KUMMITUKSIA talossa
Ostin 1864 rakennetun vanhan hirsitalon jonka remontoin nykyaikaiseksi. Nyt kun muutin lasten kanssa taloon on alkanut tapahtua kaikenlaista.
Ensin oli askelia huoneissa ja yläkerran käytävällä. Sitten alkoi kuulua ovien kahvojen ääniä ja ovet olivat huoneissa auki vaikka oltiin ne suljettu. Nyt kuitenkin tapahtui se mitä ehkä en olisi halunnut tapahtuvan. Lapset olivat nukkumassa jo yläkerrassa ja minä makoilin sohvalla katsoen pädiltä juutuupia. Kismittelin ja huokaisin ääneen että jokohan ne lapset nukkuis ettå voisi ottaa lasin punaviiniä. Kun olin saanut lauseen sanottua kuului vierestäni matalalla äänellä "nukkuu".
Säpsähdin seisomaan ja menin kattomaan vinttiin ja lapset nukkuivat molemmat omissa huoneissansa.
Kommentit (302)
Työpaikallani kummitteli. Yksin yövuorossa pelotti mutta virsien laulaminen lopetti kolinat, hiippailut ja ovien liikkeet
Voisitko pyytää seurakuntasi pappia siunaamaan kodin?
🇺🇦🇮🇱
Sori, en ehtinyt lukea koko ketjua. Pappi siis kävi jo.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki olla että kuvittelen asiat. Mielenterveyteni on melko varmasti kunnossa ja aika ironista tässä on se että olen ammatiltani mt-hoitaja 😆
Olisko aivotoimintaa muuttavat suolistopöpöt tarttuneet? Seura tekee kaltaisekseen. Kunhan huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita manaajalle
Ei sellaisia oo olemas 😂 oot kattonu liikaa elokuvia
Onhan toki. Ei ehkä protestantteja mutta katolisia on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän tahtoista porukkaa, ei syytä huoleen.
Mielisairaan äänet ovat kaiketi pahantahtoisia mutta tämä "joo ryyppää vaan" :D
av-palsta 2021 A.D.:
'"noituudessa ei ole kyse mistään hokkuspokkuksesta"
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki olla että kuvittelen asiat. Mielenterveyteni on melko varmasti kunnossa ja aika ironista tässä on se että olen ammatiltani mt-hoitaja 😆
Olen myös mt-alalla, meillä töissä kuitataan monet hoitajien sekoilut "ammattitautina": Se on tarttuvaa! Siis ihan vitsinä. En olisi huolestunut ap:n tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulit näkyjä.
Näkyjen kuuleminen on erityistaito. Me tavalliset tallaajat kuullaan harhoja ja nähdään näkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään olisi koskaan uskonutmihinkään henkiin tai kummituksiin ennen kuin muutettiin tänne.
Pihassa on vanha navetta johon mua ei saa kirveelläkään pimeän aikaan. Jostain syystö sinne meneminen ei vain onnistu.Oliko tämä ap?
Kyllä?
Mainitsitkin aiemmissa viesteissä talon sijainnin, niin ei ole sama jossa itse asuin 🤔
Asuin siis lapsena 1800-luvulla rakennetussa maalaistalossa, jossa kuului askelia pihalla ja piharakennuksissa.
Tässäkin navetta pyörii painajaisissani toisinaan edelleenkin. Siellä kuulin lapsena, miten joku käveli raskain askelin heinävintin poikki, mutta siellä ei ollut ketään.
Oliko tämä Pieksämäellä? Oltiin perheen kanssa vuokralla maalaistalossa. Lapset pelkäsivät navettaa, koska siellä oli kuulema mies joka käski heidän lähteä. Jotenkin karmi näiden lasten juttujen jälkeen. Eivät muuten tuollaisia puhelleet.
Hei, Ap älä pelkää. Se on sun miehesi henki. Hän haluaa teidän tietävän, että on edelleen teidän elämässänne. Näin hän kertoi minulle. Olkaa siis iloisia kun kuulette hänen olevan läsnä. Kysykää vaikka häneltä itseltään ja pyytäkää merkkiä.
Meillä kummitteli 40-luvun kerrostalossa. Vuokranantaja varoitteli, mutta ei uskottu.
Kunnes sitten alkoi kupit kolista, lautaset tippua itsestään, tv meni päälle itsestään, valot sammui ja syttyi ja ikkunat aukeili..
Pyydettiin perhetuttu pappi, joka lauloi pari virttä ja siunasi kodin. Meilläkin paheni tuon jälkeen. Lopulta hävisivät, kun eräs kaverin kaveri tuli meille.. Käski meidät ulos ja teki "taikojaan" siis käski kovasti haamua lähtemään. Sanoi, että karvat nousi heti pystyyn kun astui asuntoon.. Kaikkea sitä.
Tai oravia. Oravat pääsevät sisään useille ullakoille ja tekevät pesiä.
Vierailija kirjoitti:
Casuaali-noituuden harjoittaja täällä vinkkaa, että kuten joku jo mainitsi, salvian polttaminen auttaa pääsemän eroon negatiivisesta energiasta talossa.
Sitten helppo puhdistusrituaali:
Tarvitset vain suolaa ja luudan. Ripottele suolaa lattialle samalla kun mumiset "loitsua". Loitsun ei tarvitse olla mitään kenenkään valmiiksi kirjoittamia taikasanoja, vaan voit sanoittaa tahtosi ihan itse. Esim "tämä on nyt minun kotini, poistukaa!" . Lopuksi lakaise luudalla suolakiteet pois ja hankkiudu eroon niistä.
Et tarvitse mitään meediota tai pappia. Ne ovat molemmat ihan höpölöpöä joiden tarkoitus on vain rahastaa ihmisiä. Pystyt itse vaikuttamaan talon energiaan itseassosiaatiolla. Noituus ei ole mitään kuvitelmaa siitä, että taikuudella saadaan lehmätkin lentämään, vaan vaikuttamista tahdon voimalla. Keskittämällä ajatuksensa ja tarkoituksensa, päästäkseen haluttuun lopputulokseen. Rituaalit toimivat hyvinä työkaluina keskittää tahtonsa.
Pelko ja uhan tunne ruokkivat itseään ja ruokkivat talon negatiivista energiaa. Suorittamalla talon puhdistusrituaalin voit päästä näistä tunteista ja energiasta eroon.
Kaffepulla kirjoitti:
Sori, en ehtinyt lukea koko ketjua. Pappi siis kävi jo.
Kävi ja ryssi ilmeisesti pahasti. Jampat pisti sen jälkeen oikein kunnolla haisee.
Olipa kiinnostava ketju! Luin eilen illalla, kun en saanut unta. Toivottavasti ap:n perheellä tilanne rauhoittuu pian. Varmasti raskasta, kun ei saa yöllä nukuttua ja etenkin, jos lapsetkin pelkää.