Mies, jos sinut olisi pakko harrastaa homoseksiä
ja saisit valita haluatko panna jotain miestä perseeseen vai haluatko että joku mies panee sinua perseeseen, kumman valitsisit?
Kommentit (101)
En olee homo mutta kylllä sitä silmä lepää katsella hyvännnäköisiää ihmisiä.
Vaimo myös kiihtyy ajatuksesta minusta miehen kanssa. Mistä se mahtaakin johtua? Toistaiseksi olen näyttänyt tylysti punaista valoa...
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin suihin, vaikka 69:ssä, sitten voisin naida ja saisipa kundikin naida mua. Jonkun komean nuoremman 20-25 v kundin kanssa. Kundi saisi naida minua kun olen selälläni, runkkaisi samalla kaluani...voi kun löytyisi tuollainen kundi
T ukm 42
Tuo ois ihanaa olla seläleen kun kundi nais ja runkkaisi mua yhtaikaa. Siinä ois ihana saada eturauhas orkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina nää homohenkiset kysymykset kun joka kerta tosiheteromiehet hädissään selittelevät perusteluitaan. :D
Mitä nauramista niissä on?
No kyllähän se hykerryttää kun ollaan olevinaan niin machoa että.
Eli jos et tahdo harrastaa seksiä miehen kanssa olet homofoobinen macho.minä en ole noista kumpaakaan,mutta en halua seksiä miesten kanssa.jos joku muu haluaa sama se minulle.yleisestikkin seksiä ei kenenkään pitäisi olla pakko harrastaa kumppanin kanssa,jota ei halua.
Rehellinen vastaus: ainut seksuaalinen koskettaminen toisen miehen välillä voisi olla pimeässä mun k ulli toisen suussa/nielussa yrittäen keskittyä pelkästään fyysiseen nautintoon unohtaen, että se on mies joka imee mua.
No mulla on siitä kiehtovaa, että oon ollu molempia. Uskomaton näky kun kaveri pääsee ensin sisään, näkee selvästi joka kasvon ilmeestä, että se nauttii. Kiima nousee ja yhtäkkiä se paukuttaa mun pyllyyn hirveetä tahtia, eikä kauaa paukuttanukaan kun kuului korahdus ja tunsin koko kaverin tärisevän ja sykkivän. Tää oli vielä lähetyssaarnaajassa. Siis erittäin intensiivinen eläimellinen kokemus. Itse taas olen myös nussinut poikaa pyllyyn. Ei todellakaan ollut helppo työntyä, vaati pitkää yrittämistä monta kertaa. Mutta sitten yhtäkkiä muljahti sisään ja mä olin se mikä paikutti, uikutti, läähätti ja tuli.
Se on miesten kesken erilaista verrattuna naisen kanssa. Se urosmainen testosteronin huokuminen puuttuu naisten kanssa duunatessa.
Ehdottomasti haluaisin olla pantava, olla nelinkontin toisen edessä kun tämä naisi doggy stylellä takaapäin, ja ehkäpä samalla ottaa toiselta, edessäni seisovalta mieheltä suihin...
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus: ainut seksuaalinen koskettaminen toisen miehen välillä voisi olla pimeässä mun k ulli toisen suussa/nielussa yrittäen keskittyä pelkästään fyysiseen nautintoon unohtaen, että se on mies joka imee mua.
Toinen mahdollinen kosketus voi olla mun pyllyn ja toisen kielen välillä
Jos mun olisi pakko harrastaa homoseksiä niin kyseessä olisi raiskaus...
Moni mies on ollut minun pantavana .En ole Homo. Vaan pitkästä avioliitosta eronnut BI mies. Jota ei noi Naiset oikein kiinosta. Nuoret miehet kylläkin. Ukko niehiä olis tulossa kyllä enemän kuin naiset osaa kuvitelllakaan. Muuten kun mies pääsee ns Sonnin alle väliin niin hänen oma Avioliito saa hyvää jatkoaikaa jopa paranee vanhetessa. Naiset vois ajatella sitä. T: zabada.ziwa@gmail.com
Panisin niin et ois kulli hellänä ja antaisin panna pepun helläks..kundi44v
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksi siinä lukikin sana PAKKO
tehtäisiin niin että toinen ottaisi minulta suihin. pitäisin silmiä kiinni ja kuvittelisin toisen olevan nainen.
Ottaisin, mut sen jälkeen heittäisin sen panijan katolta. Kuuluu kulttuuriin tehdä niin.
En voisi kikuliani kenenkään miehen kakkoseen työntää, se olisi kauhistus ja hirvitys! Jos olisi pakko niin olisin pantavana, silmät kiinni ja yrittäisin vaan ajatella että kohta se on ohi ja it is done. Hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä sanaa pakko?
Söpön shemalen kanssa voisi onnistua. Voisi harkita jopa suikkaria.
No perkele, jos tilaisuus tulisi, toisella olisi siisti, ajeltu, sopivan kokoinen vehje niin ottaisin poskeen jonka jälkeen se saisi polkea mua kuin tulpatonta mopoa...
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin suihin, vaikka 69:ssä, sitten voisin naida ja saisipa kundikin naida mua. Jonkun komean nuoremman 20-25 v kundin kanssa. Kundi saisi naida minua kun olen selälläni, runkkaisi samalla kaluani...voi kun löytyisi tuollainen kundi
T ukm 42
Mulla on aivan samalaiset halut. Tosta välillä vaihtaa osia niin että tulenkin ratsastamaan sun päälle niin että saat runkata samalla kaluani ja näkisit kun multa lentää... voi kun sai tuollaista.
m37
Näin naisen näkökulmasta tämä keskustelu on ihan rehellisesti sanoen aika seksuaalisesti kiihottavaa luettavaa.