Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö ihan kaikki naiset ?

Vierailija
24.02.2015 |

Oletteko miehet oikeasti tuota mieltä? Minä uskallan olla eri mieltä.

Vaikka ihmettelen kenen kanssa pettävät, jos eivät miesten kanssa. Kumpi siis pettää ? Mies vai Nainen ?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:11"]Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään  vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle. [/quote] Hyvin sanottu. Näin minulle kävi. N39

[/quote]

Niin kävi myös minulle, enkä kadu yhtään! Tosin en ollut myöskään vannonut miehelleni uskollisuutta, koska maistraatin vihkikaava on aika salliva. :)

Vierailija
2/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksella miehet pettävät huomattavasti useammim. Kun katsoo esim ystäväpiiriä, suuri osa naisista on uskollisia. Kun taas suurin osa miehistä on hyppinyt vieraissa. Myös omani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, sen sijaan jokainen mies jonka kanssa olen ollut on pettänyt minua. Jokainen kyllä vakuuttanut ettei vika ollut minussa, mutta pakkohan se on olla jos kaikki ajautuneet muiden syliin. Itse olen omistautuvaa sorttia, haluan antaa parisuhteelle kaikkeni, eroan jos en näe enää minkäänlaista tulevaisuutta miehen kanssa.

Kokemukseni on kyllä sitten ajanut minut tilanteeseen jossa esikoistani odottaessa mieheni tunnusti pettäneensä lukuisia kertoja suhteen alkuaikoina, enkä osannut enää jättää häntä siinä tilanteessa. Se mitä nyt haen takaa on, miksi ei voi jättää jos kokee tarvetta olla muiden kanssa? Siinä säästäisi toisen tunteita valtavan paljon.

Vierailija
4/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:31"]

En ole koskaan pettänyt, sen sijaan jokainen mies jonka kanssa olen ollut on pettänyt minua. Jokainen kyllä vakuuttanut ettei vika ollut minussa, mutta pakkohan se on olla jos kaikki ajautuneet muiden syliin. Itse olen omistautuvaa sorttia, haluan antaa parisuhteelle kaikkeni, eroan jos en näe enää minkäänlaista tulevaisuutta miehen kanssa. Kokemukseni on kyllä sitten ajanut minut tilanteeseen jossa esikoistani odottaessa mieheni tunnusti pettäneensä lukuisia kertoja suhteen alkuaikoina, enkä osannut enää jättää häntä siinä tilanteessa. Se mitä nyt haen takaa on, miksi ei voi jättää jos kokee tarvetta olla muiden kanssa? Siinä säästäisi toisen tunteita valtavan paljon.

[/quote]

Minä en jättänyt miestäni siksi, että olen itsepäinen luonne. En vaan suostunut uskomaan, että pitäisi lähteä. Toisaalta nyt meidän tilanne on salarakasepisodin jälkeen parempi kuin ikinä, koska se herätteli miehenkin arvostamaan minua enemmän kuin vuosiin. Eli joskus onneton avioliittotilanne voi parantua hyvin odottamattomallakin tavalla jos vaan pitää itse mielen avoimena. Ja itse asiassa se tapa, jolla aviomieheni käsitteli minun pettämistapaukseni, sai minut taas muistamaan miksi alunperin rakastuin omaan mieheeni. Hän on älykäs, käytännöllinen ja omistautuva, eikä ota itseään eikä mitään muutakaan liian tosissaan. Harmi vaan että monta edellistä vuotta ennen salarakastani mieheni käytti näitä piirteitään vain töissä...

Vierailija
5/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]

Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.

[/quote]

Nainen pettää huonossa suhteessa, joka on miehen vikaa. 

Mies pettää täydellisessä suhteessa koska se on miehen vikaa...

Vierailija
6/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ihan biologisesti viritetty pettämään. Hedelmällisimmässä kuukautiskierron vaihteessa kiinnostavat maskuliinisemmat miehet (=paremmat geenit), jotka pettävät helposti ja sitoutuvat heikosti. Muuten kiinnostavat vähemmän maskuliiniset miehet, jotka ovat luotettavampia ja sitoutuneempia elättäjiä. Ei siis mikään ihme, että niin moni mies kasvattaa käenpoikaa.

Vierailija
7/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:29"]

Minun kokemuksella miehet pettävät huomattavasti useammim. Kun katsoo esim ystäväpiiriä, suuri osa naisista on uskollisia. Kun taas suurin osa miehistä on hyppinyt vieraissa. Myös omani.

[/quote]

Ehkä naiset eivät niin huutele niistä sivusuhteistaan. Itse ainakaan en ole kertonut kuin parhaalle kaverilleni, ja hänellekin siistityn version.

Vierailija
8/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:31"]

En ole koskaan pettänyt, sen sijaan jokainen mies jonka kanssa olen ollut on pettänyt minua. Jokainen kyllä vakuuttanut ettei vika ollut minussa, mutta pakkohan se on olla jos kaikki ajautuneet muiden syliin. Itse olen omistautuvaa sorttia, haluan antaa parisuhteelle kaikkeni, eroan jos en näe enää minkäänlaista tulevaisuutta miehen kanssa. Kokemukseni on kyllä sitten ajanut minut tilanteeseen jossa esikoistani odottaessa mieheni tunnusti pettäneensä lukuisia kertoja suhteen alkuaikoina, enkä osannut enää jättää häntä siinä tilanteessa. Se mitä nyt haen takaa on, miksi ei voi jättää jos kokee tarvetta olla muiden kanssa? Siinä säästäisi toisen tunteita valtavan paljon.

[/quote]

Minä en jättänyt miestäni siksi, että olen itsepäinen luonne. En vaan suostunut uskomaan, että pitäisi lähteä. Toisaalta nyt meidän tilanne on salarakasepisodin jälkeen parempi kuin ikinä, koska se herätteli miehenkin arvostamaan minua enemmän kuin vuosiin. Eli joskus onneton avioliittotilanne voi parantua hyvin odottamattomallakin tavalla jos vaan pitää itse mielen avoimena. Ja itse asiassa se tapa, jolla aviomieheni käsitteli minun pettämistapaukseni, sai minut taas muistamaan miksi alunperin rakastuin omaan mieheeni. Hän on älykäs, käytännöllinen ja omistautuva, eikä ota itseään eikä mitään muutakaan liian tosissaan. Harmi vaan että monta edellistä vuotta ennen salarakastani mieheni käytti näitä piirteitään vain töissä...
[/quote]

Kuulostaa mun tilanteeltani! Sain alkuvuodesta tietää miehen pettäneen, itse kertoi ja vannoo katuvansa. On nyt kohdellut kuin kukkaa kämmenellä mutta tottakai pelko saman toistumisesta elää. Kuinka käsittelitte asiaa niin että pääsitte koko jutusta yhdessä yli?

Kiitos jos jaksat vastata :)

Vierailija
9/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Naiset tutkitusti valehtelevat pettämisestä useammin ja paremmin. Miehet taas saattavat jopa avoimesti kehuskella valloituksillaan. Tämän näkee selvästi vaikkapa siitä, että jos kyselytutkimus tehdään sekä haastattelemalla että anonyymisti, niin miesten vastauksissa ei juurikaan ole eroa, mutta naisten vastauksissa on suuri ero.

Vierailija
10/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:31"] En ole koskaan pettänyt, sen sijaan jokainen mies jonka kanssa olen ollut on pettänyt minua. Jokainen kyllä vakuuttanut ettei vika ollut minussa, mutta pakkohan se on olla jos kaikki ajautuneet muiden syliin. Itse olen omistautuvaa sorttia, haluan antaa parisuhteelle kaikkeni, eroan jos en näe enää minkäänlaista tulevaisuutta miehen kanssa. Kokemukseni on kyllä sitten ajanut minut tilanteeseen jossa esikoistani odottaessa mieheni tunnusti pettäneensä lukuisia kertoja suhteen alkuaikoina, enkä osannut enää jättää häntä siinä tilanteessa. Se mitä nyt haen takaa on, miksi ei voi jättää jos kokee tarvetta olla muiden kanssa? Siinä säästäisi toisen tunteita valtavan paljon. [/quote] Minä en jättänyt miestäni siksi, että olen itsepäinen luonne. En vaan suostunut uskomaan, että pitäisi lähteä. Toisaalta nyt meidän tilanne on salarakasepisodin jälkeen parempi kuin ikinä, koska se herätteli miehenkin arvostamaan minua enemmän kuin vuosiin. Eli joskus onneton avioliittotilanne voi parantua hyvin odottamattomallakin tavalla jos vaan pitää itse mielen avoimena. Ja itse asiassa se tapa, jolla aviomieheni käsitteli minun pettämistapaukseni, sai minut taas muistamaan miksi alunperin rakastuin omaan mieheeni. Hän on älykäs, käytännöllinen ja omistautuva, eikä ota itseään eikä mitään muutakaan liian tosissaan. Harmi vaan että monta edellistä vuotta ennen salarakastani mieheni käytti näitä piirteitään vain töissä... [/quote] Kuulostaa mun tilanteeltani! Sain alkuvuodesta tietää miehen pettäneen, itse kertoi ja vannoo katuvansa. On nyt kohdellut kuin kukkaa kämmenellä mutta tottakai pelko saman toistumisesta elää. Kuinka käsittelitte asiaa niin että pääsitte koko jutusta yhdessä yli? Kiitos jos jaksat vastata :)

[/quote]

Mies otti ihan kättelyssä vähintään puolet vastuusta itselleen. Sanoi, että tietää kyllä ettei asiat ole olleet hyvin ja että se on ollut suurimmaksi osaksi hänen syytään. Olen tosiaan vuosia valittanut hänelle hänen työnarkomaniastaan ja kiukuttelusta kotona. Hän ei huomioinut valituksiani eikä muuttanut käytöstään ennen kuin tämä pettäminen tapahtui. Uhkasin myös avioerolla ennen kuin jäin kiinni, eli tavallaan yritin antaa hänelle mahdollisuuden petrata suoritustaan.

Kun viesti sitten upposi häneen, hän on muuttanut omaa käytöstään radikaalisti. On vähentänyt työntekoa niin että nykyään ei enää tee kuin 50-tuntista työviikkoa ja on todella tsempannut kotona muutenkin. Kun hän ei ole kiukutellut ja huutanut puoleen vuoteen, ja olemme viettäneet laatuaikaa kahdestaan mm. viikonloppumatkojen muodossa ilman lapsia, olen huomannut, että itseasiassa taidan rakastaa miestäni, vaikka olin sen unohtanut! Emme kumpikaan ole mitään herkkiä ihmisiä, elämä on koetellut aika paljonkin, joten olemme osanneet nauttia hyvistä päivistä ja hetkistä, ja nyt kun niitä on taas plakkarissa pitkästä aikaa, eikä kotielämä ahdista minua enää, hyviä hetkiä tulee koko ajan lisää! Meillä on ollut nyt ihana virtuous circle jo kuukausia, ja toivon kovasti, ettei mies enää sorru työppöyteen. Minulla on silti välillä ikävä salarakasta, vaikka en ole nähnyt häntä nyt 3 kuukauteen :) Ihana mies hänkin, mutta ei onneksi minulle sopiva pitemmän päälle. Ja häntä on kiittäminen siitä, että antoi minulle keinoja ja voimia laittaa avioliittoni kuntoon! Siis elämähän on tarua ihmeellisempää kun vaan uskaltaa sen elää!

Vierailija
11/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:42"]

Suurin osa naisista EI petä.
Miehet pettävät vaimojaan enemmän kuin naiset miehiään.

[/quote]

Nainen on toinen ihmisen sukupuolista, naaraspuolinen ihminen. Naiseksi kutsutaan yleensä vain aikuista naispuolista henkilöä, kasvuikäisestä naisesta käytetään nimitystä tyttö. Muiden nisäkäsnaaraiden tapaan naisen biologisia tunnusmerkkejä ovat muun muassa XX-sukupuolikromosomipari, synnytyselimet (emätin, kohtu, munasarjat) ja maitorauhaset imettämistä varten. Naiset ovat keskimäärin miehiä pienikokoisempia ja heidän äänialansa on keskimäärin korkeampi.

Vaikka Suomessa tyttöjä syntyy vähemmän kuin poikia (suhdeluku on noin 1:1,05), kaikkiaan Suomessa on hieman enemmän naisia kuin miehiä.

Naisia enemmän kuin miehiä, kenekä kanssa miehet sitten pettävät ?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nainen

Varmaan sitten suurin osa naisista petää, koska pettäjä miehiä on vähemmän suomessa. Ei kun naiset käyvätkin tyttöporukoissa ulkomailla pettämässä.

Vierailija
12/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:51"]

Ahem... Itse asiassa tutkimusten mukaan naiset pettävät huomattavasti enemmän kuin miehet. Miehissä on se pieni vähemmistö joka sitten pettää muidenkin edestä, mutta naisilla pettäminen jakaantuu tasaisemmin. Voisi ajatella että siinä on itse asiassa todellista tasa-arvoa. Myöskin on otettava huomioon että naiset keskimäärin ovat tasalaatuisempia, miehissä taas on ääripäät korostuneempia.

[/quote]

SE, että sinä haluat kuvitella noin, en ole tutkimus. Tutkimus tehdään muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. 

Vierailija
13/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:42"]

Suurin osa naisista EI petä.
Miehet pettävät vaimojaan enemmän kuin naiset miehiään.

[/quote]

Nainen on toinen ihmisen sukupuolista, naaraspuolinen ihminen. Naiseksi kutsutaan yleensä vain aikuista naispuolista henkilöä, kasvuikäisestä naisesta käytetään nimitystä tyttö. Muiden nisäkäsnaaraiden tapaan naisen biologisia tunnusmerkkejä ovat muun muassa XX-sukupuolikromosomipari, synnytyselimet (emätin, kohtu, munasarjat) ja maitorauhaset imettämistä varten. Naiset ovat keskimäärin miehiä pienikokoisempia ja heidän äänialansa on keskimäärin korkeampi.

Vaikka Suomessa tyttöjä syntyy vähemmän kuin poikia (suhdeluku on noin 1:1,05), kaikkiaan Suomessa on hieman enemmän naisia kuin miehiä.

Naisia enemmän kuin miehiä, kenekä kanssa miehet sitten pettävät ?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nainen

Varmaan sitten suurin osa naisista petää, koska pettäjä miehiä on vähemmän suomessa. Ei kun naiset käyvätkin tyttöporukoissa ulkomailla pettämässä.

[/quote]

On lutkamaisia naisia, joille kertyy kymmeniä, jopa satoja varattuja miehiä. Lisäksi joka kolmas mies on pettänyt kumppaniaan huoran kanssa ja miesten seksimatkat esimerkiksi Thaikkuihin ovat todella yleisiä. Tämä selittää sen, että miehistä pettää suurin osa, naisista vain kolmannes. 

Vierailija
14/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 06:50"]

Minä petin miestä, koska hän kohteli minua huonosti ja viestitteli paljon muille naisille. Hän sitten pettäessään minua vielä yritti haukkua minua pettämisestä, mutta hän ehti ensin. Eli jos haukut naistasi pettämisestä hän saattaa siihen syyllistyä jo siitä. Kohtele naista hyvin, toimii ainakin minun kohdalla. Erottiin enkä ole ketään muuta pettänyt koska kohtelivat paljon paremmin.

[/quote]

kohtelen naisia miten lystää älä sinä femakko ala yhtään siinä uhomaan. m43

Vierailija
15/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:58"]

Naiset pettävät, jos kokevat nykyisen suhteen olevan tuhoon tuomittu ja ovat jo henkisesti tehneet eron kumppaniinsa. Tai ainakin ihastuminen toiseen ja pettäminen ovat se viimeinen naula vanhan suhteen arkkuun. Miehillä on enemmän näitä muna vei ja tilaisuus salli -pettämisiä, eli käyvät vieraissa vaikka eivät haluaisikaan erota nykyisestä naisestaan. Toki poikkeuksia on, mutta näin se on kaikissa tietämissäni pettämistapauksissa mennyt.

[/quote]

Tunnen kyllä eräänkin naisen, joka pettää, koska pitäähän sitä nyt kännissä aina jotain pientä sutinaa olla.

Itse en ole koskaan pettänyt. En edes tajua koko touhua. Jos oma suhde on siinä pisteessä, ettei rakkaus ja kinnioitus estä tekemästä mitä lystää, niin mitä hittoa sitä edes suhteessa kärvistelee. 

N29

Vierailija
16/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:44"]

On lutkamaisia naisia, joille kertyy kymmeniä, jopa satoja varattuja miehiä. Lisäksi joka kolmas mies on pettänyt kumppaniaan huoran kanssa ja miesten seksimatkat esimerkiksi Thaikkuihin ovat todella yleisiä. Tämä selittää sen, että miehistä pettää suurin osa, naisista vain kolmannes. 

[/quote]

Tutkimuksesta riippuen Suomessa noin 10-13% miehistä on vähintään kerran elämässään käyttänyt prostituoidun palveluita kotimaassaan tai ulkomailla ja näistäkään tuskin kaikki ovat olleet tällöin vakisuhteessa, joten tuo kolmasosasi on kyllä aivan hatusta vedetty lukema.

Vierailija
17/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:48"]

Minä petin miestä, koska hän kohteli minua huonosti ja viestitteli paljon muille naisille. Hän sitten pettäessään minua vielä yritti haukkua minua pettämisestä, mutta hän ehti ensin. Eli jos haukut naistasi pettämisestä hän saattaa siihen syyllistyä jo siitä. Kohtele naista hyvin, toimii ainakin minun kohdalla. Erottiin enkä ole ketään muuta pettänyt koska kohtelivat paljon paremmin.

[/quote]

kohtelen naisia miten lystää älä sinä femakko ala yhtään siinä uhomaan. m43

[/quote]

Toivottavasti olet ikisinkku. Miesten aiheuttamaa perheväkivaltaa on tässä maassa jo tarpeeksi. Olet varmasti niitä tyypejä, jotka haakaavat vuosia ja vainoavat yhtä pitkään.

Vierailija
18/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:11"]

Ei varmasti petä kaikki naiset, mutta mikä itseisarvo se pettämättömyys sitten on? Pitäisikö sitä vaan jumittaa ankeassa elämässään  vaikka maailma tarjoaisi parastaan? Minusta siinä pettää itsensä jos jättää tilaisuudet käyttämättä. Tietenkin jos oma liitto on kunnossa, harva silloin pettää. Aika usein kuitenkin ihmiset joutuvat kärvistelemään pakkoavioliitoissa rahan tai lasten takia. Silloin salarakas voi pelastaa ihmisen takaisin elämälle.

[/quote]

No miten olisi vaikka eläminen oman itsensä, eikä muiden kautta? Se uusi mieskin on yhtä huono kuin nykyisesi muutaman vuoden jälkeen ja sitten taas etsit uutta ihmistä elämääsi täyttämään, koska et osaa täyttää omaa elämääsi itse. Mitä tyytyväisempi olet itseesi, sitä enemmän se heijastuu läheisiisi ja ennen kaikkea mieheesi. Siinä tulee samalla sellainen kiva snowball-efekti, että molempien tyytyväisyys elämään ja toisiinsa kasvaa koko ajan suuremmaksi.

Tietysti jos olet alun perin jonkun superidiootin valinnut, niin silloin oman valintansa kanssa täytyy elää ja vaikkapa runkata, jos ei miehen kanssa seksi suju. Minä olen ollut ilman naista ja seksiä 9 vuotta ja tämäkin on minun oma valintani, ei kenenkään muun syy.

Vierailija
19/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun naispuoleiset kaverit jotka seurustelee, pettää. Itse en pettäisi mutta ironista on että en saa miestä :D oh well...

Vierailija
20/64 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei se huono kohtelu pettämiseen oikeuta vaan eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä