Mies, jos sinut olisi pakko harrastaa homoseksiä
ja saisit valita haluatko panna jotain miestä perseeseen vai haluatko että joku mies panee sinua perseeseen, kumman valitsisit?
Kommentit (101)
Minä paukuttaisin mieluiten, toivottavasti reikä en kireä
Ei se ole homo joka panee, vaan se joka antaa sen tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:51"]
ja saisit valita haluatko panna jotain miestä perseeseen vai haluatko että joku mies panee sinua perseeseen, kumman valitsisit?
[/quote]
Hmm... ottaisin parrua itse perseeseen... ;-)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:39"]Pakko...? No way Hose. Asia ei haluta pätkääkään, eikä irtoa.
[/quote] Hose? Letku? Ok.
Ottaisin suihin, vaikka 69:ssä, sitten voisin naida ja saisipa kundikin naida mua. Jonkun komean nuoremman 20-25 v kundin kanssa. Kundi saisi naida minua kun olen selälläni, runkkaisi samalla kaluani...voi kun löytyisi tuollainen kundi
T ukm 42
joten periaatteessa jos raiskaan kaikki miehet niin niistä tulee homoja :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:54"]Outoa, että "heterot" kuvittelevat homojen harrastavan AINA anaaliseksiä. Olen homo, enkä harrasta sitä juuri koskaan nykyisen poikaystäväni kanssa. Meillä on aina suuseksiä, joka parasta.
[/quote]eli suomeksi sanottuna nuolette toistenne kyrpiä.hyi helevetti
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Ampuisin itseniM50+.
Olisin topman ehdottomasti. Vähintään kolme kortsua päällekkäin.
Jos kyse olisi vastapuolen nautinnosta, antaisin varmaan persettä.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:41"]Hirvittäisi peräpukamien puolesta ottaa mulkkua perseeseen. Kyllä minä mielummin olisin se joka panee.
[/quote]
Naisesi kuitenkin pitää antaa peppuseksiä?
Outoa, että "heterot" kuvittelevat homojen harrastavan AINA anaaliseksiä. Olen homo, enkä harrasta sitä juuri koskaan nykyisen poikaystäväni kanssa. Meillä on aina suuseksiä, joka parasta.
Minä haluan tulla naiduxi :D ja spermat naamalle
voisin kuvitella työnräväni kaluni toisen anukseen takaapäin ja runkkaavani kädellä alla olevan kalua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
24.02.2015 klo 13:51
Sais laittaa 500:sia ison nipun jos suostuin tuohon touhuun.
Esim silleen, että 69 asennossa muijan kanssa ollessa joku vaikka Lexington Steele tulisi takaapäin. Saattaisi muijalla olla kiihottavat näkymät. Joku isomunainen kaunis shemale voisi tehdä saman.
Ottaisin suihin ja olin pantavana
Kyllä minä takaluukkua tarjoaisin