Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin äsken vaateostoksilla ja kuuntelin sivukorvalla kuinka nuori pariskunta osti miehelle takkia ja nainen päsmäröi

Vierailija
27.11.2021 |

Kaksi eri pariskuntaa sattui samaan aikaan sinne hyllyjen väliin, molemmissa nainen oli päsmäröimässä ja kommentoimassa kun mies kokeili takkeja, naiselle ei tuntunut mikään kelpaavan mitä mies itselle kokeili päälle, naisen suusta tuli seuraavaa tekstiä: älä katso niitä ne ovat liian ohuita, väärä väri, ei niitä halpoja kannata katsella, ei sitä, se on liian pitkä takki, kokeile tuota.
Kauhea päsmäröinti ja komentelu, onko naiset noin rasittavia? Kaksi eri pariskuntaa ja molemmissa sama meno.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päsmäröi, mutta jos en ohjailisi miehen vaatehankintoja, hän kulkisi ihmisten ilmoilla kuin joku pelle hermanni. Hän ei ymmärrä pukeutumisesta mitään. On äärettömän upea mies, huumorintajuinen, älykäs, menestyvä - mutta muoti, pukeutuminen jne ei kiinnosta vähääkään. Hän tiedostaa tämän toki itsekin ja pyytää minut makutuomariksi.

Meillä sama. Komea mies, koulutettu, sosiaalinen - mutta ei katso peiliin lähtiessään ihmisten ilmoille.

Ihan vapaasti saa mennä silloin, kun yksin on jonnekin menossa, mutta jos minun kanssani haluaa liikkua, niin silloin ei laiteta kaupungille pieneksi käyneitä työhousuja, joiden puntit ovat liian lyhyet tai Tokmannin farkkuja tai turvakenkiä. Flanellipaitoja saa käyttää, mutta ei niitä, joissa hihansuut ovat täysin rispaantuneet.

Vierailija
22/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päsmäröi, mutta jos en ohjailisi miehen vaatehankintoja, hän kulkisi ihmisten ilmoilla kuin joku pelle hermanni. Hän ei ymmärrä pukeutumisesta mitään. On äärettömän upea mies, huumorintajuinen, älykäs, menestyvä - mutta muoti, pukeutuminen jne ei kiinnosta vähääkään. Hän tiedostaa tämän toki itsekin ja pyytää minut makutuomariksi.

Meillä sama. Komea mies, koulutettu, sosiaalinen - mutta ei katso peiliin lähtiessään ihmisten ilmoille.

Ihan vapaasti saa mennä silloin, kun yksin on jonnekin menossa, mutta jos minun kanssani haluaa liikkua, niin silloin ei laiteta kaupungille pieneksi käyneitä työhousuja, joiden puntit ovat liian lyhyet tai Tokmannin farkkuja tai turvakenkiä. Flanellipaitoja saa käyttää, mutta ei niitä, joissa hihansuut ovat täysin rispaantuneet.

Mitä vikaa tokmannin farkuissa ja minkälaiset ne pitää olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso osti 6-8 vuotta sitten ensimmäisen yksin valitsemansa talvitakin. Takki on liian jäykkä, liian pitkä ja liian lämmin (autosta parkkihalliin ainoa liikunta).

Takkia ei ole käytetty kertaakaan, koska on epäkäytännöllinen. Joka vuosi kysyn, voinko viedä kiertoon: ei käy, koska se on ihan uus eikä sitä ole edes käytetty!

Vierailija
24/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Onko naiset noin rasittavia?”

Mikä neitsytjonneketju tämä on :D

Juuri se. Jonnea ketuttaa olla lauantai-iltana keski-ikäisten tätien kanssa vauvapalstalla. Ja oma tyhmyyshän on "kostettava" jollekin.

Jalkojen levittäminen näyttää olevan sulle elämäsi suurin saavutus.

Osui ja upposi. Sinulla on viikko aikaa keksiä ensi viikonlopuksi jotain tekemistä johon ei liity viiskymppiset tädit.

Vierailija
25/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tokmannin farkuissa ja minkälaiset ne pitää olla?

Ihan itse päätät, millaiset farkut itsellesi haluat. Ei pidä olla minkäänlaiset, et sinä minun hyväksyntääni farkuillesi kaipaa.

Itse en ymmärrä, miksi kukaan ostaisi farkut Tokmannilta (tai Cittarista tai Prismasta tms.). Farkkujen tehtävä on, kuten vaatteiden useimmiten, saada toinen näyttämään parhaalta mahdolliselta. Tokmanni-farkut eivät tee sitä.

Vierailija
26/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt vaan on tuollaisia ihan luonnostaan. Opit kun ikää tulee ohittamaan sen höpötyksen toisesta sisään ja toisesta ulos.

mies53v

Vierailija
27/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt on tiukkaa joillekin.

Onneksi itse olen saanut kumppaneita, jotka ei puutu mun vaatetukseen tai ulkonäköön ja annan itsekin miesten olla mitä haluaa.

Nykyinen halus kasvattaa takatukan. Onhan se mun mielestä vähän hassun näköinen ja itse olisin valinnut jotain muuta, mutta en mä sen takia käske pipoa päähän tai ole hänen kanssaan kulkematta.

Ihan vapaasti saa kauppareissu ole laittaa myös ne risaiset verkkarit kun niissä tuntee olonsa kotoisaksi.

Eikö jokaisen kannattais keskittyä sitä omaa ulkonäköään parantamaan.

Vierailija
28/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne naiset tiesivät, että jos ostetaan se liian ohut tai liian pitkä tai halpa takki niin mies vinkuu ja valittaa vuosikaudet sen takin huonoista ominaisuuksista.

Niin se meillä ainakin menee. Siksi täytyy ostoksilla ollessa muistuttaa niistä ominaisuuksista joista tietää miehen ärsyyntyvän sitten kun sitä takkia oikeasti käytetään.

Vierailija
29/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kun mennään ostamaan jotain autoa naiselle niin mies ei päsmäröi yhtään... . Naiset nyt ymmärrä paremmin vaatteita ja muotia. Kyllä minäkin puutun kun mies ei esim yhtään tajua että muutenkin leveäperseisen miejem ei kannata ostaa vyötäröltä supervekattuja khakihousuja. Tai kannattaa jos haluaa olla naisille ilmaa.

Kuulostaa oudolta. En voisi kuvitellakaan, että määräilisin vaimolleni vaatteet sen mukaan mitä muut miehet hänen perseestään ajattelevat.

Vierailija
30/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan perinteistä parisuhteessa. Olin kolmen vuoden parisuhteen alkuhuuman jälkeen, kuin ydintuhon kokenut. Olin ottanut +15 kiloa parisuhdepainoa, minulla oli pääasiassa naisen valitsemat vaatteet ja naisen päättämä kampaus. Luojan kiitos viimeisimmästä parisuhteesta on jo kohta 6 vuotta aikaa. Ei ikinä enää.

Et sitten saanu suutas auki?

Jokainen mies tietää, mitä siitä seuraa, kun naisen kanssa avaa suunsa.

Vierailija
31/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa järkyttävää...

Vierailija
32/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset noin rasittavia? Eipä ihme että miehet haluaa olla yksin.

Irl olen tavannut vain yhden miehen, joka oikeasti haluaa olla yksin. Sillä on vakavia mt-ongelmia ja on asetettu edunvalvontaan. Kaikki muut miehet, satoja, jotka olen tavannut joko ovat parisuhteessa tai haluavat sitä. MGTOW on iso vitsi.

Vierailija
33/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne naiset tiesivät, että jos ostetaan se liian ohut tai liian pitkä tai halpa takki niin mies vinkuu ja valittaa vuosikaudet sen takin huonoista ominaisuuksista.

Niin se meillä ainakin menee. Siksi täytyy ostoksilla ollessa muistuttaa niistä ominaisuuksista joista tietää miehen ärsyyntyvän sitten kun sitä takkia oikeasti käytetään.

Vinkuuhan ne miehet näemmä jokatapauksessa teki mitä teki.

Vierailija
34/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä pyytää minut makutuomariksi, kun ostelee vaatteita. Minä yleensä kehotan kokeilemaan kokoa isompaa, kun on paino päässyt vähän nousemaan siitä vuosien takaisesta, eikä kokonumero ole enää se sama kuin silloin. Minä myös yleensä tarkasta materiaalit ja pesuohjeet, ettei käyttövaatteiksi tule jotain pesulapesua vaativaa. Minä katselen sitä vaatteiden istuvuutta päällä.

Kenkiä ostellessa tarjoilen leveälestisiä malleja, kun ei siihen leveään jalkaan ne kapeat mene. Tai voihan niitä yrittää kokeilla, mutta sitten manataan, kuinka ne eivät ole hyvät.

Silmälasikaupoilla myyjä saa etsiä tarpeeksi leveät mallit, minä sanon mielipiteeni, miten ne minusta hänelle sopivat ja mies päättää sitten parhailta tuntuvien ja näyttävien joukosta sen lopullisen mallin.

Vierailija
35/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei Fedorovin valmentaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kun mennään ostamaan jotain autoa naiselle niin mies ei päsmäröi yhtään... . Naiset nyt ymmärrä paremmin vaatteita ja muotia. Kyllä minäkin puutun kun mies ei esim yhtään tajua että muutenkin leveäperseisen miejem ei kannata ostaa vyötäröltä supervekattuja khakihousuja. Tai kannattaa jos haluaa olla naisille ilmaa.

Kuulostaa oudolta. En voisi kuvitellakaan, että määräilisin vaimolleni vaatteet sen mukaan mitä muut miehet hänen perseestään ajattelevat.

No mun mies oli kyllä kiitollinen ja tajusi itsekin kun katsoi sillä silmällä että ei paras malli hänelle. Kyllä mun mies haluaa näyttää hyvältä, hän ei vain ollut ikinä miettinyt asiaa tuosta näkökulmasta. Miehellä on myös ihan vääriä käsityksiä siitä mitkä värit hälle sopii, ihan itse on niin päätellyt, mutta en ole jaksanut yrittää kääntää hänen päätään sen suhteen. Ei se nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
36/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan perinteistä parisuhteessa. Olin kolmen vuoden parisuhteen alkuhuuman jälkeen, kuin ydintuhon kokenut. Olin ottanut +15 kiloa parisuhdepainoa, minulla oli pääasiassa naisen valitsemat vaatteet ja naisen päättämä kampaus. Luojan kiitos viimeisimmästä parisuhteesta on jo kohta 6 vuotta aikaa. Ei ikinä enää.

Et sitten saanu suutas auki?

Jokainen mies tietää, mitä siitä seuraa, kun naisen kanssa avaa suunsa.

Itse naisena olen vain kysynyt "tykkäätkö tästä". Jos ei, niin ok. Jos tykkää niin ok.

Miksi valikoit itsellesi päällepäsmäreitä?

Vierailija
37/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset noin rasittavia? Eipä ihme että miehet haluaa olla yksin.

Irl olen tavannut vain yhden miehen, joka oikeasti haluaa olla yksin. Sillä on vakavia mt-ongelmia ja on asetettu edunvalvontaan. Kaikki muut miehet, satoja, jotka olen tavannut joko ovat parisuhteessa tai haluavat sitä. MGTOW on iso vitsi.

Niinpä. Kaikki tajuaa että mgtow loppuu sillä sekunnilla innokkaimmaltakin jankkaajalta kun nainen näyttää vihreää valoa. Siksihän juuri ne täällä roikkuu lällättelemässä. Roikut täällä jauhamassa = haluat pariutua.

Vierailija
38/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonut vajaat 10kg ja ikäkin on 50 toisella puolella. Silti mies vetää päälleen mm:

-pillifarkkuja, joista maha tursuaa yli ja kivekset pullottaa

-huopahattuja, jotka on hänestä ”cool” ja kuvittelee näyttävänsä trendikkäältä mut näyttää Juhani Palmulta

-m-koon paitoja, jotka näytti hyvältä 10kg sitten

Niinpä ostin hänelle isänpäivälahjaksi lahjakortin erääseen miesten vaateliikkeeseen ja vinkkasin, että esim parit housut voisi hankkia ja voisin tulla mukaan. Sieluni silmin näin jo tyylikkäät, hyvin istuvat sopivan kokoiset housut hänen päällään.

No hänpä oli mennyt itsenäisesti ostamaan. Tulos: kahdet farkut, joiden napin kiinni saamiseen hänen piti vetää vatsaa ankarasti sisään. Housut puristivat persuksista ja etumuksesta niin että oli ihan rasvaisen ja luokattoman näköistä. Ei kuulemma voinut ottaa isompaa kokoa, kun ne olisivat lököttäneet ja lösöttäneet takapuolesta.

Että näin käy, kun päästää miehen yksin vaatekauppaan.

Vierailija
39/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on lihonut vajaat 10kg ja ikäkin on 50 toisella puolella. Silti mies vetää päälleen mm:

-pillifarkkuja, joista maha tursuaa yli ja kivekset pullottaa

-huopahattuja, jotka on hänestä ”cool” ja kuvittelee näyttävänsä trendikkäältä mut näyttää Juhani Palmulta

-m-koon paitoja, jotka näytti hyvältä 10kg sitten

Niinpä ostin hänelle isänpäivälahjaksi lahjakortin erääseen miesten vaateliikkeeseen ja vinkkasin, että esim parit housut voisi hankkia ja voisin tulla mukaan. Sieluni silmin näin jo tyylikkäät, hyvin istuvat sopivan kokoiset housut hänen päällään.

No hänpä oli mennyt itsenäisesti ostamaan. Tulos: kahdet farkut, joiden napin kiinni saamiseen hänen piti vetää vatsaa ankarasti sisään. Housut puristivat persuksista ja etumuksesta niin että oli ihan rasvaisen ja luokattoman näköistä. Ei kuulemma voinut ottaa isompaa kokoa, kun ne olisivat lököttäneet ja lösöttäneet takapuolesta.

Että näin käy, kun päästää miehen yksin vaatekauppaan.

Sano miehelle Juhani Palmusta ja lyttykiveksistä, hyvänen aika. Luulisi tyylin muuttuvan sillä sekunnilla. :D

Vierailija
40/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaus?