Älkää sitten ostako niitä Panda Juhlapöydän Konvehteja joululahjaksi!
Äärimmäisen kyllästynyt näihin kun joka vuosi saa useamman rasian, tietenkin siksi että ovat halvimpia. Mielummin vaikka joku pienempi pakkaus laadukkaampaa suklaata.
Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt koska kaikki aina ostaa sen halvimman rasian.
Kommentit (95)
Mun mielestä ne kalliimmat suklaat ei ole edes mitään erikoisia maultaan. Ylimakeita tai sitten ihan normisuklaan makuisia.
pyydä fazseria niissä kääreissäkin herra kansa opettaa suomen rahvaalle suvaitsevuutta.
"Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt"
Käyn Ähtärissä syömässä pari Pandaa.
Mulle kyllä kelpaa Juhlapöydän Konvehdit. Melkein kaikista niistä tykkään.
Pandalta ne uudet Vaajakoski Artesaani konvehdit on tosi hyviä
Mites tuo Mozartin kuulat....nii tollaset seksikkään karheat ko ne Wolfgang Amadeuksella sit oli? Muuteha ne o feikkikamaa, hei!
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei mitään makeisia kiitos! Painonhallinnan kanssa tuskailevalle ärsyttävää saada aina makeisia jouluksi. Lopulta ne kuitenkin syö kun ei raaski heittää poiskaan.
Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai edes tuttavaa? Kaikkea ei ole pakko syödä yksin, vaan voi aina tarjota kyläileville.
Omalla työpaikallani on aina tiettyjen juhlapyhien jälkeen "suklaaorgiat" eli ihmiset tuovat lapsien lahjaksi saamia ylimääräisiä suklaita duunikaveille syötäviksi. Usein pienille lapsille tulee jopa käsittämättömiä määriä.
En ole sulle ostamassakaan. Ostan itselleni. Minusta ne on hyviä.
On taas ongelmat.
"Ostakaa mulle kalliimpia suklaita, kiitos" 😂
Mun lemppareita ja todellakin haluaisin lahjaksi useamman rasian. Ihme nillitystä ap!
Vihreät kuulat paljon parempia, niitä itse ainakin ottaisin paljon mielummin kuin Juhlapöydän Konvehteja. Taitavat olla kalliimpia kun niitä saa paljon harvemmin, mutta aina tulee lapsuus mieleen kun lapsena saanut vihreitä kuulia. Juhlapöydän konvehtejakin saanut lapsesta asti mutta minäkin niihin aika kyllästynyt.
t. 33v
Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne kalliimmat suklaat ei ole edes mitään erikoisia maultaan. Ylimakeita tai sitten ihan normisuklaan makuisia.
Et selkeästi ole päässyt maistamaan laadukkaita konvehteja, tai suklaata ylipäätään.
Niitä kun et sieltä marketista saa, vaikka hinta olisi kympin kalliimpi kun tuossa juhlapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.
En tiedä oliko huumorimielellä kirjoitetu mutta juuri noin se yleensä menee :)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat paljon parempia, niitä itse ainakin ottaisin paljon mielummin kuin Juhlapöydän Konvehteja. Taitavat olla kalliimpia kun niitä saa paljon harvemmin, mutta aina tulee lapsuus mieleen kun lapsena saanut vihreitä kuulia. Juhlapöydän konvehtejakin saanut lapsesta asti mutta minäkin niihin aika kyllästynyt.
t. 33v
Finlandia-marmeladi paketti mielestäni parempi, muitakin makuja kuin pelkkä vihreä kuula.
Voisi Panda vähän uudistaa niitä ettei niin kyllästyisi, tai vähintään poistaa se kauhea tumma suklaa minttutäytteellä 🤮
Juu, suvulle ja tutuille Panda-lootat, itelle otetaan kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi ole päässyt maistamaan laadukkaita konvehteja, tai suklaata ylipäätään.
Niitä kun et sieltä marketista saa, vaikka hinta olisi kympin kalliimpi kun tuossa juhlapöydässä.
Olen suklaan ystävä ja olen maistanut esim. näitä belgialaisia suklaita mitä maailmalla kehutaan oikein erityisen hyviksi. Kyllä on sellaista kuraa ja olin niin pettynyt, ettei mitään rajaa. Ulkomaille kun olen vienyt suklaata täältä niin kyllä on lisää pyydetty. Mutta kai sitä pitää olla taas nöyrä suomalainen ja kehua muita vaikka omaakin voisi arvostaa.
-eri
Olen aina kuukauden ennen joulua syömättä mitään suklaata 😋
Itselle ei mitään makeisia kiitos! Painonhallinnan kanssa tuskailevalle ärsyttävää saada aina makeisia jouluksi. Lopulta ne kuitenkin syö kun ei raaski heittää poiskaan.