Panin vahingossa varattua miestä
..niinpä tein, ja nyt olo on hieman..hämmentynyt? Ei, en osaa kokea syyllisyyttä, koska itse olen sinkku, ja koko ajan kuvittelin vastapuolenkin olevan, koska nimettömässä ei näkynyt sormusta, eikä missään vaiheessa kuulunut mitään mainintaa mistään parisuhdetoiminnasta. Sain tietää asian ihan sattumalta, kun satuin näkemään hänellä fb:ssä kuvan tyttökaverinsa kanssa. (Ei siis oltu tuttuja tai fb-kavereita ennestään -- eikä olla vieläkään, mut kuva sattu olla julkinen. Ja "satuin" stalkkaamaan jäbän fb-sivuja tän "välikohtauksen" jälkeen. ;))
Mut joo, olo tuntuu silti vähän "petetyltä". Vaikka ei sillä, sain sitä mitä tilasinkin: hyvää seksiä. Ja aloitteentekijää on mahdoton sanoa, kun halu syttyi molemmilla kuin silmänräpäyksessä. Mutta lähinnä miehisiä näkökulmia olis kiva kuulla. Mitä siellä äijien korvien välissä oikein liikkuu? Äijä lakoaa kuin vilja kun joku vähän hymyilee. Ja parasta tässä olis se, ettei mitään selityksiä jälkikäteen. Ei edes, että hyshys.
No, nyt tiedän herran parisuhdestatuksen, mutta ihan yhtä hyvin vois olla etten tietäis. Nähdään kuitenkin suht usein. Mitä jos alkaisin flirttailla "tietämättäni" jäppiselle kaikkien muiden ihmisten nähden? Ilmeisesti mitään tällaisia rationaalisia ajatuksia ei miesten mielessä pyöri siinä hetkessä kun on piparia tarjolla? Ja tyttöystävät ja kihlatut ja vaimot unohtuu sen siliän tien? Vähän harmittaa tyttöystävän puolesta, nätin ja mukavan näköinen tyty oli ainakin kuvan perusteella.
Mietinpähän näitä vaan näin unettomana yönä..
Kommentit (42)
Mä panin tarkotuksella... Vanha fuckbuddy joka nyt seurustelee, ajattelin silti kysyä kun en ollut varma onko vielä suhteessa.
HORJAHDUS JA MOLSKIS ! KIELI ON SUUSSA JA MULKKU PUOSSA ! JA VÄHÄN HÄÄLYTELLÄÄN :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:22"]
Mene ensitilassa pyytämään hänen kumpaniltaan anteeksi hairahdustasi !
[/quote]
Siis anteeksi? Kumpihan tässä nyt on hairahtunut, jos toinen on sinkku, ja toinenkin uskottelee olevansa sinkku ja pettää sitten kumppaniaan? Eiköhän se olis tän jätkän hommeli pyytää tyttöystävältään anteeksi.
[/quote]
Kyllä, nimenomaan! Mutta pyytää vasta, kun sinä ensin vinkkaat naiselle miehen pettäneen. Niin kauan luulee, että pettää voi, kun vain salaa petoksensa.
Ethän salli miehen jatkaa petostehtailua? Tunsit sääliä sitä naista kohtaan. Voit auttaa häntä, ettei luota valehtelijaan. Et sinäkään luottaisi.
Nalkuttavat , pihtaavat ja lompakolla loisivat ämmät taas panikoi. Edellä mainitut toimet vain karkoittavat teidän miehenne, ja se on teille oikein.
Turha on toista naista syyllistää.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:17"]kyllä sä ap varmaan aavistit tai tiesit, että on varattu, kunhan nusasit. Minä olen kyllä ihan aina jostain päätellyt/aavistanut jos mies on varattu, sen usein näkee jo olemuksesta.
[/quote]
Whaat?! No sulla melkonen silmä on! :D en mä siinä tohinassa ainakaan mitään "merkkejä" nähnyt. Ja mua alkaa ärsyttää tää joittenki asenne. Ku mies mokaa, niin se on tietysti naisen vika, olis pitänyt olla joku ennustajaeukko, et olis voinut ehkäistä suuren tragedian. Mut jos osat oliski ollut toisinpäin, et nainen olis ollu varattu, niin olisko roolit samat; mies suurempi syntinen, jonka olis pitänyt tajuta, että jonkun toisen omaahan tässä hinkataan. Niin, epäilenpä..
Mut ahaha, te yötrollit ootte ihan loistavia. :'D En tietenkään tarkoittanut, että konkreettisesti olisin vahingossa päätynyt panemaan jotakin. Vaan, no ymmärsitte kyllä. Se vahinko oli siinä se, ettei jäbä kertonut olevansa varattu.
Ja juu, tapahtui kylläkin hetken mielijohteesta, ja oli kiimaista ja vailla suuria tunteita, siinä anonyymi numba 22 oot oikeessa. Something wrong with that? Ap
Jätä se sika! Ai niin sä jätitkin jo :D
Miehet luottavat siihen, että naiset eivät huutele. Ja hyvin se toimiikin! Koska jos nainen nostaisi mekkalan, kaikkien huomio vain kiinnittyisi siihen, että nainen on harrastanut yhdenillan seksiä, nainen on siis huora ja helppo ja lutka jne ja mitä se ämmä nyt vinkuu, itehän oli pillua jakamassa.
Itsellä vähän sama tilanne muutama vuosi sitten. Pantiin tutun miehen kanssa ja sain jälkikäteen kuulla, että tällä on tyttöystävä. Mulle ei maininnut naista sanallakaan ja edellisellä kerralla kun oltiin sattumalta nähty ja juteltu (ei mitään panojuttuja tms tuolloin) oli kertonut että on juuri eronnut. Mulla oli siis hyvä syy olettaa, että on sinkku.
Tekisi tooosi kovasti mieli vähän näpäyttää, mutta kun en oikein pysty yllä kuvailemastani syystä!
Luuletko, että miestä kiinnostaa niin kauan, kun tyttöystävä /vaimo/mikälie ei saa tietää? En edes tunne syyllisyyttä pettämisestä. M21
No kerro nyt ees nimikirjaimet :D Hirmuista kiusaamista...
Mitäs tuota sen enempää analysoimaan. Jos et tee parisuhdestatuksesta isoa numeroa niin saat hyvää seksiä jatkossakin.
Mä ainaki kertoisin muijalle tosta! Jos kerta säkin sen facesta näet. Ethän säkään väärin tehny kun et tiennyt että mies on varattu mutta ainahan voisit tyttöystävälle kertoa, haluaisin ainakin itse tuossa tilanteessa tietää.
Vedä spandex-asu päälle ja lähde yöhön.
Käräytä mies "vahingossa" vai miten haluat tilanteessa toimia? Jatkaa juttua vai käräyttää? Yllätä uusi kultasi ja ilmesty oven taakse vuokraleffan ja karkkipussin kanssa ja ole "ihan yhtä yllättynyt kuin tyttöyatävä".
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:16"]
Luuletko, että miestä kiinnostaa niin kauan, kun tyttöystävä /vaimo/mikälie ei saa tietää? En edes tunne syyllisyyttä pettämisestä. M21
[/quote]
No luulin? Mutta ei edes pettämisen jälkeen mitään "toimenpiteitä", että tyttis ei sais tietää? Esim. mainintaa mulle, ettei nyt kannata ihan hirveästi huudella? (Ei sillä et huutelisin, mut periaattees, u know..) Ja jos ei moraalia löydy, niin luulis, että edes mahdollinen korville lopsiminen vähän kuumottelis? Vai onko miehet vaan niin yksinkertasia, et mahdollisia jälkiseuraamuksia ei mietitä sekuntia pidemmälle. (No yleistys joooooo.)
[/quote]
Ai omat vai panon, vai oliko tää ed. vastaajalle tarkoitettu? Emmä siihen lähde. :D
No en jaksais jotenki käräyttää, kun en yhtään ihmisiä tunne, tytöstäkin tiedän vain nimen ja naaman.. Enkä jaksais tehdä asiasta mitään suurta julkista numeroa. Mutta ehkä tän jälkeen on hippusen kiusallista nähdä jäppistä, joka on kuin mitään ei olis tapahtunut, ja aina kun nähdään, morottaa vaan coolisti. Ehkä mä pysyn vaan samalla morotuslinjalla, mut lakanpainia me ei enää harrasteta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:28"]
[/quote]
Ai omat vai panon, vai oliko tää ed. vastaajalle tarkoitettu? Emmä siihen lähde. :D
No en jaksais jotenki käräyttää, kun en yhtään ihmisiä tunne, tytöstäkin tiedän vain nimen ja naaman.. Enkä jaksais tehdä asiasta mitään suurta julkista numeroa. Mutta ehkä tän jälkeen on hippusen kiusallista nähdä jäppistä, joka on kuin mitään ei olis tapahtunut, ja aina kun nähdään, morottaa vaan coolisti. Ehkä mä pysyn vaan samalla morotuslinjalla, mut lakanpainia me ei enää harrasteta.
[/quote]
No sen miehen tietenkin! Tai jotain tietoja. Voi sitten poissulkea sen oman miehen ofc.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:22"]
[/quote]
Siis anteeksi? Kumpihan tässä nyt on hairahtunut, jos toinen on sinkku, ja toinenkin uskottelee olevansa sinkku ja pettää sitten kumppaniaan? Eiköhän se olis tän jätkän hommeli pyytää tyttöystävältään anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:41"]
Mä vihaan näitä alotuksia! Vihaan sitä etten voi luottaa täysin mieheeni ja aina kun tällaisia luen ni pelko hiipii olkapäälleni! Ja miksi edes luen näitä...
[/quote]
:(( sellainen ei ollut tarkoitukseni, todella. Jos teidän suhde on hyvällä pohjalla, niin en kantais huolta. Jos taas on konkreettista syytä huoleen tai jtn. osviittaa pettämisen suuntaan, niin ottaisin asian ihan reilusti puheeksi. Hyvää illanjatkoa! ap
[/quote]
Nämä on näitä yöllisiä mietteitä vain! Hyvin parusuhteessa menee :) Enkä usko että pettäisi minua...tai jos niin kävisi huomaisin sen käytöksestä! Toivottavasti et enää vahingossa päädy varattujen kanssa samoihin lakanoihin. Se on varmasti inhottavaa :/
Hyvää yötä!
-13-