Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies haukkui exänsä seksitaitoja

Vierailija
23.02.2015 |

Taisi tulla lähtöpassit tuolle miehelle. Minusta on todella törkeää moittia toista noinkin henkilökohtaisista asioista minulle. Mies sanoi, että exänsä oli todella huono ottamaan suihin ja siksi suuseksiä ei heillä liiemmin harrastettu. Mitä mieltä olette, olenko vain nipo vai mitä itse ajattelisitte?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies ihmettelee kaikkien panojensa kanssa, kuinka ihmeellistä on, kun suomalainen nainen osaa naida :) Tällä luulee imaretelevansa naista. Omalla kohdallani oli täysi turn off. Myöhemmin kuulin, että sanoi sen toisellekin vakipanolleen. Muuten ihan ok mies, mutta tuo vertailu vetää pisteet miinukselle. Ehkäpä sinunkin miehesi yrittää imarrella.

Vierailija
22/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole tarpeen verrata aiempia kumppaneita, vaan keskittyä huolehtimaan ja opettelemaan nykyisen tarpeista. Tottahan kumppanista näkee ja tuntee, mitä on opetellut aiemman kanssa. Se on sitten asia erikseen, miellyttääkö ne sitten nykyistä. Sen verran tiedän miehestäni, että aiemman kanssa oli suuseksiä jokaisella kerralla, mutta mä en ole oikein sen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei juttele seksikokemuksiensa yksityiskohdista, ei hyvistä eikä huonoista.

Vierailija
24/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kertoi,että hänen exänsä reva haisi niin pahalle,että ei voinut nuolla tätä. Sanoi exälleen sen suoraan ja käski pesulle. Riita oli valmis ja ero

Vierailija
25/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu paha haju pillussa?

Vierailija
26/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä kertoi, ettei ollut saanut suuseksiä pahemmin koskaan tapaamiltaan naisiltaan. Jaksoin kyllä antaa, mutta vähän kyllä huvitti ettei mies itse pahemmin antanut. Minusta ne kulkee käsi kädessä, antaminen ja saaminen... No, nykyisin lienee jonkun muun naisen ongelma.

Vierailija
27/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:54"]

Mun mielestä ei ole tarpeen verrata aiempia kumppaneita, vaan keskittyä huolehtimaan ja opettelemaan nykyisen tarpeista. Tottahan kumppanista näkee ja tuntee, mitä on opetellut aiemman kanssa. Se on sitten asia erikseen, miellyttääkö ne sitten nykyistä. Sen verran tiedän miehestäni, että aiemman kanssa oli suuseksiä jokaisella kerralla, mutta mä en ole oikein sen ystävä.

[/quote]

Kai se avainsana tulikin tässä, että osa tämänkin keskustelun naisista kokee sen vertaamisena, jos nyt jostain aiemman kumppanin käytöksestä tai mieltymyksestä voi kertoa. Itse en taas ajattele, että kaikki pitäisi vaan tulkita nykyisestä käytöksestä, kyllä asioista voi ihan tietojakin vaihtaa. Ja aika ihmeellistä on, ettei saisi puhua mitään, pitäisi vain oletuksien varassa elää.:)

Vierailija
28/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai siinä on eroa miten asiasta puhuu. Varmaan on joku konteksti, jossa voi asiallisesti puhua existäkin, kunhan tekee sen kaikkia osapuolia kunnioittavaan sävyyn... Voisin kuvitella että jossain yhteydessä voi luottamuksellisesti uskoutua uudelle kumppanilleen entisessä seksielämässään kohtaamistaan haasteista. Voihan se olla tärkeää tietoa. Mutta eri asia tyyliin ekalla kerralla alkaa vertailla, haukkua tai rehvastella.

Vierailija
29/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies kyllä paljastaa tuollaisella kommentoimisella oman älyllisen vajavaisuutensa. Naiselle tulee heti ensimmäisenä mieleen että yrittääkö mies "painostaa" häntä harrastamaan seksiä kyseisellä tavalla (niinkuin täälläkin osa vastaajista kertoo) ja toisena että mitähän mies kertoo hänestä kavereilleen tai seuraavalle seksikumppanille. Totaalinen turn off, yöks.

Vierailija
30/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun exä oli kyllä ihan törkeyden huippu. Sen kanssa ei voinu jutella mistään seksiin liittyvästä kun se meni ihan ujoks ja naama punasena yritti änkyttää minkälaisesta seksistä tykkää. Ja luonnollisesti seksi hänen kanssaan oli jotenkin tosi vaivaannuttavaa aina. Hän vielä pilkkasi pieniä rintojani. Sitten selän takana hän jauhoi minusta kaikkea miten huono olen sängyssä jne.

Oli kyllä nöyryyttävää ja järkyttävää kun sain kuulla millä tavalla hän puhuu minusta kun en ole paikanpäällä. Hän oli vielä tälläinen "nice guy" joka ihmetteli miksi kukaan nainen ei halua seurustella/harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja olin kyllä ihan saatanan tyhmä kun säälin häntä ja aloin seurustelemaan hänen kanssaan. Suhde loppui lyhyeen ja tämä tyyppi ihmettelee kun en pidä häneen mitään yhteyttä vaikka oltiin ennen kavereita. Ja on nyt vuosien jälkeenkin pyytäny kahville ja välillä tulee juttelemaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ihme kaksinaamainen kusipää, vieläkin pistää vihaksi.

Vierailija
31/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Kai se avainsana tulikin tässä, että osa tämänkin keskustelun naisista kokee sen vertaamisena, jos nyt jostain aiemman kumppanin käytöksestä tai mieltymyksestä voi kertoa. Itse en taas ajattele, että kaikki pitäisi vaan tulkita nykyisestä käytöksestä, kyllä asioista voi ihan tietojakin vaihtaa. Ja aika ihmeellistä on, ettei saisi puhua mitään, pitäisi vain oletuksien varassa elää.:)

[/quote]

Kyllä silloin on syytä elää ihan vain oletuksien varassa, kun mukana on kolmas osapuoli. Entisen seurustelukumppanin yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, ei hänen kaikkein henkilökohtaisimpia asioitaan ja mieltymyksiään saa missään olosuhteissa kertoa eteenpäin.

Vierailija
32/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut.
[/quote]
Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa.

Vierailija
33/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä silloin on syytä elää ihan vain oletuksien varassa, kun mukana on kolmas osapuoli. Entisen seurustelukumppanin yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, ei hänen kaikkein henkilökohtaisimpia asioitaan ja mieltymyksiään saa missään olosuhteissa kertoa eteenpäin.

[/quote]

No ymmärrän sen, jos tämä ex on tuttu, mutta mitä väliä sillä on jos kyseessä on ihan tuntematon henkilö?

Ja kuten jo aiemmin sanoin, jos kyse on asioista, jotka voivat vaikuttaa nykyiseen seksielämään. En minäkään halua tietää toisen menneisyydestä sen enempää kuin on tarpeen.

Vierailija
34/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut. [/quote] Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa.

[/quote]

Itsellä oli just kyse tuosta. Mies sai oloni tosi epävarmaksi itsestäni kun aina puhui siitä miten tykkää isoista rinnoista ja tiesi kyllä että minulla on a-kuppi. En voinut harrastaa seksiä ilman rintsikoita ihan vain sen takia että minua hävetti pienet rintani. En voinut ottaa häneltä suihinkaan koska sekin tuntui vain tosi nöyryyttävältä, hyväksikäytöltä.

Tuo suhde vaikutti pitkään itsetuntooni mutta sitten löysin onneksi kumppanin jonka kanssa pystyin oikeasti nauttimaan ja jonka kanssa seksi oli hauskaa. 

Vierailija
35/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan naiset kunnioittaa tätä yksityisyyttä myös ystävienne kanssa keskustellessa!

Minulla on myös naispuoleisia ystäviä ja kyllä ainakin heidän keskusteluissa tulee esiin nykyisten ja entisten kumppanien taidot. Ja ymmärtääkseni se on naisilla aika yleistä. Siksi minua ihmetyttää mistä tämä haloo?

Vierailija
36/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34: en voisi kuvitella, että minua loukkaisi mitenkään, että ex kertoisi seuraavassa suhteessaan, mistä asioista olen pitänyt seksissä. Tai millä tavalla olen saanut orgasmin. Minulle seksi ei ole mikään tabuaihe.

Mutta ilmeisesti nämä naiset, jotka esimerkiksi eivät pidä suuseksistä, kokisivat ahdistavana sen, että tästä asiasta puhuttaisiin jollekin kolmannelle osapuolelle?

Vierailija
37/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:47"]

34: en voisi kuvitella, että minua loukkaisi mitenkään, että ex kertoisi seuraavassa suhteessaan, mistä asioista olen pitänyt seksissä. Tai millä tavalla olen saanut orgasmin. Minulle seksi ei ole mikään tabuaihe.

Mutta ilmeisesti nämä naiset, jotka esimerkiksi eivät pidä suuseksistä, kokisivat ahdistavana sen, että tästä asiasta puhuttaisiin jollekin kolmannelle osapuolelle?

[/quote]

piti siis laittaa, että 34 jatkaa aiheesta..

Vierailija
38/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis todellä tyhmää väkeä?

miietin vain haluaako toinen tälle ihanan aliun ja ikävän alun?

postitalolla kuultua.

hami4

Vierailija
39/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap:n yhden mun entisen panon kanssa? En kyllä nimittäisi sitä säätöä suhteeksi, joten existä puhuminen on vähän liioiteltua, mutta tää sankari valitti jatkuvasti, etten mä osaa otaa suihin. Ikinä ei kuitenkaan ko. palveluksista kieltäytynyt.

Ap, onko toi mies ympärileikattu?

Vierailija
40/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:47"]

[/quote]

Mun mielestä on ihan eri asia puhua mistä toinen pitää/ei pidä, kuin pilkata sitä toista. Mut on se eksän mieltymyksistä puhuminenkin vähän outoa.