Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää sitten ostako niitä Panda Juhlapöydän Konvehteja joululahjaksi!

Vierailija
27.11.2021 |

Äärimmäisen kyllästynyt näihin kun joka vuosi saa useamman rasian, tietenkin siksi että ovat halvimpia. Mielummin vaikka joku pienempi pakkaus laadukkaampaa suklaata.

Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt koska kaikki aina ostaa sen halvimman rasian.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei mitään makeisia kiitos! Painonhallinnan kanssa tuskailevalle ärsyttävää saada aina makeisia jouluksi. Lopulta ne kuitenkin syö kun ei raaski heittää poiskaan.

Vierailija
2/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne kalliimmat suklaat ei ole edes mitään erikoisia maultaan. Ylimakeita tai sitten ihan normisuklaan makuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä fazseria niissä kääreissäkin herra kansa opettaa suomen rahvaalle suvaitsevuutta.

Vierailija
4/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt"

Käyn Ähtärissä syömässä pari Pandaa.

Vierailija
5/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa Juhlapöydän Konvehdit. Melkein kaikista niistä tykkään.

Vierailija
6/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandalta ne uudet Vaajakoski Artesaani konvehdit on tosi hyviä

Vierailija
7/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo Mozartin kuulat....nii tollaset seksikkään karheat ko ne Wolfgang Amadeuksella sit oli? Muuteha ne o feikkikamaa, hei!

Vierailija
8/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei mitään makeisia kiitos! Painonhallinnan kanssa tuskailevalle ärsyttävää saada aina makeisia jouluksi. Lopulta ne kuitenkin syö kun ei raaski heittää poiskaan.

Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai edes tuttavaa?   Kaikkea ei ole pakko syödä yksin, vaan voi aina tarjota kyläileville.  

Omalla työpaikallani on aina tiettyjen juhlapyhien jälkeen "suklaaorgiat" eli ihmiset tuovat lapsien lahjaksi saamia ylimääräisiä suklaita duunikaveille syötäviksi.  Usein pienille lapsille tulee jopa käsittämättömiä määriä.

Vierailija
9/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sulle ostamassakaan. Ostan itselleni. Minusta ne on hyviä.

Vierailija
10/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelmat.

"Ostakaa mulle kalliimpia suklaita, kiitos" 😂

Vierailija
11/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppareita ja todellakin haluaisin lahjaksi useamman rasian. Ihme nillitystä ap!

Vierailija
12/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat paljon parempia, niitä itse ainakin ottaisin paljon mielummin kuin Juhlapöydän Konvehteja. Taitavat olla kalliimpia kun niitä saa paljon harvemmin, mutta aina tulee lapsuus mieleen kun lapsena saanut vihreitä kuulia. Juhlapöydän konvehtejakin saanut lapsesta asti mutta minäkin niihin aika kyllästynyt.

t. 33v

Vierailija
13/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.

Vierailija
14/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne kalliimmat suklaat ei ole edes mitään erikoisia maultaan. Ylimakeita tai sitten ihan normisuklaan makuisia.

Et selkeästi ole päässyt maistamaan laadukkaita konvehteja, tai suklaata ylipäätään.

Niitä kun et sieltä marketista saa, vaikka hinta olisi kympin kalliimpi kun tuossa juhlapöydässä.

Vierailija
15/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.

En tiedä oliko huumorimielellä kirjoitetu mutta juuri noin se yleensä menee :)

Vierailija
16/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät kuulat paljon parempia, niitä itse ainakin ottaisin paljon mielummin kuin Juhlapöydän Konvehteja. Taitavat olla kalliimpia kun niitä saa paljon harvemmin, mutta aina tulee lapsuus mieleen kun lapsena saanut vihreitä kuulia. Juhlapöydän konvehtejakin saanut lapsesta asti mutta minäkin niihin aika kyllästynyt.

t. 33v

Finlandia-marmeladi paketti mielestäni parempi, muitakin makuja kuin pelkkä vihreä kuula.

Vierailija
17/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi Panda vähän uudistaa niitä ettei niin kyllästyisi, tai vähintään poistaa se kauhea tumma suklaa minttutäytteellä 🤮

Vierailija
18/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, suvulle ja tutuille Panda-lootat, itelle otetaan kalliimpaa.

Vierailija
19/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi ole päässyt maistamaan laadukkaita konvehteja, tai suklaata ylipäätään.

Niitä kun et sieltä marketista saa, vaikka hinta olisi kympin kalliimpi kun tuossa juhlapöydässä.

Olen suklaan ystävä ja olen maistanut esim. näitä belgialaisia suklaita mitä maailmalla kehutaan oikein erityisen hyviksi. Kyllä on sellaista kuraa ja olin niin pettynyt, ettei mitään rajaa. Ulkomaille kun olen vienyt suklaata täältä niin kyllä on lisää pyydetty. Mutta kai sitä pitää olla taas nöyrä suomalainen ja kehua muita vaikka omaakin voisi arvostaa.

-eri

Vierailija
20/95 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuukauden ennen joulua syömättä mitään suklaata 😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan