Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna kutsua ystäviäni meille

Vierailija
24.02.2015 |

Täytin pari viikkoa sitten 20v ja haluaisin pitää tyttökavereilleni synttäribileet viikonloppuna. Kutsuin 8 ystävääni ja suunnittelin tarjoiltavat ja viime viikolla ostin laivalta viinat synttäreille.

Noh, mies ilmoitti nyt että ei aio poistua kotoa näiden bileiden ajaksi (asutaan yhdessä kerrostalokaksiossa). Ollaan aiheesta riidelty pariin otteeseen ja olen ilmoittanut että pidän synttärit ja toivoisin että hän ei olisi silloin paikalla. En häntä ole ikinä aiemmin pyytänyt lähtemään kotoamme, joten mielestäni tämä pyyntö ei ole millään lailla kohtuuton. Illanistujaiset kestäisivät vain noin kuudesta kahteentoista ja hän voisi ihan hyvin lähteä kavereidensa kanssa jonnekin kun hänen kaverinsa häntä aina pyytävät mukaan kaikkialle mutta hän ei lähde kun on mielummin kotona.

Ongelmana hänen kotona olemisessaan on se, että hän on aina olohuoneessa pelaamassa joten meidän pitäisi mahtua sitten keittiöön. Osa kutsutuista pitäisi jättää pois että mahdutaan pieneen keittiöön. Vänkäystä on myös siitä että mies ei anna minun ja ystävieni käydä parvekkeella tupakalla, kun kuulemma tulee paha haju (tätä ei kukaan muu ole huomannut kun pidetään parvekkeen lasit auki eikä mennä heti sisään polttamisen jälkeen). Tämä ei olisi muuten ongelma, mutta alhaalla pihalla jatkuvasti ramppaaminen varmasti häiritsisi naapureita.

Tämä miehen älytön käytös on ihan jatkuvaa, ei ole yksittäistapaus. Mies ei ikinä anna minun ystävieni tulla esimerkiksi kahville käymään useista pyynnöistäni huolimatta. Hän ei kuitenkaan ikinä edes mainitse minulle kun hänen joku kaverinsa tulee käymään.

Mitä teen? Olenko vain liian vaativa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksikin hyvä syy miksi ET jättäisi sitä? Jeesus. Minkä ihmeen takia haluat olla tuollaisen älykääpiön kanssa?

Vierailija
62/62 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:27"]

Täytin pari viikkoa sitten 20v ja haluaisin pitää tyttökavereilleni synttäribileet viikonloppuna. Kutsuin 8 ystävääni ja suunnittelin tarjoiltavat ja viime viikolla ostin laivalta viinat synttäreille. Noh, mies ilmoitti nyt että ei aio poistua kotoa näiden bileiden ajaksi (asutaan yhdessä kerrostalokaksiossa). Ollaan aiheesta riidelty pariin otteeseen ja olen ilmoittanut että pidän synttärit ja toivoisin että hän ei olisi silloin paikalla. En häntä ole ikinä aiemmin pyytänyt lähtemään kotoamme, joten mielestäni tämä pyyntö ei ole millään lailla kohtuuton. Illanistujaiset kestäisivät vain noin kuudesta kahteentoista ja hän voisi ihan hyvin lähteä kavereidensa kanssa jonnekin kun hänen kaverinsa häntä aina pyytävät mukaan kaikkialle mutta hän ei lähde kun on mielummin kotona. Ongelmana hänen kotona olemisessaan on se, että hän on aina olohuoneessa pelaamassa joten meidän pitäisi mahtua sitten keittiöön. Osa kutsutuista pitäisi jättää pois että mahdutaan pieneen keittiöön. Vänkäystä on myös siitä että mies ei anna minun ja ystävieni käydä parvekkeella tupakalla, kun kuulemma tulee paha haju (tätä ei kukaan muu ole huomannut kun pidetään parvekkeen lasit auki eikä mennä heti sisään polttamisen jälkeen). Tämä ei olisi muuten ongelma, mutta alhaalla pihalla jatkuvasti ramppaaminen varmasti häiritsisi naapureita. Tämä miehen älytön käytös on ihan jatkuvaa, ei ole yksittäistapaus. Mies ei ikinä anna minun ystävieni tulla esimerkiksi kahville käymään useista pyynnöistäni huolimatta. Hän ei kuitenkaan ikinä edes mainitse minulle kun hänen joku kaverinsa tulee käymään. Mitä teen? Olenko vain liian vaativa?

[/quote]

Mä en jotenkin ymmärrä tällaisia "mies ei anna tehdä sitä ja tätä".Jos olet jo sopinut bileistä,senkun pidät ne.Mies on lapsellisen uhmakas,kun ei suostu olemaan muutamaa tuntia pois kotoa,mutta olette vain kuin häntä ei olisikaan.Siis parasta tietysti olisi päästä jonkinlaiseen kompromissiin,mutta älä kuitenkaan jätä synttäreitä väliin miehen idoottimaisuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä