Miehen tyyny on viikon käytön jälkeen täynnä keltaisia läiskiä ja haju on karmea!
Kommentit (19)
Korvatulehdus tai päänahassa jotain menossa?
Oon lukenut tän saman täältä monta kertaa.
Pese se tyyny, minäkin pesen kerran kahdessa viikossa mieheni tyynyn, koska hikoilee öisin.
Miesv ihaa. Miksi te naiset jaksatte näitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut tän saman täältä monta kertaa.
Ongelma on siis todellinen!.
Vierailija kirjoitti:
Miesv ihaa. Miksi te naiset jaksatte näitä juttuja?
Mun mies ainakin kuolaa tyynyn märäksi unissaan. Ei siinä mitään vihaa ole.
Jätä se mies ennen kuin saat visvasyylän pimppiisi!
Alfamies. Machomies. Tosimies. Johtaja. Psykopaatti.
Kuulemma Julius Cesarin kusi haisi aivan sairaan pahalta. Hirveä löyhkä.
Jos sinun miehesi hiki haisee pahemmalta kuin sinun kusesi niin olet valinnut miehesi hyvin.
Täällä sama juttu. Tyynyliina keltainen ja tyyny samoin. Ei lähde edes pesussa pois.
Hikeä ja kuolaa. Voi olla rasvaakin ihosta.
Talia päästä. Ratkaisin asian ostamalla pyyhkeitä, siis niitä pikkuisia käsipyyhkeitä froteisia, mitä nykyään saa eivätkä maksa paljon. Sellainen tyynyn päälle ja parin yön jälkeen pesuun ja vaihto toiseen pyyhkeeseen. Jostain syystä froteepyyhe ei eltaannut samalla tavalla kuin nykyiset puuvillatyynyliinat. Haju pysyy kurissa ja irtopyyhe helppo pestä ja vaihtaa ja itse tyyny ja tyynyliina pysyvät puhtaina.
Pese tyyny ja hanki lisäksi vaihtotyynykin ja ennen muuta tiiviistä kankaasta valmistettu tyynyn suojus tavallisen tyynynpäällisen alle. Suojaa tyynyä tahroilta, hieltä ja rasvoittuvalta iholta ja tukalta. Niitä suojuksia myydään samassa paikassa kuin vuodevaatteita yleensäkin. Minä olen joskus tehnyt itse tiiviistä untuvakankaan tapaisesta sekoitekankaasta suojuksen. Se on sikälikin hyvä, sillä kaikki tyynyt eivät siedä vesipesua, esim. älyvaahdosta tehdyt.
Tyynynsuojuksia saa Ikeasta halvalla. Tyynyliina ja suojus vaihtoon 1-2päivän välein. Pesu 60asteessa pitkällä ohjelmalla ja Vanishia mukaan.
Niin ja uusi tyyny ja siihen sit suojus.
Märkää tai talia. Molemmissa tapauksissa ihotautilääkärin paikka.