viikonloppu yksin, mitä tekisit?
Jos nyt saisit/joutuisit viettämään yllättäen viikonlopun yksin, niin mitä kuuluisi huomiseen ja ylihuomiseen päivääsi?
Kommentit (21)
Tekisin itselleni herkkuruokaa, lämmittäisin saunan ja katsoisin jonkun ihanan romanttisen komedian. Ehkäpä lasi viiniä ja suklaata iltapalaksi.
Seuraavana aamuna nukkuisin myöhään (ehkä peräti kahdeksaan) ja viettäisin laiskasti päivän kotona.
Kävisin ostosmatkalla Viipurissa (joo, ei onnistu kaikilta)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:39"]Mä oon aina yksin.
[/quote]
Sama. Ei mitään uutta. Syön, siivoan, makoilen ja otan rennosti. Käyn lenkillä 3 kertaa päivässä koiran kanssa. Siinäpä ne viikonloput menevät :)
Katson telkkaria ja kuuntelen musiikkia. AVlla samaan aikaan. 24/7
Söisin herkkuja ja lukisin hyvää kirjaa ja lehtiä. Voisin käydä myös kiertelemässä kirppiksillä. Nauttisin rauhasta.
Mä lähtisin seikkailemaan, ihan vaikka omaan kaupunkiin. Menisin drinkille yksin tai ystävän kanssa. Katsoisin leffoja, siivoisin, kuuntelisin musiikkia, tekisin hyvää ruokaa ja hemmottelisin itseäni.
Kävisin lusimassa työvuoroni, muutoin viettäisin aikaa nukkuen villasukat jalassa ja kämppä pimeänä.
Normaalia työntekoa, sävellystä ja sanoitusta. Aika harvoin näen muita ihmisiä levyntekovaiheessa. Bändikavereita sitten kun on sen aika, muuten aina yksin.
Menisin huomenna pitkällä kaavalla salille, sieltä kampaajalle ja ostoksille. Ostaisin ehkä sushia mukaan ja tulisin kotiin nauttimaan iltapäivästä. Illalla saattaisin katsoa jonkin leffan ja tehdä hyväää ruokaa. Sunnuntaina nukkuisin pitkään ja kävisin kirpparilla.
Varaisin hotellihuoneen ja lähtisin kylpylälomalle.
Menisin mökille, seurailisin ja ruokkisin lintuja, hiihtäisin jäällä, kävisin ehkä metsäkävelyllä, katsoisin telkkaa ja takkatulta.
Mulla on huomenna luvassa 3 tuntia yksinoloa, ja jo etukäteen stressaa ajatus siitä että miten saisin siitä kaiiken mahdollisen irti. Siinä ajassa ei ehdi paljon, mutta tilaisuus on niin harvinainen ettei sitä voi hukatakaan.
Mullakin menee suurin osa vuodesta yksin, joten ehtii kyllä "nauttia". Mutta tälleen sairaseläkeläisenä ei oikein vaan nauti eikä tule tehtyä mitään, edes pakollisia ei saa aikaan.
Onanisoin ja luen laatukirjallisuutta.
Nukun pitkään, lojun sängyssä, teen herkkuruokiani, nettailen, makoilen vähän lisää, katson pari leffaa, en vastaa puhelimeen, en tapaa ketään, en lähde 1 kauppareissua enempää kotoa.
Moinen 4 päivän taivas luvassa, kunhan hiihtoloma alkaa....
Makaisin kotona sohvalla niinkun nytkin. mies nörttää toisessa huoneessa
Nukun. Olen netissä. Nukun. Syön. Katon Viaplayta. Nukun.