Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää kun mies kehuu muita naisia

Vierailija
23.02.2015 |

Esim. Jos tv:stä näkyy jonkun hyvännäköisen naisen peppu niin sitten saattaa tokaista, että "onpas tolla naisella hyvä perse" ja jne. Olen sanonut hänelle, että minua ärsyttää kun hän sanoo jotain toisesta naisesta kehuja minun kuulleni, että pitäisi ne mieluummin oma tietonaan tai niin etten kuule, jos esim kaverilleen puhuu, koska en minäkään kehu muita miehiä hänen kuulleen, koska tiedän ettei se ole mukavaa... Onko muilla naisilla samoja ärtymyksiä?? Joskus tuntuu, että pitäisi jättää koko mies tuon takia, en pidä myös siitäkään jos jää tuijottamaan muita kauniita naisia :( silti lupailee, että rakastaa minua ja sanoo että hän on vain miesja jokainen mies katselee naisia, mutta pitääkö silti käyttäytyä noin törkeesti, vaikka sanon hänelle siitä, että en pidä siitä ja pitäisi omana tietonaan ne ja ei katselisi muita naisia silloin kun minä olen hänen kanssaan? :(

Mitä miehet ajattelee oikein, jos teette noin niin rakastatteko muka OIKEASTI naisianne?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:37"] Minusta olisi aika vastenmielistä jo se, että mies ylipäätään katsoo tarpeelliseksi kommentoida kenenkään muotoja. Huonoa käytöstä eikä kerro hyvää ihmisestä. Eli päästäisin kiertoon tuollaisen. [/quote] Et voi olla tosissasi :D Oliko lapsuudessa pipo kireä, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonenkin naulattu lattiaan kiinni?! [/quote] Itseasiassa se kyllä kertoo ihmisestä paljonkin jos kokee asiakseen kommentoida toisten ihmisten, tuntemattomienkin, ulkonäköä. Oli se sitten negaa tai suitsuttavaa, muttei kuulu kyllä hyvään käytökseen. Ex vaimoni teki tuota jatkuvasti, jokapaikassa ja nyt 7 vuotias tyttäremme stressaa ulos lähtemistä koska 'entö jos nää haalarit näyttää rumilta' 'tämä pipo näyttää rumalta mun päässä' ym..ym.. Siis aivan sairasta. Miettikää ihmiset välillä mitä suustanne pääselette. En siis ollut tuon viestin kirjoittaja, mutta kommentoimpa nyt.

[/quote]

Eihän tässä negatiivisesta ollutkaan puhetta. Mutta miksi on väärin miehen tai naisen mainita, että siinäpä oli kaunis nainen! Tai että olipa hienot silmälasit! Mitä pahaa siinä on? 

Vierailija
42/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:37"] Minusta olisi aika vastenmielistä jo se, että mies ylipäätään katsoo tarpeelliseksi kommentoida kenenkään muotoja. Huonoa käytöstä eikä kerro hyvää ihmisestä. Eli päästäisin kiertoon tuollaisen. [/quote] Et voi olla tosissasi :D Oliko lapsuudessa pipo kireä, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonenkin naulattu lattiaan kiinni?! [/quote] Itseasiassa se kyllä kertoo ihmisestä paljonkin jos kokee asiakseen kommentoida toisten ihmisten, tuntemattomienkin, ulkonäköä. Oli se sitten negaa tai suitsuttavaa, muttei kuulu kyllä hyvään käytökseen. Ex vaimoni teki tuota jatkuvasti, jokapaikassa ja nyt 7 vuotias tyttäremme stressaa ulos lähtemistä koska 'entö jos nää haalarit näyttää rumilta' 'tämä pipo näyttää rumalta mun päässä' ym..ym.. Siis aivan sairasta. Miettikää ihmiset välillä mitä suustanne pääselette. En siis ollut tuon viestin kirjoittaja, mutta kommentoimpa nyt.

[/quote]

Eihän tässä negatiivisesta ollutkaan puhetta. Mutta miksi on väärin miehen tai naisen mainita, että siinäpä oli kaunis nainen! Tai että olipa hienot silmälasit! Mitä pahaa siinä on? 
[/quote]

Silmälasit vs. perse??

Etkö huomaa eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:23"]

Esim. Jos tv:stä näkyy jonkun hyvännäköisen naisen peppu niin sitten saattaa tokaista, että "onpas tolla naisella hyvä perse" ja jne. Olen sanonut hänelle, että minua ärsyttää kun hän sanoo jotain toisesta naisesta kehuja minun kuulleni, että pitäisi ne mieluummin oma tietonaan tai niin etten kuule, jos esim kaverilleen puhuu, koska en minäkään kehu muita miehiä hänen kuulleen, koska tiedän ettei se ole mukavaa... Onko muilla naisilla samoja ärtymyksiä?? Joskus tuntuu, että pitäisi jättää koko mies tuon takia, en pidä myös siitäkään jos jää tuijottamaan muita kauniita naisia :( silti lupailee, että rakastaa minua ja sanoo että hän on vain miesja jokainen mies katselee naisia, mutta pitääkö silti käyttäytyä noin törkeesti, vaikka sanon hänelle siitä, että en pidä siitä ja pitäisi omana tietonaan ne ja ei katselisi muita naisia silloin kun minä olen hänen kanssaan? :( Mitä miehet ajattelee oikein, jos teette noin niin rakastatteko muka OIKEASTI naisianne?

Rakastan naistani, mutta katselen kyllä kaikkia aikuisia naisia. (Miten olisin muuten osannut valita sen seksikkään puolison, jos ei aistit toimisi) Mutta, ei tarvitse mustakaan loukata toista korostamalla sitä, että katselee muita, miehet nyt vaan oikeesti on sellaisia, että kauniit kasvot, tissit tai perä niin aina katse kääntyy, se on ihan biologinen fakta eikä sitä kannatakaan yrittää tukahduttaa. Voi silti olla uskollinen ja olla kohtelias toista kohtaan niin ettei kaikkea sano ääneen/ näytä avoimesti. Ehkä miehelläsi ei vaan oo tätä filtteriä. Voisit antaa vähän ukolle suolaa ja sanoa kun näät jonkun adoniksen että: onpa ihanat pakarat/lihakset/silmät tolla jätkällä...Ehkä siitä huomaisi että ei tunnu kauhean kivalta, vaikka tietääkin että tämä nyt kuuluu ihmiseläimen maailmaan katsoa potentiaalisia lisääntymiskumppaneita sillä silmällä.

Ei kaikkea tarvi nussia mitä näkee!

[/quote]

[/quote]Juuri näin! Kummallista on olla ihmisen kanssa jota ei kunnioita sen vertaa että tahallaan haluaa toistuvasti loukata.

Vierailija
44/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:37"] Minusta olisi aika vastenmielistä jo se, että mies ylipäätään katsoo tarpeelliseksi kommentoida kenenkään muotoja. Huonoa käytöstä eikä kerro hyvää ihmisestä. Eli päästäisin kiertoon tuollaisen. [/quote] Et voi olla tosissasi :D Oliko lapsuudessa pipo kireä, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonenkin naulattu lattiaan kiinni?! [/quote] Itseasiassa se kyllä kertoo ihmisestä paljonkin jos kokee asiakseen kommentoida toisten ihmisten, tuntemattomienkin, ulkonäköä. Oli se sitten negaa tai suitsuttavaa, muttei kuulu kyllä hyvään käytökseen. Ex vaimoni teki tuota jatkuvasti, jokapaikassa ja nyt 7 vuotias tyttäremme stressaa ulos lähtemistä koska 'entö jos nää haalarit näyttää rumilta' 'tämä pipo näyttää rumalta mun päässä' ym..ym.. Siis aivan sairasta. Miettikää ihmiset välillä mitä suustanne pääselette. En siis ollut tuon viestin kirjoittaja, mutta kommentoimpa nyt. [/quote] Eihän tässä negatiivisesta ollutkaan puhetta. Mutta miksi on väärin miehen tai naisen mainita, että siinäpä oli kaunis nainen! Tai että olipa hienot silmälasit! Mitä pahaa siinä on?  [/quote] Silmälasit vs. perse?? Etkö huomaa eroa?

[/quote]

No miksei saisi sitä takapuoltakin kehua, jos kerran oikein hieno on? Miksi kaikki tarvitsee seksualisoida, jos se ei sitä ole? Kyllä mieskin aivan varmasti osaa arvostaa kauneutta ilman, että ajattelee kuinka pettää puolisoaan sen takapuolen (omistajan..?) kanssa.. Minäkin saatan ihailla jonkun takapuolta ja sanoa siitä miehelle. Molemmat tosin olemme entisiä personal trainereita, niin saattaa se vaikuttaa siihen että ihailee kovaa työtä, jota sen takapuolen tai vaikka säären eteen on tehty. Mutta mitä pahaa ihailussa on? Se ei varmasti ole keltään pois. 

Vierailija
45/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ainakin lohduttautua sillä, että sinulla on rehellinen mies!

Vierailija
46/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:37"] Minusta olisi aika vastenmielistä jo se, että mies ylipäätään katsoo tarpeelliseksi kommentoida kenenkään muotoja. Huonoa käytöstä eikä kerro hyvää ihmisestä. Eli päästäisin kiertoon tuollaisen. [/quote] Et voi olla tosissasi :D Oliko lapsuudessa pipo kireä, pehmolelu patterin takana ja keinuhevonenkin naulattu lattiaan kiinni?! [/quote] Itseasiassa se kyllä kertoo ihmisestä paljonkin jos kokee asiakseen kommentoida toisten ihmisten, tuntemattomienkin, ulkonäköä. Oli se sitten negaa tai suitsuttavaa, muttei kuulu kyllä hyvään käytökseen. Ex vaimoni teki tuota jatkuvasti, jokapaikassa ja nyt 7 vuotias tyttäremme stressaa ulos lähtemistä koska 'entö jos nää haalarit näyttää rumilta' 'tämä pipo näyttää rumalta mun päässä' ym..ym.. Siis aivan sairasta. Miettikää ihmiset välillä mitä suustanne pääselette. En siis ollut tuon viestin kirjoittaja, mutta kommentoimpa nyt. [/quote] Eihän tässä negatiivisesta ollutkaan puhetta. Mutta miksi on väärin miehen tai naisen mainita, että siinäpä oli kaunis nainen! Tai että olipa hienot silmälasit! Mitä pahaa siinä on?  [/quote] Silmälasit vs. perse?? Etkö huomaa eroa?

[/quote]

No miksei saisi sitä takapuoltakin kehua, jos kerran oikein hieno on? Miksi kaikki tarvitsee seksualisoida, jos se ei sitä ole? Kyllä mieskin aivan varmasti osaa arvostaa kauneutta ilman, että ajattelee kuinka pettää puolisoaan sen takapuolen (omistajan..?) kanssa.. Minäkin saatan ihailla jonkun takapuolta ja sanoa siitä miehelle. Molemmat tosin olemme entisiä personal trainereita, niin saattaa se vaikuttaa siihen että ihailee kovaa työtä, jota sen takapuolen tai vaikka säären eteen on tehty. Mutta mitä pahaa ihailussa on? Se ei varmasti ole keltään pois. 

[/quote]

Ja edelleen, jos puoliso on kertonut että häntä se loukkaa, on asia eri.

Vierailija
47/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematonta käytöstä mieheltäsi kommentoida muita naisia tuolla tavalla. Asiassa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta koska se tuntuu sinusta pahalta, pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää osata pitää suunsa kiinni! Minulla on tuttavapariskunta, joista molemmat kommentoivat esim. tv:ssä esiintyviä ihmisiä mutta se on heille molemmille täysin ok.

En voisi kuvitellakaan, että mieheni sanoisi kuulteni jotakuta toista naista hyvännäköiseksi?! Itse saatan joskus todeta jostakin näyttelijästä, että toi nainen on kyllä tosi kaunis, mutta hän ei silloinkaan sano että "juu niin on" vaan tuhahtaa jotain :D Varmasti yksin liikkuessaan katsoo kyllä naisten perään, muttei koskaan nähteni. Kyllä minäkin katson joskus hiukan pidempään jotain komeaa miestä, mutta en kyllä mieheni kanssa liikkeellä ollessa kiinnitä toisiin uroksiin mitään huomiota...

Tiedän kyllä, että tuollaisia miehiä on olemassa, jotka ovat ikäänkuin jotain tahdottomia elukoita sen suhteen, että pää kääntyy naisen perään kuin apinalla. Yksi tuttuni on meinannut ajaa mm. useamman kolarin tämän vuoksi. Joku nuori nainen kun kävelee pyörätiellä niin meinaa äijältä mennä niskat nurin. Minusta tuo on jotenkin niin säälittävää...

Vierailija
48/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:23"]

Ajattelematonta käytöstä mieheltäsi kommentoida muita naisia tuolla tavalla. Asiassa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta koska se tuntuu sinusta pahalta, pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää osata pitää suunsa kiinni! Minulla on tuttavapariskunta, joista molemmat kommentoivat esim. tv:ssä esiintyviä ihmisiä mutta se on heille molemmille täysin ok.

En voisi kuvitellakaan, että mieheni sanoisi kuulteni jotakuta toista naista hyvännäköiseksi?! Itse saatan joskus todeta jostakin näyttelijästä, että toi nainen on kyllä tosi kaunis, mutta hän ei silloinkaan sano että "juu niin on" vaan tuhahtaa jotain :D Varmasti yksin liikkuessaan katsoo kyllä naisten perään, muttei koskaan nähteni. Kyllä minäkin katson joskus hiukan pidempään jotain komeaa miestä, mutta en kyllä mieheni kanssa liikkeellä ollessa kiinnitä toisiin uroksiin mitään huomiota...

Tiedän kyllä, että tuollaisia miehiä on olemassa, jotka ovat ikäänkuin jotain tahdottomia elukoita sen suhteen, että pää kääntyy naisen perään kuin apinalla. Yksi tuttuni on meinannut ajaa mm. useamman kolarin tämän vuoksi. Joku nuori nainen kun kävelee pyörätiellä niin meinaa äijältä mennä niskat nurin. Minusta tuo on jotenkin niin säälittävää...

[/quote]

Minusta on aika kamalaa, että miehesi on niin ahtaalla, ettei edes mielipidettään saa ääneen sanoa, pelätessään sinun loukkaantuvan, joutuu vain tuhahtamaan! 

Vierailija
49/49 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyy samaan tyyliin ja se on jo yli 40 v. Ja aikalailla alusta asti on noin käyttäytynyt, olen näyttänyt ja sanonut, että se loukkaa mua. Kyllä on monet hääpäivätkin menneet pilalle, kun olen tälläytynyt nätiksi (tai niin nätiksi kuin voin) ja olemme menneet syömään ravintolaan, olen tietysti odottanut että mies hiukkasen minua kehaisee ja huomioi VAIN minua. Mutta mitä hemmettiä. Ei sanaakaan mun ulkonäöstä, mutta pitkiä katseita naapuripöytään, jossa joku kaunotar esittelee tissivakoaan. Sellaisia katseita, että meidän juttelustakaan ei tule oikein mitään.

Mitä tyrkymmän näköinen nainen, mitä isommat tissit, mitä lyhyempi hame, mitä paksumpi pakkelikerros naamassa, sitä varmemmin mies tuijottaa. En minäkään nyt mikään variksenpelätti ole ja usein laittaudun ihan miestäni varten. Mutta ei koskaan mitään kommenttia, ei mistään. Vaikka ostaisin mitkä seksihepeneet ja laitan ne päälle illalla ja viettelen miehen ja teen kaikki "työt", ei koskaan, ei kertaakaan minkäänlaisia kehuja tai ihailua. Joskus sanoo "no huh, huh, olipas se!" Kaipa se on suurikin kehu hänen mielestään.

Facessa tykkäilee nuorten pimujen kuvista, ei tällaisten vanhojen akkojen eikä tietenkään nuoristakaan paitsi niistä näteistä tai tyrkyistä. Ja on aina ollut mielinkielin kaikille muille naisille, paitsi mulle. Kyllä tuntuu siltä, että on pelkkä tiskirätti, vailla mitään arvoa. Itse kehun miestäni aina kun aihetta on, komeaksi, seksikkääksi, fiksuksi, hyväksi rakastajaksi yms. Muita miehiä en kehu koskaan, vaikka tottakai huomaan komeat miehet, en edes vilkaise muita miehiä oman mieheni seurassa. Minusta tuo on ihan toisen kunnioittamisen perusjuttu.

Nyt on semmonen tilanne, että ei kiinnosta enää miehen tuijottelut ja kehumiset. Eikä seksi. Kaipa hän saa seksiä ja kaikkea muuta huomiota ja ihailua muilta naisilta, niiltä joihin ihailunsa kohdistaa. Että jooo, ap ymmärrän sua.