Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies haukkui exänsä seksitaitoja

Vierailija
23.02.2015 |

Taisi tulla lähtöpassit tuolle miehelle. Minusta on todella törkeää moittia toista noinkin henkilökohtaisista asioista minulle. Mies sanoi, että exänsä oli todella huono ottamaan suihin ja siksi suuseksiä ei heillä liiemmin harrastettu. Mitä mieltä olette, olenko vain nipo vai mitä itse ajattelisitte?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailemani mies ruukasi jakaa vähän turhankin paljon yksityiskohtia naispuolisten ystäviensä kanssa. Oli kertonut heille, että olimme harrastaneet seksiä niin, että pimpissäni oli munan lisäksi kuukuppi ja tähän oli likat tuumanneet, että "mahtaa sillä muijallas olla väljä pillu". Mä voin vaan kuvitella, miten kantabaarin tyttökööri on siellä ruotinut pilluni tiukkuutta, oikea live-elämän vauvapalsta! :D

Ei varmaan tarvi edes mainita, että tuo tapailusuhde loppui aika lyhyeen.

Vierailija
42/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:54"]

Mun mielestä ei ole tarpeen verrata aiempia kumppaneita, vaan keskittyä huolehtimaan ja opettelemaan nykyisen tarpeista. Tottahan kumppanista näkee ja tuntee, mitä on opetellut aiemman kanssa. Se on sitten asia erikseen, miellyttääkö ne sitten nykyistä. Sen verran tiedän miehestäni, että aiemman kanssa oli suuseksiä jokaisella kerralla, mutta mä en ole oikein sen ystävä.

[/quote]

Kai se avainsana tulikin tässä, että osa tämänkin keskustelun naisista kokee sen vertaamisena, jos nyt jostain aiemman kumppanin käytöksestä tai mieltymyksestä voi kertoa. Itse en taas ajattele, että kaikki pitäisi vaan tulkita nykyisestä käytöksestä, kyllä asioista voi ihan tietojakin vaihtaa. Ja aika ihmeellistä on, ettei saisi puhua mitään, pitäisi vain oletuksien varassa elää.:)

[/quote]

Kyllä silloin on syytä elää ihan vain oletuksien varassa, kun mukana on kolmas osapuoli. Entisen seurustelukumppanin yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, ei hänen kaikkein henkilökohtaisimpia asioitaan ja mieltymyksiään saa missään olosuhteissa kertoa eteenpäin.

[/quote]

No ymmärrän sen, jos tämä ex on tuttu, mutta mitä väliä sillä on jos kyseessä on ihan tuntematon henkilö?

Ja kuten jo aiemmin sanoin, jos kyse on asioista, jotka voivat vaikuttaa nykyiseen seksielämään. En minäkään halua tietää toisen menneisyydestä sen enempää kuin on tarpeen.

[/quote]

Kuka sitten määrittelee mikä on tarpeen tietää? Uteliaan ihmisen mielestä tietoa tarvitaan paljon enemmän kuin ei-uteliaan.

Eipä se kertominen silloin tietenkään loukkaa toisen yksityisyyttä jos ei puhuta ihmisistä nimellä ja jos on täysin varmaa että ei tulla koskaan olemaan tekemisissä sen exän kanssa. Mutta miten siitä voi varmistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:57"]

Onkohan Ap:n yhden mun entisen panon kanssa? En kyllä nimittäisi sitä säätöä suhteeksi, joten existä puhuminen on vähän liioiteltua, mutta tää sankari valitti jatkuvasti, etten mä osaa otaa suihin. Ikinä ei kuitenkaan ko. palveluksista kieltäytynyt.

Ei ole. :D T: ap

Ap, onko toi mies ympärileikattu?

[/quote]

Vierailija
44/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:55"]

Herrasmies ei juttele seksikokemuksiensa yksityiskohdista, ei hyvistä eikä huonoista.

[/quote]jotkut sekopäänaiset tästä suuttuvat ja tivaavat kahta lujemmin kera itkupotkuraivarin. Herrasmies pysyy silti lujana. Löytyy niitä moukkua naisissakin.

Vierailija
45/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut.
[/quote]
Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa.
[/quote] En tiedä. Tämä sama nainen elää kuulemma nykyään lähes seksittömässä suhteessa. Häntä ei vain kiinnosta seksi. Mutta siinä olet ihan oikeassa että mieheni on kusipää.

Vierailija
46/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hyänäköinen toi tyyppi on, että se voi käyttäytyä noin? Ei kai pelkällä idioottimaisuudella saa naisia. Onko se sitten tu rajaton itsevarmuus, jokka vetoaa?

Vierailija
47/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ystävilleni tai nykyiselle miehelleni kertoa seksistä edellisten kumppaneiden kanssa siten ettei niistä pysty päättelemään kuka on kyseessä. Minulla kun on takana useampi ex ja muutama lyhyempi säätö. En koskaan kertoisi, että kenellä heistä oli niin pieni muna, että seksi oli epätyydyttävää tai kuka heistä tykkäsi panna minua pöydän päällä. Sellaiset asiat kerron niin, ettei voi sanoa kuka niistä existä oli se pienimunainen ja kuka tykkäsi pöytäleikeistä.

Joku ylempänä sanoi, että naiset puhuvat paljon exiensä seksitaidoista. Ei vain meidän porukassa. Jos puhutaan niin se tapahtuu siten kuten ylempänä kuvailin.

Vierailija
48/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]

Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut.

[/quote]

Hehheh. Mä oon varmaan toi nainen :D Millä kirjaimella alkaa nimi?

Vierailija
49/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:47"]

34: en voisi kuvitella, että minua loukkaisi mitenkään, että ex kertoisi seuraavassa suhteessaan, mistä asioista olen pitänyt seksissä. Tai millä tavalla olen saanut orgasmin. Minulle seksi ei ole mikään tabuaihe.

Mutta ilmeisesti nämä naiset, jotka esimerkiksi eivät pidä suuseksistä, kokisivat ahdistavana sen, että tästä asiasta puhuttaisiin jollekin kolmannelle osapuolelle?

[/quote]

Kyllä nyt on näköjään ihan pakko vääntää tämä niin, että kaikki joille yksityisyys on tärkeä asia, kiemurtelevat jossakin nurkassa ahdistuneina seksiä peläten. Sillä välin rohkeat seksijumalattaret kailottavat mieltymyksesä tarvittaessa vaikka koko maailmalle todistuksena siitä että ei ahdista sitten tippaakaan.

Kuinka ahdistuneita ovat sitten ne jotka pitävät pankkitilinsä saldoa tabuaiheena? Tai sukulaisen alkoholiongelmaa?

Vierailija
50/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:20"] 

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]

Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut.

[/quote]

Hehheh. Mä oon varmaan toi nainen :D Millä kirjaimella alkaa nimi?
[/quote] Et ole. Ei ole suomalainen vaikka Suomessa asuukin.

Vierailija
51/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut. [/quote] Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa. [/quote] En tiedä. Tämä sama nainen elää kuulemma nykyään lähes seksittömässä suhteessa. Häntä ei vain kiinnosta seksi. Mutta siinä olet ihan oikeassa että mieheni on kusipää.

[/quote]

Kovin olet kiinnostunut tän naisen seksielämästä. Sä tulisit varmaan hyvin toimeen ap:n urpomiehen kanssa, vaihtakaas yhteystietoja!

Vierailija
52/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.

Ei se ole edes mies. Kannattaa etsiä itsellesi sellanen.

T. M47

Vierailija
53/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut. [/quote] Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa. [/quote] En tiedä. Tämä sama nainen elää kuulemma nykyään lähes seksittömässä suhteessa. Häntä ei vain kiinnosta seksi. Mutta siinä olet ihan oikeassa että mieheni on kusipää.

[/quote]

Kovin olet kiinnostunut tän naisen seksielämästä. Sä tulisit varmaan hyvin toimeen ap:n urpomiehen kanssa, vaihtakaas yhteystietoja!
[/quote] En ole kiinnostunut tippaakaan. Mieheni vain ihmetteli miten avoimia suomalaiset ovat seksualisuutensa suhteen ja kertoi miten estynyt hänen x oli. Omituista on, että tämä nainen yritti soitella suhteemme slkuaikoina kännissä miehelleni valittaen miten hän ei saa seksiä uudessa suhteessaan. Toki se oli mullekkin loukkaavaa.

Vierailija
54/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen tuollaisista miehistä vain, että on exä ja ero käsittelemättä... Ja jos eivät valita mistään muusta, kuten että ex ei tykännyt mausteisesta ruuasta, niin edellinen suhde on tainnut olla aika seksipainotteinen...

Niin ja itselleni ainakin sillä on todella paljon merkitystä sänkypuuhissa, millainen mies on. Eli toisen miehen kanssa seksi on aivan toista ja tehdään eri asioita kuin toisen.

Vierailija
55/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:46"]

Muistattehan naiset kunnioittaa tätä yksityisyyttä myös ystävienne kanssa keskustellessa!

Minulla on myös naispuoleisia ystäviä ja kyllä ainakin heidän keskusteluissa tulee esiin nykyisten ja entisten kumppanien taidot. Ja ymmärtääkseni se on naisilla aika yleistä. Siksi minua ihmetyttää mistä tämä haloo?

[/quote]

Jospa nyt vaihtaisit ystäväsi kylän pyöristä naisiin. Ei ole koskaan juolahtanut mieleenkään, että kertoisin kenellekkään mitään seksiasioistani varsinkaan siten, että kukaan voisi yhdistää sanomaani asiaa kehenkään tiettyyn henkilöön. Halpamaista revitellä toisen intimiteetillä.

Vierailija
56/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka tätä mun miestä puolustelee niin sanon vielä, että sanoi ihan suoraan että "Ei se perhana osannut ottaa suihin ollenkaan. Oli tosi kiusallista kun se joskus yritti. Se tuntu enemmin pahalta"

Ei naureskellut asiaa vaan totesi vähän hiljaisesti kun puhuttiin seksimieltymyksistä. Mun mielestä olisi silti voinut jättää sanomatta, kun mä sen exän kuitenkin tiedän. En hyvin, mutta etäisesti. 

T: Ap

Vierailija
57/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut. [/quote] Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa.

[/quote]

Itsellä oli just kyse tuosta. Mies sai oloni tosi epävarmaksi itsestäni kun aina puhui siitä miten tykkää isoista rinnoista ja tiesi kyllä että minulla on a-kuppi. En voinut harrastaa seksiä ilman rintsikoita ihan vain sen takia että minua hävetti pienet rintani. En voinut ottaa häneltä suihinkaan koska sekin tuntui vain tosi nöyryyttävältä, hyväksikäytöltä.

Tuo suhde vaikutti pitkään itsetuntooni mutta sitten löysin onneksi kumppanin jonka kanssa pystyin oikeasti nauttimaan ja jonka kanssa seksi oli hauskaa. 
[/quote] Voi ei. Sitten mä ymmärtän sua :) t. Se jonka miehen ex oli estynyt. Toki jos toista ei kunnioita, ei tee myöskään tehdä tälle mitään hyvää.

Vierailija
58/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:43"]Mun mieheni kertoi lapsettoman exänsä suostuneen seksiin ainoastaan t-paita päällä, ei ottanut koskaan suhin eikä halunnut seksiä takaapäin. Tavallaan jokaisen intiimielämän pitäisi olla intiimiä, mutta kyllä mulle tuli mieleen että se nainen oli hyvin estynyt. Ulospäin nainen oli hyvin merkkitietoinen ja laitettu, mutta seksissä rajoittunut. [/quote] Ehkä nainen vaistosi miehen kusipäisen luonteen jo etukäteen eikä luottanut puolisoonsa.

[/quote]

Itsellä oli just kyse tuosta. Mies sai oloni tosi epävarmaksi itsestäni kun aina puhui siitä miten tykkää isoista rinnoista ja tiesi kyllä että minulla on a-kuppi. En voinut harrastaa seksiä ilman rintsikoita ihan vain sen takia että minua hävetti pienet rintani. En voinut ottaa häneltä suihinkaan koska sekin tuntui vain tosi nöyryyttävältä, hyväksikäytöltä.

Tuo suhde vaikutti pitkään itsetuntooni mutta sitten löysin onneksi kumppanin jonka kanssa pystyin oikeasti nauttimaan ja jonka kanssa seksi oli hauskaa. 
[/quote] Voi ei. Sitten mä ymmärtän sua :) t. Se jonka miehen ex oli estynyt. Toki jos toista ei kunnioita, ei tee myöskään tehdä tälle mitään hyvää.
[/quote] Niin ja seksi lähtee kunnioituksesta. Jos saa rakkautta, niin sitä haluaa myös antaa. Musta tuntuu, että tässä ketjussa toiset puhuu aidasta ja toiset aidan seipäästä.

Vierailija
59/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:23"] Kovin olet kiinnostunut tän naisen seksielämästä. Sä tulisit varmaan hyvin toimeen ap:n urpomiehen kanssa, vaihtakaas yhteystietoja! [/quote] En ole kiinnostunut tippaakaan. Mieheni vain ihmetteli miten avoimia suomalaiset ovat seksualisuutensa suhteen ja kertoi miten estynyt hänen x oli. Omituista on, että tämä nainen yritti soitella suhteemme slkuaikoina kännissä miehelleni valittaen miten hän ei saa seksiä uudessa suhteessaan. Toki se oli mullekkin loukkaavaa.

[/quote]

Ei lainkaan kiinnosta, mutta koko ajan kerrot lisää yksityiskohtia :D Haluaisitko jakaa vielä jotain?

Vierailija
60/61 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärtät? Ööö...