Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä omista itkupotkuraivareista?

Vierailija
23.02.2015 |

olen läpeeni myöten kiltti ja rauhallinen ihminen ollut aina,mutta nyt kun masennuslääke lopetettiin (ei enää masennusta vuosikausiin) niin alkanut tulla monta krt päivässä hirveitä kiukkukohtauksia...ärsyttää ihan turhanpäiväiset asiat, olen esim. itkenyt ja lyönyt pannun lujaa hellaan kun en saanut käännettyä lättyä nätisti, lyönyt itseäni kun laitoin paidan vahingossa väärin päin päälle (ajatus oli silloin tyyliin en halua elää kun en tässäkään asiassa elämässäni onnistu, hullua,tiedän, en oikeasti halua kuolla), tuo itseni lyömiminen ja mätkiminen toistuu monessakin tällaisessa arjen ärsytystilanteessa. tuntuu huolestuttavalta,koska en tosiaan enää ole masentunut, en halua kuolla, en vahingoittaa itseäni, paitsi tuollaisissa oudoissa kiukunpuuskissa tuntuu helpottavalta oikein olan takaa läpsiä itseään.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että kuulostaa tutulta, ihan tasan samanlaisia oireita oli mulla kun lopetin lääkkeet! Mulla nyt puoli vuotta lopetuksesta eikä oo ollut ehkä pariin kk mitään tuollaista enää. Tsemppiä!! Mä taisin hakata jotain tyynyjä ja patjaa ku oli pahimmillaan, siis mätkin ihan kunnolla hiki päässä ja potkin. Mutta nyt on jo tasaista enkä enää raivoa, aika siis mitä todennäköisimmin auttaa.. Koita kestää..!

Vierailija
2/3 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nakkaisit pillerit nassuun?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen merkkistä pilleriä ollaankin tarjottu, mut haluaisin elää onnellisena pillerittä, näinhän se nyt meneekin lukuunottamatta kiukutuksia. ehkä ajan kanssa helpottuu niinkuin kakkonen sanoi,vielä jaksan siihen uskoa ja odottaa josko helpottaisi.

ap.