Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä meikkivoide?

Vierailija
23.02.2015 |

Olen nyt kahdella puolitutulla nähnyt todella hyvännäköisen ihon. Sellainen kuin julkkiksilla on kuvissa, mutta nämä tuttavat olen nähnyt livenä, joten ei voi edes photoshop olla syynä. Millä meikkivoiteella saa niin tasaisen ja kauniin ihon? Puuteria heillä ei juurikaan ole näkynyt olevan. Tai ei sitä ainakaan huomaa, kun iho ei ole ollut sellainen kuiva ja mattapintainen.

Mulla on isot ihohuokoset ja etenkin ne haluaisin piiloon. Mitä meikkivoidetta kannattaisi lähteä kokeileen, kun mistään ei ole kokemusta (paitsi bb-voiteesta, mutta ei sillä niin hyvää saa)? En halua sellaista epäpuhtaan näköistä ja tunkkaista naamaa niin kuin joillakin näkyy...

Vinkkejä??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, sillä jokaisen iho on niin yksilöllinen. Kokeilemalla olen löytänyt itselleni sopivan.

Iän karttuessa tuotteetkin muuttuu ja se paras löytyy aina kokeilun kautta. :)

Vierailija
22/22 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoihin huokosiin on ehdoton pohjustus, joka täyttää ne huokoskuopat. Itse käytän huokosalueille (nenä, otsa) ja vähän ryppyisille silmänalusille Clarinsin "Instant Smooth Perfecting Touch" nimistä pohjustusainetta. Sen päälle laitan kevyen meikkivoiteen, tällä hetkellä on Lumenen Nude perfection fluid foundation. Jos on punoitusta tai näppyjä, peitän ne peitevoiteella. Usein ei tarvitse.

Mutta sitten se varsinainen salaisuus hohtavaan ihoon: hohdetta sisältävä korostusaine. Näitä on puuterimaisia ja voidemaisia. Esim. Isadoralla on peite- ja korostusväripaletti, jossa hyvä korostusväri. Toisaalta samalla merkillä on puuterimainen varjostusväri, korostusväri, poskipunapaletti, joka myös toimii. Minulla on viimemainittua tällä hetkellä. Korostusväriä laitetaan nenänselälle, leuankärkeen, otsan keskelle, silmien alle, poskien yläosaan, kulmakarvan alle. Huulia voi korostaa laittamalla sitä huulten ympärille. 

Vaikka tämä kuulostaa monimutkaiselta, ei minulla mene aamun perusmeikkiin kuin 10 minuuttia. Siinä laitan tuon primerin, meikkivoiteen, korostusvärin, varjostusvärin, poskipunan, kulmakynää, ripsiväriä. Meikki näyttääkin hyvin luonnolliselta koska ei ole luomivärejä tai huulipunaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi