Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksua islamin pakkosyöttöä. Ei uskoisi näinkin kristillisillä arvoilla ja perinteillä varustetussa maassa ja vieläpä Ylen toimesta. Mutta onneksi sitä voi boikotoida. Ei ole mikään pakko kuunnella. Islam ja muslimit boikottiin!

Vierailija
42/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin kuunnella, ihan yleissivistyksen vuoksi. Myös uuden ja vanhan testamentin olen samasta syystä lukenut, vaikka käyn kirkossa vain jouluisin. Minusta on hyvä tietää itsekin asioista, eikä vaan uskoa kuulopuheisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"]

Kyllä mä voisin kuunnella, ihan yleissivistyksen vuoksi. Myös uuden ja vanhan testamentin olen samasta syystä lukenut, vaikka käyn kirkossa vain jouluisin. Minusta on hyvä tietää itsekin asioista, eikä vaan uskoa kuulopuheisiin

[/quote]

Koraani ei ole sivistystä, eikä tosin raamattukaan.

Vierailija
44/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"]

[/quote]

Koraani ei ole sivistystä, eikä tosin raamattukaan.
[/quote]

Jos sillä pyöritetään puolta maailmaa niin kyllä minä mielelläni itse kuulen/luen mistä on kyse. Se on yleissivistystä että on tietoinen asioista, vaikka ei niitä kannattaisikaan

Vierailija
45/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"] Kyllä mä voisin kuunnella, ihan yleissivistyksen vuoksi. Myös uuden ja vanhan testamentin olen samasta syystä lukenut, vaikka käyn kirkossa vain jouluisin. Minusta on hyvä tietää itsekin asioista, eikä vaan uskoa kuulopuheisiin [/quote] Koraani ei ole sivistystä, eikä tosin raamattukaan. [/quote] Jos sillä pyöritetään puolta maailmaa niin kyllä minä mielelläni itse kuulen/luen mistä on kyse. Se on yleissivistystä että on tietoinen asioista, vaikka ei niitä kannattaisikaan

[/quote]

Islam on hälyyttävää vauhtia leviämässä läntiseen eurooppaan!! Enää ei mene montaakaan vuotta kuin ensimmäinen valtio euroopasta kääntyy islamiin. Muutaman vuosikymmenen kuluessa Englanti, ranska ja saksa vaihtavat myös islamiin.. Tämä ei ole uskonasia vaan ihan puhdasta matematiikkaa!!

Kehitys on jo nyt niin pitkällä euroopassa että sitä ei saada enää kääntymään ympäri. Läntinen eurooppa on luopunut kristillisestä arvoistaan ja arvotyhjiöt aivan kuten sotilaallisekin tyhjiöt täyttyvät jollain. Jollei omalla arvoperinnöllä tai armeijalla niin sitten vieraalla.

Ihmisten kannattaisi todellakin tutustua islamiin oikein huolellisesti niin ainakin tietäisivät että mitä tuleman pitää kun islam ottaa vallan euroopassa!! Silloin jokaisen ei muslimin on huono olla!! Katsokaa ei muslimien ja eteenkin kristyttyjen tai juutalaisten kohtelua muslimimaissa!! On räikeää itsepetosta väittää että kohtelu tulisi olemaan jotenkin erilaista euroopassa kun islam on saanut vallan..

Vierailija
46/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:41"] Kyllä mä voisin kuunnella, ihan yleissivistyksen vuoksi. Myös uuden ja vanhan testamentin olen samasta syystä lukenut, vaikka käyn kirkossa vain jouluisin. Minusta on hyvä tietää itsekin asioista, eikä vaan uskoa kuulopuheisiin [/quote] Koraani ei ole sivistystä, eikä tosin raamattukaan. [/quote] Jos sillä pyöritetään puolta maailmaa niin kyllä minä mielelläni itse kuulen/luen mistä on kyse. Se on yleissivistystä että on tietoinen asioista, vaikka ei niitä kannattaisikaan

[/quote]

Islam on hälyyttävää vauhtia leviämässä läntiseen eurooppaan!! Enää ei mene montaakaan vuotta kuin ensimmäinen valtio euroopasta kääntyy islamiin. Muutaman vuosikymmenen kuluessa Englanti, ranska ja saksa vaihtavat myös islamiin.. Tämä ei ole uskonasia vaan ihan puhdasta matematiikkaa!!

Kehitys on jo nyt niin pitkällä euroopassa että sitä ei saada enää kääntymään ympäri. Läntinen eurooppa on luopunut kristillisestä arvoistaan ja arvotyhjiöt aivan kuten sotilaallisekin tyhjiöt täyttyvät jollain. Jollei omalla arvoperinnöllä tai armeijalla niin sitten vieraalla.

Ihmisten kannattaisi todellakin tutustua islamiin oikein huolellisesti niin ainakin tietäisivät että mitä tuleman pitää kun islam ottaa vallan euroopassa!! Silloin jokaisen ei muslimin on huono olla!! Katsokaa ei muslimien ja eteenkin kristyttyjen tai juutalaisten kohtelua muslimimaissa!! On räikeää itsepetosta väittää että kohtelu tulisi olemaan jotenkin erilaista euroopassa kun islam on saanut vallan..

[/quote]

Europan islamisaatio ja täystuho saadaan pysäytettyä yhdellä yksinkertaisella asialla.

Lopetetaan muslimimaahanmuutto.

Vierailija
47/48 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:02"]

[/quote]

[/quote]

Europan islamisaatio ja täystuho saadaan pysäytettyä yhdellä yksinkertaisella asialla.

Lopetetaan muslimimaahanmuutto.

[/quote]

Ei onnistu enää, se juna meni jo. Tämä olisi pitänyt tehdä jo kauan aikaa sitten. Nyt on tuijotettu islaminuskoisten määrään jotka ylittävät rajan. Olisi pitänyt katsoa vähän kauemmas. Eli heidän tuleviin lastenhuoneisiin saakka ja siihen että kuinka paljon päitä niihin tulee syntymään..

Muslimit tekevät siittämällä sen mikä ei aseilla onnistunut... Valloittavat euroopan meidän demokratian antamin keinoin. Kun valta on saatu niin demokratia lakkaa välittömästi. Heille eivät tee samaa virhettä jonka me teimme..

Vierailija
48/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2