miten kestää sovinisti esimiestä?
Hän aloitti meillä töissä 3 viikkoa sitten ja on näyttänyt jo "parhaat puolensa". Kommentoi naisten syömisiä, jos ottaa jälkkäriä että "älä syö paljon, näkyy helposti mahassa vai näkyykö jo?" Komentelee, kulkee selän takana ja alentavasti käskyttää. Eikä ole vain minun kuvitelmaa. Hän puhuu erittäin törkeästi kihlatustaan, joka on ulkomaalaistaustainen mm. "Hankin kotiin ulkomaalaista työvoimaa, onhan niistäkin laiskiaisista johonkin hommaan". Kertoo myös pettämistouhuistaan ihan avoimesti ja leveilee rahoillaan. On sellainen limasen näköinen 40v ukko, 170cm pitkä, "söpö" pieni raskausmaha ja länkisääret. Hyi hitto.
Itsellä kestää itsetunto tuollaista pallinaamaa, mutta alkaa hermot mennä päivän mittaan. Mitä tuollaiselle voisi kommentoida takaisin ts mikä olisi hyvä piikki takaisin. Mutta asiallisia juttuja koska kyse on töistä. Tähän asti olen ollut vastaamatta etten sano mitään peruuttamatonta. kaiken lisäksi tää on pomon paras kaveri joten valittaa ei voi...
Kommentit (9)
Kuulutteko työpaikalla liittoon? Jos ette kuulu, niin nyt olisi syytä liittyä. Voitte vielä tarvita liiton juristia avuksenne.
Niinpä. Meillä esimies kommentoi raskaana olevien vatsaa ja sen kasvua. Noloa.
Katso säälivästi ja pudistele huvittuneena päätäsi. :D
Hahah turpaanveto parantaa työolot 100%, ei tarvitse päivääkään enää katsella kun saa potkut :-D ap
Mä olen hoitanut tuommoiset tilanteet ihan vaan niin, että tökerön kommentin jälkenolen käöntynyt katsomaan kyseistä henkilöä silmiin ja todennut kuivalla äänensävyllä, että "varsin huono pila", tai "onneksi tuota ei ollut kukaan asakas tai johtaja kuulemassa".
Juu vaikutav ramaan huumorintajuttomalta tosikolta, mutta ei mun huumorini tuommoisiin tarvikkaan taipua. Menetelmä toimii, eiole tarvinnut kauaa sönkötystä kuunnella.
Mikset tosiaan ota sitä tiukkapipon roolia ja katso jokaisen kommentin jälkeen aiheelliseksi sanoa, että tuo oli lapsellista / sovinistista / rumasti sanottu.
Se on tottunut, että naiset kikattaa, sanoi sille mitä tahansa. Ei sen tarvitse sinusta tykätä, kunhan olet asiallinen ja vedät rajaa siihen, että tämä on työpaikka, sun kotiasiat ei välttämättä kuulu tänne.
Voi olla, että saavutat jossain vaiheessa jopa tuommoisen yksilön kunnioituksen.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Olisko aika laihduttaa ap?