Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä Nurmijärven Lepsämästä?

Vierailija
24.02.2015 |

Tiedän Lepsämän etäisyydet helsinkiin yms. Tykkään niistä ei liian lähellä ,mut ei kaukanakaan. Asun nyt Helsingissä ja kerran vuodessa käyn keskustassa joten harvoin. Nyt olis kiinnostava talo myynnissä Lepsämässä. Millaista aluetta Lepsämä on lapsiperheelle? Miten rauhallinen alue? Miten usein päivässä linja-auto menee Klaukkalaan? Minulla on kyllä autokin. Lähinnä ajattelen teiniäni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vakityö tikkurilassa johon palaan kesäkuussa takas. Ap

Vierailija
22/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä koulussa homeessa vai mikä?? Näytti mun mielestä uudelta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan sit osaakkaan moittia koulua. Miten niin rikkaita. Täällä asuu ihan normaali tulosia ihmisiä. T. Lepsämäläinen

Vierailija
24/25 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tykkää mistä tykkää, jos haluat ongelmien piiriin niin suosittelen helsinki vantaa ,espoo ja vielä asema jos on lähellä niin saat pelkää teiniesi puolesta. Jos taas haluat rauhallista maaseutu asumista missä lapset saavat kasvaa rauhassa ilman huumeita tai ahdistelijoita muuta lepsämään/Nurmijärvi alueelle, lähellä on kuitenkin helsingit ja vantaat jos haluat lähtee seuraamaan sitä elämää.

Vierailija
25/25 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli lentää koko Finnairin laivasto varsinkin yöllä, mutta muuten hiljaista seutua. Wrroooommmmm!11

Kuten kaikkialla Nurmijärveä, lentosaastealuetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän