Suosittele minulle hyvää sarjaa (boksi)?
Kohta alkaa taas pitkät imetyskuukaudet ja tylsyys..
Meillä ei näy tällä hetkellä tv-kanavat, joten olisi kiva ostaa joku pitkä tv -sarja jota katsella pitkinä aamupäivinä vauvaa hoitaessa.. Vanhalla kokemuksella imetykset voivat kestää piitkään, joten olisi kiva katsella jotakin.
Tykkään jos on draamaa, romantiikkaa, huumoria ja elämänkiemuroita. Katsottuja sarjoja mm.
Paritellen, Serranon perhe, Nip & Tuck, True blood, Game of thrones, Call the midwife, Futuramat ja big bang theory.
Olisin tosi kiitollinen ideoista! :)
Kommentit (36)
Suits ja Olipa kerran, molemmissa jo monta kautta katsottavaa :)
Supernaturalissa olis 10 kautta ja siinä on kyllä kaikkia noita mainitsemiasi mutta on myös kauhua.
Täydelliset naiset?
Rooma oli mielestäni hyvä ja nyt varmaan saa edullisesti omaksi.
En tiedä meneekö nyt ihan haettuun kategoriaan mutta yks hyvä komediasarja on Bored to Death. Tämän hetkisestä saatavuudesta Suomessa en tiedä.. Areenassa on muutama 3. tuotantokauden jakso jäljellä.
Breaking Bad, mulla oli ennakkoluuloja sitä kohtaan mutta on yllättävän hyvä. Sydämen asiassa on vaikka kuinka monta kautta, samoin Weedsissä. McLeodin tyttäriä suosittelen myös :)
The walking dead on ihan paras!! ensin olin epäluuloinen että olisi pelkkää zombien tappoa..mutta hyvä juoni,hyvät näyttelijät,yllättävät juonenkäänteet jne. Kannattaa katsoa :))
Hanki suosiolla Netflix, kätevämpää ja halvempaa! Hyviä sarjoja esim. Moderni perhe, Orange is the new black, How I met your mother, Pako ja tietty mun lemppari Greyn anatomia. Sitä ei ole netflixissä, mutta boxeilla ainakin. :)
Big love ja Six feet under ihan parhaat perhesarjat joissa ripaus psykologiaa ja tarpeeksi kreisejä!
Hei kiitos paljon!
Alan nyt tutkia noita vaihtoehtoja.. :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:09"]Hanki suosiolla Netflix, kätevämpää ja halvempaa! Hyviä sarjoja esim. Moderni perhe, Orange is the new black, How I met your mother, Pako ja tietty mun lemppari Greyn anatomia. Sitä ei ole netflixissä, mutta boxeilla ainakin. :)
[/quote]
Munki lemppari on Greyn anatomia <3
Orange is the new black (TODELLA koukuttava), Walking Dead (oikeesti mun mielesta paras ohjelma ikina - 2. kausi hyvin hidas mutta etenkin tama meneillaan oleva 5. kausi ihan sairaan janna), The Wire, Breaking Bad ja ton BB'n spin off sarja Better Call Saul joka just alkoi. Ja tuolla ylempana joku mainitsi myos Mentalist:in, tosi kiva, valilla melkein herttainen sarja vaikka siina onkin murhamysteereja ratkottavana.
ai joo, ja nyt toisella kaudella oleva 'The 100'. vahan sellanen teini-scifi juttu mut jotenkin tosi koukuttava :)
The Sopranos on kautta aikojen paras sarja.
<3 Walking dead <3 Californiacation <3 Miehenpuolikkaat <3
Tiedän että ei ole kauhean mielenkiintoinen aihe muihin av:n aloituksiin verrattuna mutta olisi kiva saada vastauksia? :)
-ap