Älkää sitten ostako niitä Panda Juhlapöydän Konvehteja joululahjaksi!
Äärimmäisen kyllästynyt näihin kun joka vuosi saa useamman rasian, tietenkin siksi että ovat halvimpia. Mielummin vaikka joku pienempi pakkaus laadukkaampaa suklaata.
Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt koska kaikki aina ostaa sen halvimman rasian.
Kommentit (95)
Kuulia pitää aina olla jouluna 🟣🟢🟡🟠🔴
Ei joulu muuten tunnu joululta.
Pakastakaa liiat suklaat. Vuoden aikana niistä voi tehdä suklaakuorrutetta kakkujen päälle, sulattaa kaakaoon tai rouhia suklaa-kaurapikkuleipiin.
Ei ole pelkoakan ostamme tai otamme vastaan lahjoja. Suklaa, karkit lihotaa. Kuin kaikki missä sokeria. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ei mitään makeisia kiitos! Painonhallinnan kanssa tuskailevalle ärsyttävää saada aina makeisia jouluksi. Lopulta ne kuitenkin syö kun ei raaski heittää poiskaan.
Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai edes tuttavaa? Kaikkea ei ole pakko syödä yksin, vaan voi aina tarjota kyläileville.
Omalla työpaikallani on aina tiettyjen juhlapyhien jälkeen "suklaaorgiat" eli ihmiset tuovat lapsien lahjaksi saamia ylimääräisiä suklaita duunikaveille syötäviksi. Usein pienille lapsille tulee jopa käsittämättömiä määriä.
Syötte lasten suklaat? Aika tylyltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuukauden ennen joulua syömättä mitään suklaata 😋
Mä olen melkein vuoden. Syön suklaata vain joulun ja uuden vuoden aikaan.
Jätetäänpä tänä vuonna ostamatta lahjat niille, jotka saavat niitä paljon ja annetaan niille jotka eivät saa yleensä yhtään. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jätetäänpä tänä vuonna ostamatta lahjat niille, jotka saavat niitä paljon ja annetaan niille jotka eivät saa yleensä yhtään. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Mistä sen tietää kuka mitäkin saa...
En oo ikinä ostanut. On parempaakin suklaata.
En kyllä kehtaa ostaa noita kenellekään. Mielummin Fazerin tai Brunbergin tuotteita.
Fazer käyttää PALMUÖLJYÄ, Panda ei enää käytä.
Palmuöljy on pistävän makuista ja epäterveellistä rasvaa!
Laita vahinko kiertämään, vie niitä työpaikalle.
Mä en vie työpaikalle mittään jouluksi!
Juhlapöydän konvehteissa on palmuöljyä!
Mene kauppaan ja karso ellet usko!
Mä ottaisin mieluummin jotain terveellistä ruokaa, jos on pakko tunkea safkaa lahjapaketteihin. Vaikka paketillisen puurohiutaleita tai vastaavaa. Karkit ja leivokset ei tule käyttöön.
Mulle saa ostaa. Luotettava klassikko, kerran vuodessa.
Minulle saa ostaa. Mieluiten se kaikista suurin rasia, kiitos.
Mulle voi tuoda kymmenen laatikkoa Fazerin tanssisuklaata, sitä versioo, mikä on tehty palmuöljystä. Se uudistettu ympäristöystävällinen on pahaa.