Mies tunnusti viikonloppuna tehneensä jotain kauheaa
Minulla ja miehelläni on 4-vuotias lapsi. Hän on hirmu rakas, enkä voisi kuvitellakkaan elämäämme ilman häntä.
Lapsemme on kuitenkin ns. vahinko, käytimme näet kondomia tuohon aikaan.
Jo ennen raskaaksi tulemistani mies kuitenkin puhui siitä että haluaisi vauvan. Minä en kokenut olevani vielä siihen valmis. Urani kun olo aivan alussa ja suhteemme oli ihan tuore.
Sopivasti kuitenkin tulinkin raskaaksi vähän miehen vauvakuumen alkamisen jälkeen. Pitkien pohdintojen jälkeen päätin että haluan pitää vauvan. Mies oli aivan onnensa kukkuloilla ja puhui moneen otteeseen että ehkä tämä yllätysraskaus oli sen merkki että olin tietämättäni valmis äidiksi.
Nyt viikonloppuna mies sitten kännissä paljasti tehneensä kondoomeihin reikiä kun oli niin kovasti halunnut vauvaa ja tiesi kuulemma että rakastaisin pikkuistamme kun pikkuisemme vain saisi mahdollisuuden syntyä. Niinhän siinä kävikin mutta entä jos ei olisi käynyt? Olen ihan suunnattoman järkyttynyt ja mietin voinko enää ikinä luottaa miehen kun hän petkutti minua tällä tavalla. Mies itse on sitä mieltä että ei tässä mitään pahaa ole päässyt tapahtumaan kun rakastan lastamme yli kaiken ja olen tälle hyvä äiti.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:10"]
Kannattaakin AP nyt jauhaa ja märehtiä tätä tapausta, pilata itsesi, lapsesi ja miehesi elämä ja tietenkin riitaisa ero päälle.
Olet varmaan sitten tyytyväinen itseesi ja omassa seksin himossasi et näe mitään väärää.
Olet hyvällä tiellä kohti omaan pesään kusemista.
[/quote]
Joo, AP:n syyhän tämä on. Just.
[/quote]
Varmasti on jos märehtimistä jatkaa.
Ikiniä en tommoseen mieheen pystyis luottaan. Sairas teko. Ihan sama onko tekijänä mies vai nainen, yhtä väärin se silti on.
Lapsen "hankinta" mullistaa koko loppuelämän. Se on suuri päätös, joka jokaisella on oikeus tehdä itse. On aivan törkeätä pakottaa joku vanhemmaksi, vaikka ei ole siihen vielä valmis. Oma vauvakuume ei tosiaankaan oikeuta tekemään tuollaista päätöstä toisen puolesta. Jos kykenee tuollaiseen tekoon, niin mihin muuhun lie pystyy. En haluaisi kumppanikseni ihmistä, joka pettäisi luottamukseni noin totaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:43"]
Mä varmaan oikeasti ja valehtelematta tappaisin mun miehen tuollaisessa tilanteessa.
[/quote]
hui. Hoitoon. Mene pian. Sulla on jotain todella vaarallista aggressiota sisälläsi...sellaista mitä et ole käsitellyt.
voistko hakea apua?
Hyi saatana! Mie ainaki jättäisin tuommosen. Tervemenoa petturi. Maailman itsekkäin typerys se ukkos
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:44"]
Mä varmaan oikeasti ja valehtelematta tappaisin mun miehen tuollaisessa tilanteessa.
[/quote]
hui. Hoitoon. Mene pian. Sulla on jotain todella vaarallista aggressiota sisälläsi...sellaista mitä et ole käsitellyt.
voistko hakea apua?
[/quote]Ihan normi reaktio. Hae itse apua. Pelle
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:44"]
[/quote]
voistko hakea apua?
[/quote]
Alkoiko huijarimammalla puntti tutista?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:44"]
[/quote]
voistko hakea apua?
[/quote]
Alkoiko huijarimammalla puntti tutista?
[/quote]
Ei tappaminen ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Ei ole myöskään normaalia kävellä toisen itsemäärämisoikeuden yli lisääntymisasioissa.
Kannattaa kans miettiä millaisille ihmisille tekee tuollaisia juttuja, itse nimittäin oikeasti tappaisin ja se ei näy musta ulospäin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:41"]Meniköhän nyt ihan noin?
[/quote]
Niin tosiaa, koska EIHÄN MIEHET HUIJAA!!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Ei ole myöskään normaalia kävellä toisen itsemäärämisoikeuden yli lisääntymisasioissa.
Kannattaa kans miettiä millaisille ihmisille tekee tuollaisia juttuja, itse nimittäin oikeasti tappaisin ja se ei näy musta ulospäin.
[/quote]
Juu, minä en hyväksy ikinä toisten tahallista huijaamista lisääntymiseen. Tosin en hyväksy tappamistakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:10"]
Kannattaakin AP nyt jauhaa ja märehtiä tätä tapausta, pilata itsesi, lapsesi ja miehesi elämä ja tietenkin riitaisa ero päälle.
Olet varmaan sitten tyytyväinen itseesi ja omassa seksin himossasi et näe mitään väärää.
Olet hyvällä tiellä kohti omaan pesään kusemista.
[/quote]
Joo, AP:n syyhän tämä on. Just.