Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin äsken vaateostoksilla ja kuuntelin sivukorvalla kuinka nuori pariskunta osti miehelle takkia ja nainen päsmäröi

Vierailija
27.11.2021 |

Kaksi eri pariskuntaa sattui samaan aikaan sinne hyllyjen väliin, molemmissa nainen oli päsmäröimässä ja kommentoimassa kun mies kokeili takkeja, naiselle ei tuntunut mikään kelpaavan mitä mies itselle kokeili päälle, naisen suusta tuli seuraavaa tekstiä: älä katso niitä ne ovat liian ohuita, väärä väri, ei niitä halpoja kannata katsella, ei sitä, se on liian pitkä takki, kokeile tuota.
Kauhea päsmäröinti ja komentelu, onko naiset noin rasittavia? Kaksi eri pariskuntaa ja molemmissa sama meno.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kun mennään ostamaan jotain autoa naiselle niin mies ei päsmäröi yhtään... . Naiset nyt ymmärrä paremmin vaatteita ja muotia. Kyllä minäkin puutun kun mies ei esim yhtään tajua että muutenkin leveäperseisen miejem ei kannata ostaa vyötäröltä supervekattuja khakihousuja. Tai kannattaa jos haluaa olla naisille ilmaa.

Vierailija
2/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset noin rasittavia? Eipä ihme että miehet haluaa olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset noin rasittavia? Eipä ihme että miehet haluaa olla yksin.

No eipä halunneet olla ainakaan nuo miehet joilla juuri oli rasittavat naiset.

Vierailija
4/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päsmäröi, mutta jos en ohjailisi miehen vaatehankintoja, hän kulkisi ihmisten ilmoilla kuin joku pelle hermanni. Hän ei ymmärrä pukeutumisesta mitään. On äärettömän upea mies, huumorintajuinen, älykäs, menestyvä - mutta muoti, pukeutuminen jne ei kiinnosta vähääkään. Hän tiedostaa tämän toki itsekin ja pyytää minut makutuomariksi.

Vierailija
5/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on aina inhonnut vaateostoksia. Hänelle olisi taivas, jos vaivautuisin vaateostoksille hänen kanssaan ja tekisin valinnatkin hänen puolestaan. Sivusta ei voi koskaan tietää, miten pariskunta kokee asiat. 

Vierailija
6/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan mun tyttäreltäni, muttei se mies hänen miehensä ole.

Vierailija
7/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään kö?

Vierailija
8/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Onko naiset noin rasittavia?”

Mikä neitsytjonneketju tämä on :D

Vierailija
9/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on surkea maku mitä tulee vaatteisiin. En minäkään katsoisi sivusta, jos mieheni pukeutuisi kuin juntti.

Vierailija
10/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on merkitystä miten sanansa asettaa eli …😉

Vierailija
11/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei itse valitse, sovita ja osta vaatteitaan ei ole oikea mies vaan puudeli. Sori, näin se vain on.

Vierailija
12/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo 34 enkä ole ikinä tainnut olla miehen kanssa vaateostoksilla kun tiedän, että varmaan menisi hermo molemmilla.

Kyllä se osaa ostaa itse mieleisensä ja saa pukeutua miten haluaa. Ostelen tosin aika paljon hänelle itsekin jos löydän jotain mistä voisi pitää. Joko pitää niitä tai sitten ei.

Mun puolesta saa kulkea vaikka kukkamekko päällä jos on itse tyytyväinen, mua ei juuri hetkauta jos joku ei tykkää.

Vierailija
13/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei itse valitse, sovita ja osta vaatteitaan ei ole oikea mies vaan puudeli. Sori, näin se vain on.

Mun miehiä ei vaan ole kiinnostanut, mieluummin ovat laittaneet rahansa muuhun ja pitäneet niitä rikki kulutettuja lempivaatteitaan.

Eipä tuo mun elämää haittaa. (Risaisten boksereisen tilalle kyllä ostelen uusia ja heitän reikäset pois kyselemättä, ei nuo taida edes huomata :D)

Vierailija
14/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaate ostoksilla miehet ja naiset ovat vuorotellen makutuomareinan toisilleen.

Joten itse en näe mitään kummallisa siinä, että nainen ohjasi ja neuvoi miestä ostamisessa.

Yleensä, siisn yleensä, naiset tietävät enemmän vaatteiden laadusta, kestävyydestä, ja klassikomalleista, kuin miehet. 

Ja naiset pyytävät miehiä makutuomareiksi useinmiten silloin kun he ostavat juhlavaatteita sun muita tärkeimpiä vaatteita.   Että mies katsoisi sen, istuuko se vaate hyvin naisen yllä.

Että näyttääkö nainen se päällä tosi hyvältä ja että miltä nainen se päällä oikein näyttää.

Nainen ei tarvitse miestä makutuomariks jos ostaa puseroita ja tunikoita töihin, tai muuta vastaavaa.

Ja mies käy kyllä aivan yksin ostamassa alushousuja ja t-paitoja, sun muuta kevyttä vaatetta, sillä mies ostaa yleensä aina samanlaisia malleja ja värejä, mitä hänellä on jo aikaisemminkin ollut.  Joten nainen ei niistä ostokista koskaan miestä hauku eikä arvostele.

Vierailija
15/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Voin olla mukana vaatteiden ostamisessa mutta mies päättää mitä ostaa.

Vierailija
16/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuvat tykkäävän sellaisesta, kunnes joidenkin vuosien jälkeen menee hermo.

Vierailija
17/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vaateostoksilla tähän aikaan

Vierailija
18/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan perinteistä parisuhteessa. Olin kolmen vuoden parisuhteen alkuhuuman jälkeen, kuin ydintuhon kokenut. Olin ottanut +15 kiloa parisuhdepainoa, minulla oli pääasiassa naisen valitsemat vaatteet ja naisen päättämä kampaus. Luojan kiitos viimeisimmästä parisuhteesta on jo kohta 6 vuotta aikaa. Ei ikinä enää.

Vierailija
19/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on näkövammainen, joka olettaa minun kertovan hänelle mitä hän on ostamassa. Voihan hän materiaalia tunnustella, mutta se ei anna vaatteesta kokonaiskuvaa.

Vierailija
20/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan perinteistä parisuhteessa. Olin kolmen vuoden parisuhteen alkuhuuman jälkeen, kuin ydintuhon kokenut. Olin ottanut +15 kiloa parisuhdepainoa, minulla oli pääasiassa naisen valitsemat vaatteet ja naisen päättämä kampaus. Luojan kiitos viimeisimmästä parisuhteesta on jo kohta 6 vuotta aikaa. Ei ikinä enää.

Et sitten saanu suutas auki?