Liian innokkaat miehet ja deittailu
Ennen itkeskelin ikisinkkuutta ja kun laitoin ilmoituksen, olen jälleen pulassa. Parille ekalle vastanneelle vastasin kiltisti ja rehellisesti kohteliaisuudesta, ja nyt mua käytännössä painostetaan ja pommitetaan siihen, että tapailut, läheisyys ja parisuhde saisi alkunsa, vaikken ole itse edes kovin kiinnostunut ja tilanne alkaa hieman ahdistaa. Muille en ole edes ehtinyt vastaamaan ja melkein kaikki vapaa-aikani menee niiden ensimmäisten kanssa kommunikointiin, vaikka en edes ehtisi sellaista. Kuka tai mikä taho voisi auttaa?
En oikein osaa vain toimia ihmisten kanssa. Tarvitsisin jonkun "esiliinan", joka kertoisi, että tuolle kannattaa vastata ja laita tällainen viesti jne. Ja näin kannattaa antaa pakit ystävällisesti. Olisiko ideoita kenelläkään?
Ja tämä ennenkuin ukko on kuvaa edes saanut naisesta. Kokemus on. Yritin kysellä tarkempia tietoja miehestä, ei onnistunut, hoki vaan joitain tyyliin selänpesua ja että KOSKAMENNÄÄNKAHVILLE JANKUTIJANKUTI.... !!! totesin että ei kannata, toivotin hyvät loppuelämät ja sain h.. ritteluviestit. Mies 52v.
Tutustuin nyksääni baarissa. Suosittelen.