Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä meikkivoide?

Vierailija
23.02.2015 |

Olen nyt kahdella puolitutulla nähnyt todella hyvännäköisen ihon. Sellainen kuin julkkiksilla on kuvissa, mutta nämä tuttavat olen nähnyt livenä, joten ei voi edes photoshop olla syynä. Millä meikkivoiteella saa niin tasaisen ja kauniin ihon? Puuteria heillä ei juurikaan ole näkynyt olevan. Tai ei sitä ainakaan huomaa, kun iho ei ole ollut sellainen kuiva ja mattapintainen.

Mulla on isot ihohuokoset ja etenkin ne haluaisin piiloon. Mitä meikkivoidetta kannattaisi lähteä kokeileen, kun mistään ei ole kokemusta (paitsi bb-voiteesta, mutta ei sillä niin hyvää saa)? En halua sellaista epäpuhtaan näköistä ja tunkkaista naamaa niin kuin joillakin näkyy...

Vinkkejä??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephora, mac, helena rubinstein, loreal...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen panostamaan ihonhoitoon ja meikissä käyttämään lähinnä sävyttävää kosteusvoidetta tai kevyttä meikkivoidetta (esim NARS Sheer Glow). Voit myös sekoittaa (nestemäisen) meikkivoiteen sekaan jotain heleyttävää primer/pohjustusvoidetta joka tekee ihosta hehkuvan.

Vierailija
4/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUMMELI ! Myydään Tarjoustaloissa.

Vierailija
5/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulepa kirsi kyllikki ryppykasa,  ei siihen enää mikään tepsi.  Vai jaksatko aikuisten oikeesti tasoittaa vitun primereillä ryppynaamaasi?  3 h joka vitun aamusi.  ---hyväksy ryppysi kuten hörökorvasi ja keskity muuhun.

Vierailija
6/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:26"]

Suosittelen panostamaan ihonhoitoon ja meikissä käyttämään lähinnä sävyttävää kosteusvoidetta tai kevyttä meikkivoidetta (esim NARS Sheer Glow). Voit myös sekoittaa (nestemäisen) meikkivoiteen sekaan jotain heleyttävää primer/pohjustusvoidetta joka tekee ihosta hehkuvan.

[/quote]

No mikäs olisi sitten hyvä puhdistusaine? Joku kuorinta varmaan ainakin pitäisi nyt tehdä...

Se mun bb-voide on just sellaista heleyttävää ja kyllä sillä ihan ok iho tulee, mutta ei niin sileä kuin näillä mun puolitutuilla. Pitäis varmaan joskus kehdata kysyä, että mitä käyttävät. :) Tai sit ne osaa laittaa varjostuksia ja poskipunaa tms. niin hyvin, että näyttää ihan täydelliseltä ja ammattilaisen laittamalta iholta. Se iho näyttää niin luonnolliselta ja kimmoisalta.

ap.

Vierailija
7/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:29"]

kuulepa kirsi kyllikki ryppykasa,  ei siihen enää mikään tepsi.  Vai jaksatko aikuisten oikeesti tasoittaa vitun primereillä ryppynaamaasi?  3 h joka vitun aamusi.  ---hyväksy ryppysi kuten hörökorvasi ja keskity muuhun.

[/quote]

No en jaksa, mutta jos joskus?

ap.

Vierailija
8/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulla pitäisi olla just yhtä silee iho kuin jollakin toisella?    onhan armikin kingissä vissiin tyytyväinen TÖPSELINENÄÄNSÄ.   vaikka ihminen jonka nenäsieraimet näkyy edestäpäin , näyttääkin dorkalta.....

Vierailija
9/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorskin Nude skin-glowing makeup. Paras, mutta kallis..

Vierailija
10/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkivoide, en muista merkkiä

Vierailija
11/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:27"]TUMMELI ! Myydään Tarjoustaloissa.
[/quote]
Tämä on mun salainen aseeni.

Vierailija
12/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillut ne kaikki ja paras, sellainen joka antaa photoshop ihon livenä, sellaisen samettisen kuulaan on Chanelin Lift Lumiere. Tietty pitää kuoria alle ja käyttää hyvät rasvat ja syödä ihoystävällisesti.

Joo, tiedän oon kauneusfriikki mut tää on mun alaa.

Vierailija
13/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Paljon oli apua. Googlettelen tässä nyt näitä. :)

ap.

Vierailija
14/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nut lisää meikkivoiteita, ja kohtuuhintaista!

Vierailija
15/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella kehuttu ja palkintojakin saanut on Lumenen uusi Blur-meikkivoide. http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/talven-ihanin-meikkivoide-lumene-blur

Vierailija
16/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi bb-voide on mun mielestä paras! Meikkivoiteilla tulee sellanen vahanaama ja luonnoton. Jos iho on suht siisti niin ei tarvi muuta kuin sen bb-voiteen. Pesu ja perusvoide. Siinä mun niksit.

Vierailija
17/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal true mach on tosi hyvä

Vierailija
18/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy, apteekista. Peitti jopa punaisuuden mun naamasta, kun oli ekana kiitos hormonien tulehtunut+hoidettu ja tuli juhlat joissa en halunnut olla nenä+leuka punaisen..

Vierailija
19/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin The Minerals True Match -meikkivoide tms. Googleta! En tiiä mitä se oikeesti sisältää, varmaan ainaki muutaki ku mineraaleja, mut se tekee mun ihosta ainaki tosi hyvännäkösen. Huolimatta isoista ihohuokosista ja rasvaisesta ihotyypistä, niin en kaipaa ton kans puuteria.

Vierailija
20/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC, sopii vanhemmallekin iholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan