Olin äsken vaateostoksilla ja kuuntelin sivukorvalla kuinka nuori pariskunta osti miehelle takkia ja nainen päsmäröi
Kaksi eri pariskuntaa sattui samaan aikaan sinne hyllyjen väliin, molemmissa nainen oli päsmäröimässä ja kommentoimassa kun mies kokeili takkeja, naiselle ei tuntunut mikään kelpaavan mitä mies itselle kokeili päälle, naisen suusta tuli seuraavaa tekstiä: älä katso niitä ne ovat liian ohuita, väärä väri, ei niitä halpoja kannata katsella, ei sitä, se on liian pitkä takki, kokeile tuota.
Kauhea päsmäröinti ja komentelu, onko naiset noin rasittavia? Kaksi eri pariskuntaa ja molemmissa sama meno.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En päsmäröi, mutta jos en ohjailisi miehen vaatehankintoja, hän kulkisi ihmisten ilmoilla kuin joku pelle hermanni. Hän ei ymmärrä pukeutumisesta mitään. On äärettömän upea mies, huumorintajuinen, älykäs, menestyvä - mutta muoti, pukeutuminen jne ei kiinnosta vähääkään. Hän tiedostaa tämän toki itsekin ja pyytää minut makutuomariksi.
Hahahaha toi oli hyvä! Pelle Hermanni! :DD
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on lihonut vajaat 10kg ja ikäkin on 50 toisella puolella. Silti mies vetää päälleen mm:
-pillifarkkuja, joista maha tursuaa yli ja kivekset pullottaa
-huopahattuja, jotka on hänestä ”cool” ja kuvittelee näyttävänsä trendikkäältä mut näyttää Juhani Palmulta
-m-koon paitoja, jotka näytti hyvältä 10kg sittenNiinpä ostin hänelle isänpäivälahjaksi lahjakortin erääseen miesten vaateliikkeeseen ja vinkkasin, että esim parit housut voisi hankkia ja voisin tulla mukaan. Sieluni silmin näin jo tyylikkäät, hyvin istuvat sopivan kokoiset housut hänen päällään.
No hänpä oli mennyt itsenäisesti ostamaan. Tulos: kahdet farkut, joiden napin kiinni saamiseen hänen piti vetää vatsaa ankarasti sisään. Housut puristivat persuksista ja etumuksesta niin että oli ihan rasvaisen ja luokattoman näköistä. Ei kuulemma voinut ottaa isompaa kokoa, kun ne olisivat lököttäneet ja lösöttäneet takapuolesta.
Että näin käy, kun päästää miehen yksin vaatekauppaan.
Sano miehelle Juhani Palmusta ja lyttykiveksistä, hyvänen aika. Luulisi tyylin muuttuvan sillä sekunnilla. :D
Olen sanonut. Ei vaikutusta.
Mun mies ei kyllä tietäisi kuka on Juhani Palmu. Mutta vaatteensa hän ostaa itse ja on kyllä tyylikäs ja osaa ostaa sopivat. Mä ostan joskus lahjaksi paitoja.
Kumpikaan meistä ei halua käydä vaateostoksilla, eikä varsinkaan yhdessä mennä. En tajua, miksi edes pitäisi. Mutta olemme jo 50+v. Ehkä nuoremmilla eri systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lihonut vajaat 10kg ja ikäkin on 50 toisella puolella. Silti mies vetää päälleen mm:
-pillifarkkuja, joista maha tursuaa yli ja kivekset pullottaa
-huopahattuja, jotka on hänestä ”cool” ja kuvittelee näyttävänsä trendikkäältä mut näyttää Juhani Palmulta
-m-koon paitoja, jotka näytti hyvältä 10kg sittenNiinpä ostin hänelle isänpäivälahjaksi lahjakortin erääseen miesten vaateliikkeeseen ja vinkkasin, että esim parit housut voisi hankkia ja voisin tulla mukaan. Sieluni silmin näin jo tyylikkäät, hyvin istuvat sopivan kokoiset housut hänen päällään.
No hänpä oli mennyt itsenäisesti ostamaan. Tulos: kahdet farkut, joiden napin kiinni saamiseen hänen piti vetää vatsaa ankarasti sisään. Housut puristivat persuksista ja etumuksesta niin että oli ihan rasvaisen ja luokattoman näköistä. Ei kuulemma voinut ottaa isompaa kokoa, kun ne olisivat lököttäneet ja lösöttäneet takapuolesta.
Että näin käy, kun päästää miehen yksin vaatekauppaan.
Ai kamala 😬
Mun mies syö psyykelääkettä jonka aikana paino noussut omien sanojensa mukaan 15 kiloa.
Edelleen väittää olevansa M-kokoinen vaikka selkeästi puristaa ja tursuaa.
Oon sit ostellut hänelle isompia boksereita ja paitoja ja sanonut että otin vahingossa väärän koon tai M-koko oli lopussa tai sit revin kokolapun irti.
Miten se on niin vaikea joillekin hyväksyä koon kasvaminen? Itse ainakin itsessä huomaan jo parin kilon vaihtelut.
Olen sanonut. Ei vaikutusta.