Mitä mieltä syömisistäni?
Aamupala: Kuppi kahvia ja yksi keksi
Lounas: Salaatti (salaattia, avocadoa, melonia, leipäjuustoa, fetajuustoa, kastike)
Välipala: Kuppi kahvia ja yksi keksi
Päivällinen: Makkarakeittoa
Iltapalalla tulen luultavasti syömään pari leipää juustolla ja teetä
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku.
[/quote]
Mistä noin päättelet? Mä saatan syödä vähemmän päivän aikana vaikka treenaan.
[/quote] no missä esim se yksi tärkeimmistä, proteiini??? Ja tuo aamupalahan on ihan naurettava.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku.
[/quote]
[/quote] no missä esim se yksi tärkeimmistä, proteiini??? Ja tuo aamupalahan on ihan naurettava.
[/quote]
Normaalisti liikkuvan ihmisen ei tarvitse vetää mitään fitnespimujen proteiinipatukoita.
Mun syömiset päivän aikana vois olla ihan samat muuten, mutten syö mitään keksejä, ja en ole kuihtunut, ja jaksan liikkua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku.
[/quote]
[/quote]
Normaalisti liikkuvan ihmisen ei tarvitse vetää mitään fitnespimujen proteiinipatukoita.
[/quote] mutta proteiinia on kaikkien hyvä saada liikkui tai ei. Enkä tarkoita nyt mitään patukoita jotka mainitsit, koska normaali liikkuja saa sen tarvittavan määrän kyllä ruoasta. Mutta tässä esinerkissä sitä ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:34"]Mistä sitä proteiinia muuten saa?
[/quote] liha, kala, kana, kananmuna esimerkiksi. Miten aikuinen ihminen ei tätä tiedä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:29"]
Milloin ihmiset oppivat kirjoittamaan avokadon oikein? Ja sinun syömisesi eivät kiinnosta sitten vähääkään. Tämä on näitä kuuluisia "ihmetelkää mun vähäisiä syömisiä että saisin vähän egobuustii!"
[/quote]
Olen ihmetellyt tätä samaa! Miksi ihmiset tunekvat c-kirjainta suomenkieliseen sanaan? Toinen mitä en kestä on jugurtti (vielä pahempi on jukurtti). Se on JOGURTTI.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:34"]Mistä sitä proteiinia muuten saa?
[/quote] liha, kala, kana, kananmuna esimerkiksi. Miten aikuinen ihminen ei tätä tiedä.
[/quote]
Eikös makkarassakin ole lihaa?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:34"]Mistä sitä proteiinia muuten saa?
[/quote]
[/quote] oletko tosissasi :D mitäs makkaraa käytit?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:34"]Mistä sitä proteiinia muuten saa?
[/quote]
[/quote] oletko tosissasi :D mitäs makkaraa käytit?
[/quote]
Mä en syönyt tänään makkaraa :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku. [/quote] Mistä noin päättelet? Mä saatan syödä vähemmän päivän aikana vaikka treenaan. [/quote] no missä esim se yksi tärkeimmistä, proteiini??? Ja tuo aamupalahan on ihan naurettava.
[/quote]
Tunge nyt ne proteiinis perseeseen. Aina tää sama laulu joka ruokakyselyssä "missä proteiinit?". Tavallinen ihminen ei tarvitse niitä sen kummemmin, fitnesshullut sitten erikseen. Proteiinista on tullut joku ihme pakkomielle kaikille, relatkaa nyt. Ja hei, kaikille ei maistu aamulla ruoka, itsekin juon vain kupillisen kahvia, se riittää moneksi tunniksi.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku. [/quote] Mistä noin päättelet? Mä saatan syödä vähemmän päivän aikana vaikka treenaan. [/quote] no missä esim se yksi tärkeimmistä, proteiini??? Ja tuo aamupalahan on ihan naurettava.
[/quote]
Tunge nyt ne proteiinis perseeseen. Aina tää sama laulu joka ruokakyselyssä "missä proteiinit?". Tavallinen ihminen ei tarvitse niitä sen kummemmin, fitnesshullut sitten erikseen. Proteiinista on tullut joku ihme pakkomielle kaikille, relatkaa nyt. Ja hei, kaikille ei maistu aamulla ruoka, itsekin juon vain kupillisen kahvia, se riittää moneksi tunniksi.
[/quote] kyse oli ylipäätään siitä että tuo ei ole terveellinen ruokavalio ;)
No, keksit turhaa, muuten ihan jees... eiköhän toisen päivänä tule kaivattua proteiiniakin enemmän, kukaan elä makkarakeitolla viikosta toiseen...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"]
[/quote]
[/quote] kyse oli ylipäätään siitä että tuo ei ole terveellinen ruokavalio ;)
[/quote]
Mitäs sä sit söit tänään?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:04"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku. [/quote] Mistä noin päättelet? Mä saatan syödä vähemmän päivän aikana vaikka treenaan. [/quote] no missä esim se yksi tärkeimmistä, proteiini??? Ja tuo aamupalahan on ihan naurettava. [/quote] Tunge nyt ne proteiinis perseeseen. Aina tää sama laulu joka ruokakyselyssä "missä proteiinit?". Tavallinen ihminen ei tarvitse niitä sen kummemmin, fitnesshullut sitten erikseen. Proteiinista on tullut joku ihme pakkomielle kaikille, relatkaa nyt. Ja hei, kaikille ei maistu aamulla ruoka, itsekin juon vain kupillisen kahvia, se riittää moneksi tunniksi. [/quote] kyse oli ylipäätään siitä että tuo ei ole terveellinen ruokavalio ;)
[/quote]
Tuommoista tavallista ruokaa syö hyvinkin moni ja voi silti oikein mainiosti. Ei aina pidä olla mitään ultra-super-hyper terveellistä ruokaa, vaan ihan perusruoka käy. Tällä palstalla nyt AINA höyrytään tuosta terveellisyydestä, mutta oikeasti kuinka moni sitä noudattaa... Veikkaanpa, että loppupeleissä todella moni syö ihan näitä tavallisia ruokia ja muutama hassu jaksaa toitottaa superterveellisyyden perään. Ja minä nyt en nähnyt mitään epäterveellistä tuossa, mutta se nyt onkin VAIN mun mielipide. Ja aika paljonhan AP söi, että varmasti tulee tuolla määrällä toimeen.
Milloin ihmiset oppivat kirjoittamaan avokadon oikein? Ja sinun syömisesi eivät kiinnosta sitten vähääkään. Tämä on näitä kuuluisia "ihmetelkää mun vähäisiä syömisiä että saisin vähän egobuustii!"
Täällähän on paljon super terveellisesti syöviä, jos tuo ei kelpaa :D