Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uusi mies haukkui exänsä seksitaitoja
23.02.2015 |
Taisi tulla lähtöpassit tuolle miehelle. Minusta on todella törkeää moittia toista noinkin henkilökohtaisista asioista minulle. Mies sanoi, että exänsä oli todella huono ottamaan suihin ja siksi suuseksiä ei heillä liiemmin harrastettu. Mitä mieltä olette, olenko vain nipo vai mitä itse ajattelisitte?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:23"] Kovin olet kiinnostunut tän naisen seksielämästä. Sä tulisit varmaan hyvin toimeen ap:n urpomiehen kanssa, vaihtakaas yhteystietoja! [/quote] En ole kiinnostunut tippaakaan. Mieheni vain ihmetteli miten avoimia suomalaiset ovat seksualisuutensa suhteen ja kertoi miten estynyt hänen x oli. Omituista on, että tämä nainen yritti soitella suhteemme slkuaikoina kännissä miehelleni valittaen miten hän ei saa seksiä uudessa suhteessaan. Toki se oli mullekkin loukkaavaa.
[/quote]
Ei lainkaan kiinnosta, mutta koko ajan kerrot lisää yksityiskohtia :D Haluaisitko jakaa vielä jotain?
[/quote] En halua. En tiedä loukkasinko jotakin vastauksellani? Kuten sanoin niin mieheni on osoittautunut myös ilkeäksi ja kyllä tämä omiinkin haluihin vaikuttaa negatiivisesti. Mutta silloin kun olen rakastunut, niin mulla ainakin katoaa kaikki estot.