Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun kaikkiin jotka osoittaa vähänkin kiinnostusta minua kohtaan. Miksi?

Vierailija
30.06.2026 |

Olen ollut elämäni aikana useissa lyhyissä suhteissa, pidemmissä en kertaakaan. Kaikki suhteet ovat alkaneet niin, että olen huomannut jonkun olevan kiinnostunut minusta. Sitten ihastun itse siihen ajatukseen siitä että hän on ihastunut minuun. Se on todella huumaavaa ja tunnen olevani itsekin ihastunut häneen. Nämä suhteet tietenkin päättyvät aina huonosti ja ne loppuvat lyhyeen. Tajuan aina pian suhteen jälkeen, etten oikeasti edes tuntenut kyseistä henkilöä kohtaan mitään (he tosin ovat itse jättäneet minut lähes aina).

Pahinta tässä on se, että vaikka tiedostan tämän kaiken tosi tarkasti, niin en silti pysty mitenkään tätä lopettamaan. Se on kuin katsoisi katastrofielokuvaa hidastettuna, eikä voi tehdä mitään vaikka tietää jo valmiiksi lopputuloksen. Tämä on addiktio josta ei voi vieroittautua. Mistä tällainen johtuu? Tämä on tuottanut elämääni suuresti tuskaa. Olen ihan aikuinen enkä mikään teini.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen?

Vierailija
2/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto? Ehkä et usko että joku voisi kiinnostua sinusta, ja siksi koet että jokaiseen mahdollisuuteen täytyy tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto? Ehkä et usko että joku voisi kiinnostua sinusta, ja siksi koet että jokaiseen mahdollisuuteen täytyy tarttua.

Juuri näin!  

Vierailija
4/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siin oo mitää ihmeellistä, sun itsetuntemus vaatii vaan kehitystä. Se ei varsinaisesti ole edes ihastusta välttämättä tai se ei välttämättä riipu siitä tyypistä, vaan sä rakastat sitä huomiota mitä se tilanne sulle itselle antaa, siihen voi liittyä jotenkin sun menneisyyskin jos sielä on jotain että sä oot jääny paitsi jostain tms. Sit nois on miljoonii muitaki asioita että jos on esimerkiksi sellane ns välttelevä persoonallisuus tyyppi tai niiku introvertti niin sellanenhan ihminen elää enemmän oman pään sisällä, eli se voi ihastua siihen kaukaseen tavallaan tarinaan mitä se rakentaa kokoajan itselleen, jos saatte kiinni. Ei noi pahoja asioita ole jos niitä sattuu sillon tällön, sillonhan se voikin olla oikeasti jotain AITOA, mutta jos se kaava tapahtuu kokoajan samalla tavalla, niin sillon siellä on itsensä kanssa jotain ongelmaa.

Vierailija
5/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kuitenkin rutkasti kullia.

Vierailija
6/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin elämässäsi jäänyt perustavanlaatuisella tavalla vaille rakkautta/huomiota? Ehkä olet niin rakkaudennälkäinen, että hullaannut siitä tunteesta, että vihdoin tässä on joku, joka voisi sua rakastaa... Pystytkö edes asettumaan sen äärelle, kuka itse olet, mistä pidät ja et pidä, kenestä pidät/et pidä, millaista elämää haluat elää ja millainen ihminen siihen sopii...?

Vierailija
7/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihanaa. 

Vierailija
8/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä mitään. Tahallisedti  ei pidä tulla hyväksikäytetyksi. Toki jos joku varsstaa sulla väärennetyillä laskuilla  sehän ei ole sama kun antaisit tai maksaisit. 

Vierailija
9/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen rutto lähtee runkkaamalla.

Vierailija
10/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla viitsi katsoa ketään kun miehet luulee että on niiden perään. Naurettavaa

Vierailija
11/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laihduttamaan jos haluat iskeä. Mutta muista että monet voinolla homoja tai sitten vsin ääliöitä tai idiootteja luonteeltaan. Et ehkä kuitenkaan haluaisi niitä. 

Vierailija
12/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen avaus. 

Suhteesi alkavat siitä, kun joku kiinnostuu sinusta. Ja ne päättyvät ilmeisesti aina niin että se ihminen joka kiinnostui sinusta, jättää sinut. 

Onko koskaan selvinnyt että minkä takia nämä kumppanisi ovat sinut jättäneet? Ovatko he kertoneet syitä sinulle?

Vierailija
13/14 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue vastauksia mutta vaikuttaa että olet kiltti,hyväksikäytetty. Haluat että sinut hyväksytään. Sinun tehtävä valinnat ei toisten. On vaikea torjua ihmisiä ja sanoa vaikka joskus ei kun luulee että kaikki lähestyvät hyvin aikein.

Ssatakakskymmentä prossaa arvausta,oot nainen.

Vierailija
14/14 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen avaus. 

Suhteesi alkavat siitä, kun joku kiinnostuu sinusta. Ja ne päättyvät ilmeisesti aina niin että se ihminen joka kiinnostui sinusta, jättää sinut. 

Onko koskaan selvinnyt että minkä takia nämä kumppanisi ovat sinut jättäneet? Ovatko he kertoneet syitä sinulle?

Syytä ei ole juuri koskaan kerrottu. On vaan ghostattu täysin yllättäen. Joskus olen saanut kuulla jonkun syyn että mies ei ole vielä valmis vakavaan suhteeseen. Itse uskon että epätoivo paistaa minusta läpi ja sen takia miehet perääntyvät.

Ap