen syönyt: kaksi appelsiinia, yhden omenan, kaksi rahkaa ja kaksi kupillista kahvia. Nyt tuntuu että oon syönyt paljon kun luen tätä. Vaikka en ole. Olen taas ihan hukassa syömisteni kanssa.
Mysliä kauramaidolla
Kidneypapuja kylminä
Vähän sipsejä ja avokado
rv 7 menossa, kaikki oksettaa ja haisee. Hirveää arpomista että mikähän tänään menis alas..
aamupala: kaksi tuoretta sämpylää philadelphia-tuorejuustolla, kaksi kuppia teetä ja maustamaton kreikkalainen (paksu) jogurtti viikunahillolla
lounas: cous cousta, kalkkuna-kasviskastiketta, salaattia ja punakaalia, itse puristettu appelsiinimehu (3kpl appelsiineja) jälkkäriksi 4 marie keksiä joiden päällä nutellaa
Freshin kana-caesar -salaatin. Ihan hemmetin hyvää!
4 voileipää, myslipatukan ja muutaman pähkinän.
2 klementiiniä. Muu ei maistu kipeänä :(
Herättyä lasillinen sitruunavettä
Klo 6:45 aamiainen: pari isoa viipaletta ruisleipää, viipale juustoa, sipaisu voita; kupillinen kahvia
N. klo 10 kupillinen kahvia
Klo 12:30 lounas: purjo-peruna-sosekeittoa, jälkkäriksi banaani
Hetki sitten 20 ml Salusin magnesium-mineraali-ravintolisäjuomaa (unohdin aamulla!)
Vettä on tullut juotua jonkin verran lisäksi.
Kevennyspäivä. Aamulla rasvattomaan piimään tehty marjasmoothie, lounas 1/2 banaani ja 1/2 rahka, päivällinen lihakeittoa ja sipulifocacciaa, iltapala sama kuin lounas. Lisäksi 3 mukia kahvia.
Huomenna muuten samaa mutta lounas vaihtuu lohi- tai lihalevypiirakkaan, kumpi nyt pakkasesta osuu käteen ja iltapalaksi jäätelöä
kaksi desiä kalakeittoa, vaaleaa leipää, kaksi pillimehua.
Puuroa, omenasosetta
Sosekeitto 200g, 4 tomaattia, 2 avocadoa, 1paahtoleipä pala, juustoa päällä
Skyrri, porkkanoita
Chia"vanukasta", jossa siementen lisäksi maitoa ja suklaan makuista heraproteiinia. Sitten rahkan pähkinöillä ja banaanilla. Kaamee nälkä on, kohta fetasalaattia ja meksikonpataa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:58"]En mitään tänäänkään. Kupin kahvia kuitenkin join, yleensä en sitäkään.
[/quote]
Alapeukutan itsekin. En vaan pysty aamulla syömään, töissä ei ehdi joten syön vasta puolenyön aikaan, kun pääsen kotia. Tosi raskaita nää iltavuoroviikot.