Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMITUKSIA talossa

Vierailija
27.11.2021 |

Ostin 1864 rakennetun vanhan hirsitalon jonka remontoin nykyaikaiseksi. Nyt kun muutin lasten kanssa taloon on alkanut tapahtua kaikenlaista.
Ensin oli askelia huoneissa ja yläkerran käytävällä. Sitten alkoi kuulua ovien kahvojen ääniä ja ovet olivat huoneissa auki vaikka oltiin ne suljettu. Nyt kuitenkin tapahtui se mitä ehkä en olisi halunnut tapahtuvan. Lapset olivat nukkumassa jo yläkerrassa ja minä makoilin sohvalla katsoen pädiltä juutuupia. Kismittelin ja huokaisin ääneen että jokohan ne lapset nukkuis ettå voisi ottaa lasin punaviiniä. Kun olin saanut lauseen sanottua kuului vierestäni matalalla äänellä "nukkuu".
Säpsähdin seisomaan ja menin kattomaan vinttiin ja lapset nukkuivat molemmat omissa huoneissansa.

Kommentit (302)

Vierailija
81/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu oli töissä kahvilassa (sellainen vanhasta rakennuksesta kiinnostuttu kahvila) ja sanoi, että sellainen vanha ukko ilmestyy välillä katsomaan kun hän tekee töitä😬

Tuttu on sellainen ihminen joka ei vähästä järkyty.

Ei ilmesty ei. Mielikuvitus tekee joskus temppuja... tai järkkää mukavaa tarinan tynkää. helppohan noita on vässätä...

Vierailija
82/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi luultavasti häärää siellä myös.

Mieheni ei ole häärännytenään kahteen vuiteen mitään, koska on kuollut liikenneonnettomuudessa.

Aamupäivä onkin ollut nyt rauhallista ja iltapäivällä tulee "meedio" käymään kylässä.

Kerrothan sitten mitä hän sanoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu oli töissä kahvilassa (sellainen vanhasta rakennuksesta kiinnostuttu kahvila) ja sanoi, että sellainen vanha ukko ilmestyy välillä katsomaan kun hän tekee töitä😬

Tuttu on sellainen ihminen joka ei vähästä järkyty.

Valokuvaa ei tietenkään saanut lakanaukosta?

Vierailija
84/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän siitä saa kun ihmiset on unohtaneet kotitonttujen hyvittelyperinteen. Totta kai niitä potuttaa.

Vierailija
85/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia tai henkiä, mitä sitten ovatkaan, näkee vain pimeällä. Keppostelevat myös ainoastaan pimeään aikaan. Lol. 

Vierailija
86/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI OLE olemassa mitään haamuja tms. Joidenkin aivot voivat "piereskellä itsekseen" ja niistä syntyy sitten kaikenlaista kuvitelmaa. Netin videot on "siima patentteja". Noita itsekin muutaman katsonut ja ihan helppo olisi tehdä. Onpahan vieläkin lunastamatta se miljoona palkinto, jonka sai, jos pystyisi esittämään edes pienenkin paranormaalin ilmiön heidän valvotuissa olosuihteissa studiossaan... Eli se niistä haamuista.

https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/7595rg/til_james_randi_…

Ei sulle oo tullu mieleen että jos henget ovat totta niin Jumalakin on, ja on Jumalan tahto että

Ei tule mitään virallista uutista "yliluonnolinen maailma ja henget ovat todistettu, katso video" tms. miten se sitten tapahtuisikaan jotta kukaan ihminen ei voisi enää epäillä- vaan ihmisiä testataan uskolla ja siksi näitä tapahtuu juuri sen verran kuin tapahtuu

Vierailija
87/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casuaali-noituuden harjoittaja täällä vinkkaa, että kuten joku jo mainitsi, salvian polttaminen auttaa pääsemän eroon negatiivisesta energiasta talossa.

Sitten helppo puhdistusrituaali:

Tarvitset vain suolaa ja luudan. Ripottele suolaa lattialle samalla kun mumiset "loitsua". Loitsun ei tarvitse olla mitään kenenkään valmiiksi kirjoittamia taikasanoja, vaan voit sanoittaa tahtosi ihan itse. Esim "tämä on nyt minun kotini, poistukaa!" . Lopuksi lakaise luudalla suolakiteet pois ja hankkiudu eroon niistä.

Et tarvitse mitään meediota tai pappia. Ne ovat molemmat ihan höpölöpöä joiden tarkoitus on vain rahastaa ihmisiä. Pystyt itse vaikuttamaan talon energiaan itseassosiaatiolla. Noituus ei ole mitään kuvitelmaa siitä, että taikuudella saadaan lehmätkin lentämään, vaan vaikuttamista tahdon voimalla. Keskittämällä ajatuksensa ja tarkoituksensa, päästäkseen haluttuun lopputulokseen. Rituaalit toimivat hyvinä työkaluina keskittää tahtonsa.

Pelko ja uhan tunne ruokkivat itseään ja ruokkivat talon negatiivista energiaa. Suorittamalla talon puhdistusrituaalin voit päästä näistä tunteista ja energiasta eroon.

Vierailija
88/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä Aavedataan. He voisivat olla kiinnostuneita...

https://tinyurl.com/4xs5trdd

Aavedatassa on se ongelma, että eivät varsinaisesti auta ketään, vaan käyvät vaan hakemassa ääni- tai muita havaintoja teknisillä laitteilla.

Lähinnä pappi voisi auttaa, tai muutama muu ihminen rukoilemaan kotiin. Aikoinaan oli Rajatiedon päivystävä puhelin, en tiedä onko enää. On kuitenkin Suomessakin toki ihmisiä, jotka ottavat nämä vakavasti ja ovat auttaneet ennenkin.

Vierailija
89/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtuben EVP Voices -kanavalla parhaat nauhoitetut äänet "kummituksista".

Vierailija
90/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa uskoa kummituksiin, koska silloin on toivoa siitä, että elämää on kuoleman jälkeenkin. Olen minäkin nähnyt ja kokenut asioita jotka joku tulkitsisi aaveiden aiheuttamiksi ilmiöiksi, mutta itse en niihin usko. Selitys on joku muu. Kuten moni on jo sanonut, kukaan ei ole pystynyt todistamaan aaveiden olemassaoloa. Luulisi niistä saavan uskottavat video- tai valokuvatodisteet niiden henkilöiden toimesta, jotka tuntuvat kummituksiin törmäävän joka paikassa.

Vierailija
91/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt livenä omaa pe**aukkoasi? Jos et, et varmaan usko sen olemassaoloon.

Meillä on asunut henkiä, useampia vuosia, mutta viime keväänä loppui kärsivällisyys ja pyysin papilta apua heidän johdattamiseen muualle. Toimi. 

Voi hlvetti miten typerä vertaus. Sen peräaukon olemassaolon voi helposti todentaa muutenkin kuin näkemällä sen "livenä", esim. joka kerta paskalla käydessä.

Vierailija
92/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noissa linkin esimerkkitapauksessa tapahtuu? En usko silmiäni.

Vierailija
93/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noissa linkin esimerkkitapauksessa tapahtuu? En usko silmiäni.

minkä linkin?

Vierailija
94/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te katsoneet tähän ketjuun linkattua filmiä? Aika creepy

Vierailija
95/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casuaali-noituuden harjoittaja täällä vinkkaa, että kuten joku jo mainitsi, salvian polttaminen auttaa pääsemän eroon negatiivisesta energiasta talossa.

Tarvitset vain suolaa ja luudan. Ripottele suolaa lattialle samalla kun mumiset "loitsua". Loitsun ei tarvitse olla mitään kenenkään valmiiksi kirjoittamia taikasanoja, vaan voit sanoittaa tahtosi ihan itse. Esim "tämä on nyt minun kotini, poistukaa!" . Lopuksi lakaise luudalla suolakiteet pois ja hankkiudu eroon niistä.

Et tarvitse mitään meediota tai pappia. Ne ovat molemmat ihan höpölöpöä joiden tarkoitus on vain rahastaa ihmisiä. Pystyt itse vaikuttamaan talon energiaan itseassosiaatiolla. Noituus ei ole mitään kuvitelmaa siitä, että taikuudella saadaan lehmätkin lentämään, vaan vaikuttamista tahdon voimalla. Keskittämällä ajatuksensa ja tarkoituksensa, päästäkseen haluttuun lopputulokseen. Rituaalit toimivat hyvinä työkaluina keskittää tahtonsa.

Pelko ja uhan tunne ruokkivat itseään ja ruokkivat talon negatiivista energiaa. Suorittamalla talon puhdistusrituaalin voit päästä näistä tunteista ja energiasta eroon.

Nyt on psykoosit kunnolla tulilla.

Vierailija
96/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas alkasi tapahtumaan kun näitä viestejä kirjoitin. Nytkin joku avasi alakerran makuuhuoneen oven aivan sepposen selälleen ja portaissa kävelee joku. Alan pelkäämään että tämä lisääntyy vaan koko ajan enemmän ja enemmän.

Asuin lapsena 1800-luvulla rakennetussa maalaistalossa, ties vaikka olisi sama 😁

Askeleita kuului usein, ne tosin kuuluivat aina pihalla tai ulkorakennuksissa. Yksi tavara myös lensi itsekseen huoneen poikki.

Vierailija
97/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään olisi koskaan uskonutmihinkään henkiin tai kummituksiin ennen kuin muutettiin tänne.

Pihassa on vanha navetta johon mua ei saa kirveelläkään pimeän aikaan. Jostain syystö sinne meneminen ei vain onnistu.

Oliko tämä ap?

Vierailija
98/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melkoinen skeptikko mutta ottipa silmään tämä sinun kommenttisi. Mikä sinä olet sanomaan kellekkään mikä on oikein ja väärin tai psykoottista. Juu mene suosiolla seuraavaan topicciin jos noin hiertää.

Vierailija
99/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki myös luonnon materiaaleista tehty tuulikello pitämään pahat henget poissa :)

Vierailija
100/302 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinulle kaikki mikä poikkeaa omasta maailmankuvastasi on psykoottisuutta. Omasta mielestäni on yhtä harhaista ajatella, että joku taivasmies katselee meitä.

Kuten yritin selittää, noituudessa ei ole kyse mistään hokkuspokkuksesta ja suurista ja näyttävistä yliluonnollisuuksista, vaan perus ajatus on sama kuin rukoillessa, mindfullnessissa tai missä tahansa mielikuvaharjoittelussa ja assosioinnissa. Pyritään siis manifestoimaan muutosta omalla ajattelulla.

En osaa sanoa mitä talossa tapahtuu, koska olen vain ihminen ja ihmisen tietoisuus hyvinkin monista asioista tässä maailmankaikkeudessa on todella vajaavaista. Silti fakta on se, että AP:ta pelottaa ja ahdistaa. Nämä negatiiviset tuntemukset ruokkivat itseään, saavat mielikuvituksen laukkaamaan ja lopulta voivat sairastuttaa, kun jatkuva stressitila vaikuttaa uneen ja lepoon. Ihminen kun on psykososiaalisfyysinen kokonaisuus.

Loitsu/ rituaali on keino tuntea olevansa tilanteessa taas hallinnassa -> vähemmän negatiivista energiaa -> todennäköisesti ilmiöt rauhoittuvat kun niihin alkaa suhtautua neutraalisti.

Jos tämä kuulostaa mielestäsi psykoottisemmalta kuin taivasmiehen rukoilu, maailmankuvasi on surullisen ahdas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän