Panin vahingossa varattua miestä
..niinpä tein, ja nyt olo on hieman..hämmentynyt? Ei, en osaa kokea syyllisyyttä, koska itse olen sinkku, ja koko ajan kuvittelin vastapuolenkin olevan, koska nimettömässä ei näkynyt sormusta, eikä missään vaiheessa kuulunut mitään mainintaa mistään parisuhdetoiminnasta. Sain tietää asian ihan sattumalta, kun satuin näkemään hänellä fb:ssä kuvan tyttökaverinsa kanssa. (Ei siis oltu tuttuja tai fb-kavereita ennestään -- eikä olla vieläkään, mut kuva sattu olla julkinen. Ja "satuin" stalkkaamaan jäbän fb-sivuja tän "välikohtauksen" jälkeen. ;))
Mut joo, olo tuntuu silti vähän "petetyltä". Vaikka ei sillä, sain sitä mitä tilasinkin: hyvää seksiä. Ja aloitteentekijää on mahdoton sanoa, kun halu syttyi molemmilla kuin silmänräpäyksessä. Mutta lähinnä miehisiä näkökulmia olis kiva kuulla. Mitä siellä äijien korvien välissä oikein liikkuu? Äijä lakoaa kuin vilja kun joku vähän hymyilee. Ja parasta tässä olis se, ettei mitään selityksiä jälkikäteen. Ei edes, että hyshys.
No, nyt tiedän herran parisuhdestatuksen, mutta ihan yhtä hyvin vois olla etten tietäis. Nähdään kuitenkin suht usein. Mitä jos alkaisin flirttailla "tietämättäni" jäppiselle kaikkien muiden ihmisten nähden? Ilmeisesti mitään tällaisia rationaalisia ajatuksia ei miesten mielessä pyöri siinä hetkessä kun on piparia tarjolla? Ja tyttöystävät ja kihlatut ja vaimot unohtuu sen siliän tien? Vähän harmittaa tyttöystävän puolesta, nätin ja mukavan näköinen tyty oli ainakin kuvan perusteella.
Mietinpähän näitä vaan näin unettomana yönä..
Kommentit (42)
Mua tuli baarissa viikonloppuna iskemään todella komea mies, flirttailtiin koko ilta ja sovittiin treffeistä. Äijän piti lähteä baarin jälkeen vielä mun luo jatkoille. Tää tyyppi oli siis kaverinsa kanssa liikenteessä. Lisättii toisemme kaveriksi facebookissa. Aamulla huomasin fbn perusteella että mies seurustelee ja oli aamulla lähtenyt tyttöystävänsä kanssa reissuun :D oli vähän wtf -fiilis ja kiitin onneani etten ottanutkaan sitä yöllä mun luokse. Miksi ihmeessä sen kaverikaan ei sanonut mulle mitään? Mikä hitto miehiä vaivaa.
Sattuuhan noita varattuja miehiä kohdalle, itselläkin muutamia, niin etten oo tienny kun vast jälkikäteen et jaahas..se olikin varattu. Yhden silleen "oho,hupsista vaan" käräytin :D Koska koko tilanne ja mulkut miehet ärsyttää ja ettei se muija tuhlais aikaa tollaseen. Tosin ton kanssa ei aivan pantu, mut lähellä oli. Sit pari tyyppii kenen kanssa eteni hommat loppuun asti, paljastu varatuks, en käräyttäny. Tosin eipä näitten viralliset suhteet pitkää kestäneetkää sit :D Karma karma.. Kyl on unelmamiehiä. No ainoo positiivinen asia on, ettei ite oo sellasen kans yhdessä!
Ano 35, wtf, toi on jo aika :---o mtäääää?! Mut joo, ei voi ymmärtää. Ehkä mäkin jätän asian. Eiköhän tytölle ajan oloon valkene jäbän todellinen luonne.. ..nd karma is a bitch. Ap
Mä haluun varatun miehen. Mulla ei oo aikaa parisuhteelle mut panoille silloin tällöin joo :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:54"]
Mä haluun varatun miehen. Mulla ei oo aikaa parisuhteelle mut panoille silloin tällöin joo :)
[/quote]
Miks sen täytyy olla sitten varattu? Hommaa toinen sinkku fuckbuddy?
No hieno homma! Nyt vähän ajan päästä kun kerrot miehelle, että ehkäisy petti ja olet onnellisesti raskaana, niin saat miehen vähän kiemurtelemaan :-D Tai jos olet ilkeä, kerrot että sinulla on joku kuppa tai muu hauska tarttuva tauti.
Sirilimpsis! Vahinkoja sattuu ja pannakin voi näämmä ihan vahinkos..
Itselleni kävi niin, että harrastin seksiä miehen kanssa, joka paljastui varatuksi vasta kun sen avopuoliso soitti mulle. Miehen kaveri, joka oli ollut samassa pöydässä baarissa illalla, käräytti kaverinsa (en tiedä vieläkään oliko vahinko vai mitä). Hyvin vahva "huora, mätäne helvetissä" -puhelu siltä tytsyltä tuli. Juteltiin miehen kanssa illalla baarissa ja sen jälkeen kävelyllä ulkona kaikesta maan ja taivaan välillä (työt, perhe, unelmat sun muut) mutta ei mulkerolle tullut mieleen mainita että ASUU JONKUN KANSSA YHDESSÄ tai että on PARISUHTEESSA. Olin siis toinen nainen ihan täysin vastoin tahtoani. Eli te naiset, jotka syylistätte sitä toista naista enemmän kuin haaravälillä ajattelevaa pettäjämiestänne... aina ei ole kyseessä moraaliton viettelijätär!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:41"]
Mä vihaan näitä alotuksia! Vihaan sitä etten voi luottaa täysin mieheeni ja aina kun tällaisia luen ni pelko hiipii olkapäälleni! Ja miksi edes luen näitä...
[/quote]
Sama... Mutta toisaalta, jossain on nyt joku nainen, joka ehkä kuvittelee ettei "hänen miehensä ainakaan" ja on juuri tämä tyttis. Joten ei se "varmuus" siitä että pettää, tai että ei petä kerro kyllä mitään.
Mä vihaan näitä alotuksia! Vihaan sitä etten voi luottaa täysin mieheeni ja aina kun tällaisia luen ni pelko hiipii olkapäälleni! Ja miksi edes luen näitä...
[/quote]
:(( sellainen ei ollut tarkoitukseni, todella. Jos teidän suhde on hyvällä pohjalla, niin en kantais huolta. Jos taas on konkreettista syytä huoleen tai jtn. osviittaa pettämisen suuntaan, niin ottaisin asian ihan reilusti puheeksi. Hyvää illanjatkoa! ap
..tai toisaalta mistäs sen tietää, mutta toivon, että tänne kirjoittelevat miehet eivät edusta mielipiteineen sitä enemmistöä..
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:44"]
[/quote]
:(( sellainen ei ollut tarkoitukseni, todella. Jos teidän suhde on hyvällä pohjalla, niin en kantais huolta. Jos taas on konkreettista syytä huoleen tai jtn. osviittaa pettämisen suuntaan, niin ottaisin asian ihan reilusti puheeksi. Hyvää illanjatkoa! ap
[/quote]
Ja vähintä mitä ap vois tehdä ois kertoa vaikka lääni ja nimikirjaimet! Mutta ei.. Sitten ees tällaiset turhasta epäilijät vois huokaista ja tajuta oman tyhmyytensä kun edes meni epäilemään. Mutta eiii... Ja mitä se puheeksi ottaminen auttaa? Luuletko että toinen tunnustaa, jos on tapaamasi miehen kaltainen mulkku. Ja jos ei petä, niin mitäpä se vakuuttelukaan auttaa? Kyllä pettäjä osaa valehdella halutessaan.
Ettei vaan ollut joku kaveri/sisko tms? Miten kuvasta päätellään, että toinen on tyttö/poikakaveri?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:44"]
[/quote]
[/quote]
Ja vähintä mitä ap vois tehdä ois kertoa vaikka lääni ja nimikirjaimet! Mutta ei.. Sitten ees tällaiset turhasta epäilijät vois huokaista ja tajuta oman tyhmyytensä kun edes meni epäilemään. Mutta eiii... Ja mitä se puheeksi ottaminen auttaa? Luuletko että toinen tunnustaa, jos on tapaamasi miehen kaltainen mulkku. Ja jos ei petä, niin mitäpä se vakuuttelukaan auttaa? Kyllä pettäjä osaa valehdella halutessaan.
[/quote]
No jos nyt voit yhtään ymmärtää mua, niin tää aloitus oli tarkoitettu lähinnä tämmöseks yleiseksi pohdinnaks. Ei ollut - eikä ole - tarkoitusta lähteä nettiin julkaisemaan mitään nimikirjaimia tai maakuntaa tai muitakaan luonnehdintoja. Jos olet noin epäileväinen luonteeltasi, niin tuskin se oloasi ainakaan helpottais. Ja mitä jos nimikirjaimet ja provinssi sattuisivatkin kuin ihmeen kaupalla täsmäämään mieheesi? Lisäisikö se mielenrauhaasi? Niinpä. Suomessa on kuitenkin yli 5 miljoonaa ihmistä. Aika häviävän pienellä todennäköisyydellä olen juuri sinun miestäsi naksauttanut. Ja sitä paitsi nimikirjaimien julkaiseminen olisi loputon suo. Varmasti nimikirjaimet jonkun epäilevän av-mamman ukkokultaan natsaisivat, ja joutuisin perustamaan ympärivuorokautisen vihjepuhelimen. Eli nimikirjaimia ei tipu.
Mutta yksi ilmainen neuvo tippuu. Kehottaisin sua vakavasti harkitsemaan parisuhdetta, jos sanot ettet voi täysin luottaa mieheesi, ja kuvailet häntä sanalla mulkku. Eihän tuollaisen epäilyksen alla eläminen voi olla hyväksi kenellekään? Tai sit, jos mitään pettämiseen viittaavaakaan teidän suhteessa ei oo koskaan ilmennyt, niin suosittelen vaikka ihan juttelua jollekin ammattilaiselle. Liian matalasta itsetunnosta, mustasukkaisuudesta ja jatkuvasta epäilyksessä vatvomisestakin voi päästä eroon. Ja ei, tää ei ollut mitään veetuilua, vaan ihan aito huoli.
With love, ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:51"]
Ettei vaan ollut joku kaveri/sisko tms? Miten kuvasta päätellään, että toinen on tyttö/poikakaveri?
[/quote]
No kaverin tai siskon kans harvemmin laitetaan faceen hempeetä pusukuvaa. :D Eikä ainakaan kommenttien perusteella ollut mikään kaveripusu. ap
kyllä sä ap varmaan aavistit tai tiesit, että on varattu, kunhan nusasit. Minä olen kyllä ihan aina jostain päätellyt/aavistanut jos mies on varattu, sen usein näkee jo olemuksesta.
NO HYVÄ ETTÄ OLI EDES VÄHÄN AIKAA KIVAA ! "Vahingossa?" :) juu siis kovassa kiimassa, ei tunnetta mukana
Feel u bro! Eiku siis sys.. :D joidenkin kivikautisten sukupuoliroolien perusteella seksuaalisesti aktiivinen nainen on aina lutka, mutta "pojat on poikia". Siitä syystä mietin nyt itekin sitä "käräyttämistä" kun en haluais mitään suuren yleisön tietoisuuteen leviävää "showta".. :-/ -ap