Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekoan!! mustasukkaisuutta?

Vierailija
23.02.2015 |

Luotan mieheen 120%. Kyse ei ole hänen käytöksestä tai sanoista. Osoittaa kyllä rakastavansa mua ja on todella fiksu tyyppi. Ollaan alle kolmenkympin molemmat ja molemmilla muutama nuoruuden suhde tai juttu taustalla. Mulla oli tää sama ongelma exänkin aikana (homma kaatui kuitenkin ihan muihin syihin ja hänkin oli uskollinen)

Eli siis. Mä sekoan miehen entisistä. Huonolla tavalla. En ole kertonut tästä miehelle kun en halua vaikuttaa säälittävältä vaikka sitä juuri oon pohjamutia myöten. Ensin mä muka huolimattomasti kyselen miehen entisistä..sitten tietty oon korvat höröllä jos kukaan ikinä niitä sattuu mainitsemaa ja olen kyllä stalkannut netin kautta kaikki mahdolliset exien kuvat, kaveripiirit, perheet, ammatit.. ja masennun. En vihaa niitä naisia. Päinvastoin tunnen itseni niiiiiin riittämättömäksi, epäonnistuneeksi, rumaksi jne. Siis vertaan niihin vaikka ne ei oo vuosiin liittyny meidän eikä miehen elämään. Ei mies existään puhele ylimäärästä eikä vertaile.

Tätä vertailua tehtyäni oon nyt siinä pisteessä että tartten apua!! :D oon siis yrittäny lopettaa.. vissiin itsetunnon kanssa jotakin??? Oon miettiny pääni puhki kaikki isäsuhteesta lähtien mutta ny mä en kestä ennää ! Kaikki keittiöpsykologit apuun hep..ja muuten sellaset "rakasta itseäsi!" jutut voi unohtaa ellet osaa antaa käytännön vinkkejä. urheilen, opiskelen, työskentelen, hyvät perhesuhteet, kavereita ja normi ulkonäkö...oonko vaan päästä sekaasin :F

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:10"]Itselläni sama homma "kateuden" kanssa.. Vertailen itseäni muihin. Olen aikalailla tiedostanut mitä kadehdin ja olen yrittänyt kehittää niitä asioita itsessä ja keskittyä hyviin puoliini, se on auttanut !
[/quote]

Täytyy yrittää... sen oon huomannu että oli exät millasia vaan nin aina muka just sitä kadehdin mitä sillä on.. yleensä en tunne kateutta muista ihmisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi