Älkää sitten ostako niitä Panda Juhlapöydän Konvehteja joululahjaksi!
Äärimmäisen kyllästynyt näihin kun joka vuosi saa useamman rasian, tietenkin siksi että ovat halvimpia. Mielummin vaikka joku pienempi pakkaus laadukkaampaa suklaata.
Kyllähän niitä Pandojakin pystyy syömään mutta niihin vain niin lopen kyllästynyt koska kaikki aina ostaa sen halvimman rasian.
Kommentit (95)
Ka mekö sulle niitä konvehteja ostetaan?
Tykkään just eniten Pandan Juhlapöydän konvehdeista.
Panda on aina gluteeniton, Fazer ei koskaan
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne kalliimmat suklaat ei ole edes mitään erikoisia maultaan. Ylimakeita tai sitten ihan normisuklaan makuisia.
Veljeni toi kerran meille jotain tosi kallista suklaata joululahjaksi, en enää muista nimeä, mutta roskiin ne meni kaikki. Kummallista kitkerää kuivaa ja mautonta suklaata. Se jäi mieleen kun erä tuttuni , laatikon nähdessään, sanoi, että miten raaskit noin kallista ostaa. Laatikko oli siis hieno ja sen taisi tytär säästää tarroilleen
Pandan konvehteissa on enemmän mitä tykkää syödä. Muissa on liikaa erikoisen makuisia, että parista kolmesta hyvästä saa aina "tapella".
Mieluimmin Pandaa kun Fazeria. Pandalla ei käytetä palmuöljyä, vaan aitoa kaakaovoita
Häh, nehän on todella hyviä? Ainakin parempia kuin Maraboun ja Fazerin perustarjoilut.
Paljon mieluummin otan Pandoja kuin jotain hiton Fazeria tai muuta ylikallista palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.
Mä ostin Wiener nougatin. Siitä on poistettu palmurasva![/qu
Taitaa olla ainut mistä jätetty pois Fazerilla
Aikuiset lapset ylistää Pandan maitosuklaarasvanappeja. On Suomi kurja ja sellaiseksi jää.
Minä tykkäisin saada Juhlapöydän konvehteja :D Ei ole tullut itse asiassa ostettua/saatua niitä vuosiin.
Ei noi kalliit suklaat ole yhtään sen paremman makuisia kuin halvat.
Toi Pandan Juhlapöydän roskalaatikko on aivan järkyttävää ja ällöttävää tavaraa. Suklaaksi sitä en kutsuisi. On lähinnä ilkeä loukkaus ojentaa tuota lahjaksi kenellekkään. Ehkä huonoin tuote makeishyllyllä ja silti suomalaiset noita ostaa. Edes itäblokista en ole löytänyt mitään noin kurjaa.
Sinulle niitä Panda Juhlapöydän Konvehteja joululahjaksi!
Pandan perinteinen rasia on vain paras, mutta lahjaksi kannattaa ostaa jokin kalliimpi, niitä pandoja voi jokainen itsekin ostaa kympillä kolme.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpaa Juhlapöydän Konvehdit. Melkein kaikista niistä tykkään.
Samoin. Yksikään ei jää syömättä.
Fazerin sininen ei ole vuosiin maistunut samalta kuin aikoinaan. Ei edes tee mieli ostaa kun maku on jotenkin.. ruotsalainen. Marabout on vähän samanlaisia.
Hyi, pandan juhlapöydän konvehdit on pahoja. Laitan ne kiertoon kun saan. En ole kehdannut sanoa ettei niitä tarvitse tuoda. Työpaikan kahvipöytään voi myös niitä viedä. Tarjota työkavereille niitä konvehteja.
Vierailija kirjoitti:
Sori. Oli jo tarjouksessa 3-päkkeja kympille. Koko suvulle ostin kätevästi. Itselle ostin Aladdinia kun tykätään siitä enemmän.
Kyllä Fazer ja Panda parasta on, Fazer poistanut palmuöljyn(kamala rasvan maku) Joten aivan paras !
Ap on oikeassa.