Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin vaikka George Bushia tai jotain rosvoa, joka ansatsisi vähän vankilarakkautta. Onhan sulla nyt jonkinverran bi utelijaisuutta oltava, jos mietit tällaisia.

Vierailija
22/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksi kerta homoksi tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rennosti. Se ja sama. Vaatisi joka tapauksessa keinokeinotekoisen erektion pistettävällä erektiolääkkeellä. Kunhan nyt on puhdas niin mitä merkitystä onko Brad Pitt vai naapurin Pena. Kumpikaan ei kiihota. Mutta jos miljoonan saisi ja piikin lääkettä paisuvaiseen niin panisin kumpaakin. Ei se multa ole paljon pois. Eikä tulisi kuin hiukan likainen olo jälkikäteen. Putinia voisi panna puoleen hintaan.

Vierailija
24/31 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis panisinko tätä miestä vai panisiko hän minua? Ehkä näkisin että jos olisin itse aktiivinen osapuoli, voisin panna jotakuta nuorta ja hoikkaa. Vastaavasti minua voisi panna joku karskimpi kaveri.

Jännä miten moni urpo kirjoitti jotain soopaa eikä vastannut itse kysymykseen. Taitaa olla kova pala edelleen tämä homoksi leimaamisen pelko. Täällä anonyyminakin pitää esittää jotain kovaa karjua. Nuoremmat ja liberaalimmat jäbät ainakin täällä pääkaupunkiseudulla osaavat suhtautua kysymykseen kevyemmin ja asiallisemmin.

Vierailija
25/31 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jantteri kirjoitti:

Niin siis panisinko tätä miestä vai panisiko hän minua? Ehkä näkisin että jos olisin itse aktiivinen osapuoli, voisin panna jotakuta nuorta ja hoikkaa. Vastaavasti minua voisi panna joku karskimpi kaveri.

Jännä miten moni urpo kirjoitti jotain soopaa eikä vastannut itse kysymykseen. Taitaa olla kova pala edelleen tämä homoksi leimaamisen pelko. Täällä anonyyminakin pitää esittää jotain kovaa karjua. Nuoremmat ja liberaalimmat jäbät ainakin täällä pääkaupunkiseudulla osaavat suhtautua kysymykseen kevyemmin ja asiallisemmin.

"Rento" hetero taitaa APn ja sinun mielestä tarkoittaa "mietoa" heteroa tai 70% heteroa. Muuten tuo aktiivisen osapuolen rooli ei onnistuisi. Monet muut tarkoittavat heterolla täysin heteroa.

Mutta vastatakseni APn kysymykseen, valitsisin https://i.imgur.com/o3FCWs9.jpg Sarina Valentinan tai  https://i.imgur.com/LL5HMtb.gif Bailey Jayn.

Vierailija
26/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuminen on ainoa hetero miehen valinta .

Kauheasti homomiehet tähän ketjuun vastailee .

Vierailija
27/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari komeaa kaveria, joista olen pohtinut, että heidän kanssaan voisi olla hauskaa 2+1:ssä. Varmaan jotakin heistä sitten.

Aika naurettavia vastauksia. Sitä kuoltaisiin mieluummin kuin homosteltaisiin.

M25

Vierailija
28/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt James Francon tyylisiä kavereita omituisen viehättävinä. Eli sellaista voisin panna ihan ilman asettakin.

Vierailija
29/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin ampua vaikka samantien!! Kuoleman uhka ei saa minua harrastamaan siivottomuutta miehen kanssa!! En harrasta mistään hinnasta seksiä miehen kassa!!! Homous on iljetys kaikilla mahdollisilla tavoilla. Takapuolta ei ole luotu sitävarten että sinne työnnetään jotain. En edes naisen kanssa takapuolijuttuja halua!!

Etkö muista sitä mökkireissua kun sammuit saunaan? Työnnyin sun perseeseen.........

Vierailija
30/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari komeaa kaveria, joista olen pohtinut, että heidän kanssaan voisi olla hauskaa 2+1:ssä. Varmaan jotakin heistä sitten.

Aika naurettavia vastauksia. Sitä kuoltaisiin mieluummin kuin homosteltaisiin.

M25

Kaikki jotka kieltäytyis niin saiski ampua

Vierailija
31/31 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksi kerta homoksi tee

Ja joka kymmenennestä laskuri nollautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme