Kysymys rennoille heteromiehille
Kommentit (31)
Ihan rennosti. Se ja sama. Vaatisi joka tapauksessa keinokeinotekoisen erektion pistettävällä erektiolääkkeellä. Kunhan nyt on puhdas niin mitä merkitystä onko Brad Pitt vai naapurin Pena. Kumpikaan ei kiihota. Mutta jos miljoonan saisi ja piikin lääkettä paisuvaiseen niin panisin kumpaakin. Ei se multa ole paljon pois. Eikä tulisi kuin hiukan likainen olo jälkikäteen. Putinia voisi panna puoleen hintaan.
Niin siis panisinko tätä miestä vai panisiko hän minua? Ehkä näkisin että jos olisin itse aktiivinen osapuoli, voisin panna jotakuta nuorta ja hoikkaa. Vastaavasti minua voisi panna joku karskimpi kaveri.
Jännä miten moni urpo kirjoitti jotain soopaa eikä vastannut itse kysymykseen. Taitaa olla kova pala edelleen tämä homoksi leimaamisen pelko. Täällä anonyyminakin pitää esittää jotain kovaa karjua. Nuoremmat ja liberaalimmat jäbät ainakin täällä pääkaupunkiseudulla osaavat suhtautua kysymykseen kevyemmin ja asiallisemmin.
Jantteri kirjoitti:
Niin siis panisinko tätä miestä vai panisiko hän minua? Ehkä näkisin että jos olisin itse aktiivinen osapuoli, voisin panna jotakuta nuorta ja hoikkaa. Vastaavasti minua voisi panna joku karskimpi kaveri.
Jännä miten moni urpo kirjoitti jotain soopaa eikä vastannut itse kysymykseen. Taitaa olla kova pala edelleen tämä homoksi leimaamisen pelko. Täällä anonyyminakin pitää esittää jotain kovaa karjua. Nuoremmat ja liberaalimmat jäbät ainakin täällä pääkaupunkiseudulla osaavat suhtautua kysymykseen kevyemmin ja asiallisemmin.
"Rento" hetero taitaa APn ja sinun mielestä tarkoittaa "mietoa" heteroa tai 70% heteroa. Muuten tuo aktiivisen osapuolen rooli ei onnistuisi. Monet muut tarkoittavat heterolla täysin heteroa.
Mutta vastatakseni APn kysymykseen, valitsisin https://i.imgur.com/o3FCWs9.jpg Sarina Valentinan tai https://i.imgur.com/LL5HMtb.gif Bailey Jayn.
Ampuminen on ainoa hetero miehen valinta .
Kauheasti homomiehet tähän ketjuun vastailee .
Minulla on pari komeaa kaveria, joista olen pohtinut, että heidän kanssaan voisi olla hauskaa 2+1:ssä. Varmaan jotakin heistä sitten.
Aika naurettavia vastauksia. Sitä kuoltaisiin mieluummin kuin homosteltaisiin.
M25
Olen aina pitänyt James Francon tyylisiä kavereita omituisen viehättävinä. Eli sellaista voisin panna ihan ilman asettakin.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ampua vaikka samantien!! Kuoleman uhka ei saa minua harrastamaan siivottomuutta miehen kanssa!! En harrasta mistään hinnasta seksiä miehen kassa!!! Homous on iljetys kaikilla mahdollisilla tavoilla. Takapuolta ei ole luotu sitävarten että sinne työnnetään jotain. En edes naisen kanssa takapuolijuttuja halua!!
Etkö muista sitä mökkireissua kun sammuit saunaan? Työnnyin sun perseeseen.........
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari komeaa kaveria, joista olen pohtinut, että heidän kanssaan voisi olla hauskaa 2+1:ssä. Varmaan jotakin heistä sitten.
Aika naurettavia vastauksia. Sitä kuoltaisiin mieluummin kuin homosteltaisiin.
M25
Kaikki jotka kieltäytyis niin saiski ampua
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksi kerta homoksi tee
Ja joka kymmenennestä laskuri nollautuu.
Panisin vaikka George Bushia tai jotain rosvoa, joka ansatsisi vähän vankilarakkautta. Onhan sulla nyt jonkinverran bi utelijaisuutta oltava, jos mietit tällaisia.