Pojan käyttöopas äideille
Miten voi vuonna 2021 olla olemassa tällainen opus?
https://www.suomalainen.com/products/poikien-aidit-2
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan iso prosentti 18 v. tytöistä haluu viettää päivän tuunaten Corollaan paskasessa autotallissa, kysympä vaan… 😄 juu ei mitään eroa sukupuolten välillä.
Yllättävän moni. Minäkin haluan vaikka olen jo 40.
Tietenkin on yksilötapauksia, mutta en todellakaan usko, että kovin iso osa tytöistä on kiinnostunut tuunaamaan päivän Corollaa autotallissa. Useimmat tytöt tekee mieluummin jotain ihan muuta.
Tietenkin on poikkeuksia, mutta en usko, että kovin moni poika on kiinnostunut tuunaamaan päivän Corollaa autotallissa. Ei ainakaan oma poika eikä hänen kaverinsa.
Mun poika menisi ja olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan iso prosentti 18 v. tytöistä haluu viettää päivän tuunaten Corollaan paskasessa autotallissa, kysympä vaan… 😄 juu ei mitään eroa sukupuolten välillä.
Yllättävän moni. Minäkin haluan vaikka olen jo 40.
Tietenkin on yksilötapauksia, mutta en todellakaan usko, että kovin iso osa tytöistä on kiinnostunut tuunaamaan päivän Corollaa autotallissa. Useimmat tytöt tekee mieluummin jotain ihan muuta.
Tietenkin on poikkeuksia, mutta en usko, että kovin moni poika on kiinnostunut tuunaamaan päivän Corollaa autotallissa. Ei ainakaan oma poika eikä hänen kaverinsa.
Mun poika menisi ja olisi hyvä.
Voin luetella monta poikaa, voivat tehdä mitä vain,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea?
"Pojan käyttöopas äidille -on humoristinen katsaus poikien äitiyteen."
En ymmärrä tämänkaltaista "huumoria".
Ap
Huumorintaju vaatii älyä eikä sitä ole riittävästi äo <75 mammoille. Siksi tämä palsta on haudanvakava. Pellet. En arvosta teitä tippaakaan.
Empiiriseen tutkimusaineistoon nojaten väitän että tytöissä ja pojissa on tiettyjä anatomisia eroja. On hyvä että äideille tehdään tämä selväksi kirjallisuuden keinoin.
Mitä tuossa kirjassa on? Paljonkin aivopesua?
Mulla oli kerran poikaystävä, joka teki itse osan autoonsa, jotta pääsi mun luo