Käytätkö alusvaatteet ja sukat "loppuun" asti ?
Kommentit (27)
Ja lopun jälkeen vielä toimivat (kerran)
rätteinä.
Sukat heitän pois siinä vaiheessa, kun kantapää alkaa harvenemaan. Pikkarit ovat sloggin tosi kestävää laatua ja ne eivät hajoa millään. Samoin sloggin liivit, joita enimmäkseen käytän. Minulla on molempia niin paljon, että tuntuu, etten saa koskaan mitään käytettyä rikki. Sitten kun jotain tulee, niin nakkaan räsyt sekaroskikseen. Rikkinäisiä en pidä päälläni.
Risat sukat menee roskiin mutta vähän rispaantuneita pikkareita voi pitää vielä menkkapikkareina. Ei haittaa jos tulee ylivuotoja
Vierailija kirjoitti:
Ja lopun jälkeen vielä toimivat (kerran)
rätteinä.
Mitä teet niillä räteillä? Minun ei ainakaan tarvitse käyttää mitään alusvaatteita rättejä.
Reikäiset bokserit tälläkin hetkellä, vaatteet vaihtuu vain kunnolla risaksi menneenä tai koon muuttuessa.
En. Sillon kun ne alkaa näyttää huonolta, kulahtaneelta tai ilmestyy pienikin reikä niin ne poistetaan tästä taloudesta.
Pidemmälle. Korjaan ne, ja ne saa vielä uuden elämän.
Että älkää tulko ulisemaan mulle jostain kierrätyksestä tai jätelaista.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarit revenneet mutta pitää sinnitellä. Eihän niitä kukaan näe.
Minäkin luotan siihen, että kiinnostaa enemmän mitä alla on.
Kyllä, sukka on vielä sukka, vaikka sen pystyy pukemaan kahdesta suunnasta jalkaan.
Kalsareissa reikä parantaa vaan ilmanvaihtoa.
Siinä vaiheessa kun säkit tulee ulos boksujen reiästä niin heitän roskiin.
Ei jää jäljelle kuin paskainen rantu, niin tarkkaan minä käytän.
Otan matkoille mukaan loppuun kuluneet alusvaatteet ja sukat. Sitten heitän ne roskiin köytön jälkeen, ei tarvitse tuoda matkalta kotiin likaisia kalsareita ja sukkia.
Aika kestäviä alushousuja ja liivejä. Pitää heittää välillä ehjiä pois. Sukkia on aivan liikaa, kun vain harvoin käytän sukkia. Ennen alusvaatteet menivät rikki, oli helpompi heittä pois. En korjaa enkä parsi. Väärät ostokset laitan keräykseen ihan uutena.
Tuli mieleen vielä että matkoille otan isot pyyhkeet jotka jätän hotellihuoneeseen ja jonkun T-paidan.
Käytän vielä näitä yli 10 vuotta vanhoja koska mukavia uusia tuntuu olevan mahdotonta löytää.
Alkkareissa voi olla sivussa reikä jonkin aikaa, mutta en niitä viitsi kauaa katsella. Nykyään on ohuempaa kangasta, menee usein sormi läpi tuosta sivusauman tuntumasta.
Rikkinäisiä sukkia en katsele sitten yhtään. Pois vaan.
Käytän loppuun. Kun tulee reikä, korjaan jos voin. Korjaan myös nilkkasukat. Toki kun lähden ihmisten ilmoille yritän muistaa vaihtaa ehjät, korjaamattomat päälle.
Mulla on menossa vaatekaapin vaatteiden loppuunkäyttökampanja. Sitten kun ei riitä enää päällelaitettavaa ostan uudet. Eikä ole rahakysymys, vaan periaate. Monet vaatteet menee rikki ihan liian nopeasti, niiden pitäisi olla kestävämpiä.
Kalsarit revenneet mutta pitää sinnitellä. Eihän niitä kukaan näe.