Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä Nurmijärven Lepsämästä?

Vierailija
24.02.2015 |

Tiedän Lepsämän etäisyydet helsinkiin yms. Tykkään niistä ei liian lähellä ,mut ei kaukanakaan. Asun nyt Helsingissä ja kerran vuodessa käyn keskustassa joten harvoin. Nyt olis kiinnostava talo myynnissä Lepsämässä. Millaista aluetta Lepsämä on lapsiperheelle? Miten rauhallinen alue? Miten usein päivässä linja-auto menee Klaukkalaan? Minulla on kyllä autokin. Lähinnä ajattelen teiniäni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on!!!!

Vierailija
2/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulussa mitään vikaa ole enkä ole koskaan ajatellut, että rikkaita erityisesti asuis. Totta on, että spurgut puuttuu, koska tarttee varallisuutta omakotitaloon ja autoon täällä asuakseen. Ja sehän on vain hyvä asia, että väki on kunnollista. 

Ja se on totta, että hiljaista on. Joskus kesällä kun olen myöhään illalla istunut kuistilla ulkona, hiljaisuus on melkein epätodellista. Ja asutaan kuitenkin ison tien varressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lepsämä ja Klaukkala Nurmijärvellä sitä parempaa ja kalliimpaa aluetta?? T. Kiinnostunut

Vierailija
4/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietkin ihan paskassa kunnossa.

Vierailija
5/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tee asumista sielä huonoksi kuitenkaan. On vantaallakin huonoja teitä.

Vierailija
6/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että Nurmijärven kirkonkylä kalliimpaa ja "parempaa" aluetta. Klaukkala muistuttaa sellaista levähtänyttä lähiötä.

Vierailija
7/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:42"]Jättäisin väliin. Tuttu muutti pois kun koulut lapsille olivat niin huonoja. Siellä asuu pilalle hemmoteltuja rikkaiden kersoja aika paljon. Itse en muuttaisi. Nurmijärvi muutenkin on alue, jonne ei kannata muuttaa sillä siellä ei ole mitään, etenkään nuorille.
[/quote]

No nyt kyllä puhuu ihminen, jolla itsellä ei ole kokemusta, näiden "tuttu kertoi" kommentit kannattaa jättää huomioimatta!
Nurmijärveläinen

Vierailija
8/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä ei mitään on.

Eli omat autot on oltava.

Nykypäivän bussilinjoja en tiedä, mutta voit itse käydä katsomassa ne netistä

Tuskinpa kovin usein bussit liikkuu, ei ainakaan ennen menneet.

Omalla autolla pääsee tietenkin suht nopeaaan ja riippuu missä käyt töissä ja mihin teini menee opiskelemaan.

Itse en kyllä sinnep'inkään muuttaisi

Rauhallisia aluetia hyvien kulkuyhtyksien päässä löytyy myös esim Vantaalta, 

Vierailija
9/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini käy ylä-astetta ja itse oon tikkurilassa töissä. Päivällä näyttää linja-autot kulkevan ihan hyvin. Illasta vähä huonommin. Ei kaikilla ole varaa ostaa Vantaalta omakotitaloa. Ap

Vierailija
10/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan muutko mielipiteitä!!!

Vierailija
11/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sun teinisi riemusta tule hyppimään jos sen Lepsämään pakotat. Ihan ok paikka se on jos tykkää rauhasta, hiljaisuudesta ja periferiasta, mutta aika harvan teinin unelma sellainen paikka tuskin on.

Vierailija
12/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunat, sauna ja Matti Vanhanen.

Vierailija
13/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ja rauhallista maaseutua!! Kauniit maisemat, mukava kyläkoulu, yläasteelle Klaukkalaan pääsee bussilla hyvin. Muuten yleiset kulkuyhteydet monien vaihtojen varassa käsittääkseni, en tiedä tarkemmin, kun en koskaan käytä niitä. Kaksi autoa on talossa kuin talossa. Niin pärjää hyvin. Helsinkiin ym. pääsee kätevästi ja suht nopeaa. Kunnon väkeä asuu. Ja mukava kyläyhteisö. Lenkilläkin vastaantulevat moikkaa, vaikka ei tuttuja oliskaan. Lähimmät ruokakaupat Klaukkalassa. Ei siis muitakaan palveluja. Paljon asuu lapsiperheitä ja lapsilla kavereita. Päiväkoti muuten löytyy myös. 

En oikein keksi mitään pahaa sanottavaa. Viihdytty 10v todella hyvin. Tervetuloa vaan!

Vierailija
14/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:00"]

Teini käy ylä-astetta ja itse oon tikkurilassa töissä. Päivällä näyttää linja-autot kulkevan ihan hyvin. Illasta vähä huonommin. Ei kaikilla ole varaa ostaa Vantaalta omakotitaloa. Ap

[/quote]

Oletko laskenut työmatkakulut ? Autojen ylläpidon ja mahdollisen oston, mikäli ei autoa jo ole ?

Entäpä teinin bussiliput ?

Kyllä maalla asuminen vie rahaa, kun perheessä on oltava hyvää ja toimivaa autoa, usein kaksi kun ei vanhempien työmatkat useinkaan mene yksiin.. mitä maksaa ?

Ajasta puhumattakaan.

Itse laskimme aikoinamme , että tulee edullisemmaksi asua Vantaalla, kuin juurikin tuolla metsäalueella..

Aikaa on enemmän perheen parissa, kun työ-koulu-harrastusmatkat on inhimilliset. Meidän lapsi oli tosin pieni, joten tuolla maaseudulla koulumatka olisi ollut epäinhimillinenkin...

Eli itse otin mieheni kanssa hiukkasen isomman lainan ja asumme ihanalla omakotialueella, josta päässe nopeasti kaikkialle :)

Vierailija
15/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:00"]

[/quote]

Oletko laskenut työmatkakulut ? Autojen ylläpidon ja mahdollisen oston, mikäli ei autoa jo ole ?

Kyllä maalla asuminen vie rahaa, kun perheessä on oltava hyvää ja toimivaa autoa, usein kaksi kun ei vanhempien työmatkat useinkaan mene yksiin.. mitä maksaa ?

Ajasta puhumattakaan.

Itse laskimme aikoinamme , että tulee edullisemmaksi asua Vantaalla, kuin juurikin tuolla metsäalueella..

Aikaa on enemmän perheen parissa, kun työ-koulu-harrastusmatkat on inhimilliset. Meidän lapsi oli tosin pieni, joten tuolla maaseudulla koulumatka olisi ollut epäinhimillinenkin...

Eli itse otin mieheni kanssa hiukkasen isomman lainan ja asumme ihanalla omakotialueella, josta päässe nopeasti kaikkialle :)
[/quote]

Mikä on ihana omakotialue Vantaalla?

Vierailija
16/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHALLISTA jos ei muuta t. entinen klaukkalalainen.

Vierailija
17/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepsämä on rauhallinen kyllä.. mutta se klaukkalan ruuhkaisuus! Ihan kamala liikenne :/

Vierailija
18/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin. Tuttu muutti pois kun koulut lapsille olivat niin huonoja. Siellä asuu pilalle hemmoteltuja rikkaiden kersoja aika paljon. Itse en muuttaisi. Nurmijärvi muutenkin on alue, jonne ei kannata muuttaa sillä siellä ei ole mitään, etenkään nuorille.

Vierailija
19/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:00"]

[/quote]

Ajasta puhumattakaan.

[/quote]

Mikä on ihana omakotialue Vantaalla?
[/quote]Kukkaketo

Vierailija
20/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään maaseudusta ja rauhallisuudesta. Kuulostaa ihanalta ,että ihmiset juttelee ja tervehtii. Toisinku täällä Helsingissä. Meillä on kaksi hyvää autoa 2010 ja 2011 vuosimallia. Vaikka olenkin kotona tällä hetkellä pienten lasten kanssa. Teini on jopa sanonut et voi muuttaa Lepsämään. Koska sen yks kaveri asuu siellä ja kaks Klaukkalassa. Kertokaahan lisää mielipiteitä jos on. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän