Rakastunut nainen
Olen kohta 36v nainen ja ilmeisesti olen rakastunut tulisesti. En ainakaan ole tälläistä ennen kokenut. Milloinkaan ennen en ole seksistä nauttinut. Se on ollut lähinnä velvollisuuteni naisena antaa kun mies on halunnut. Nyt haluan sitä itse ja usein. Tämän miehen kanssa olen valmis kokeilemaan vaikka mitä, joka ennen kuvotti ajatuksenakin.
Jätin mieheni tämän nykyisen takia ja se oli kaikille vaikeaa käsittää. Mutta nyt ystävänikin sanovat minun olevan aivan eri ihminen kuin ennen. Olen kai kun tunnen itseni naiseksi ja voin muutenkin nauttia elämästä. Poden jopa vauvakuumetta. Aiemmin en ole edes lapsista haaveillut.
Eikä tämä ole paljoa mieheltä vaatinut. Kehaisee minua joskus nätiksi ja ihanaksi. Antaa pusun ja tuo joskus niitä kukkiakin. Ja muutenkin huomaa että minäkin asun täällä.
Kahdeksan vuotta olinkin pelkkää ilmaa,kuulin toistuvasti kuinka tyhmä olen ja sängyssä aivan surkea. Itsekkin uskoin niin tähänasti,mutta nyt tiedän että olen sittenkin ihan kunnollinen nainen.
Eli elämäni paras päätös oli lähteä surkeasta liitosta. Vaikka ex soittelee ja haukkuu horoksi ym.,ja yrittää tehdä elämästämme helvettiä,niin ikäväkseen ei siinä onnistu. Hyvää kevättä kaikille T. Onnellinen Nainen
Kommentit (7)
Onnea. Koettakaa pitää sitä rakkautta yllä mahdollisimman pitkään! Ei muuten haittais vaikka vaikka jokin Amorin nuolista harhautuisi tännekin...
T. Yksi sinnittelijä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:21"]Olen kohta 36v nainen ja ilmeisesti olen rakastunut tulisesti. En ainakaan ole tälläistä ennen kokenut. Milloinkaan ennen en ole seksistä nauttinut. Se on ollut lähinnä velvollisuuteni naisena antaa kun mies on halunnut. Nyt haluan sitä itse ja usein. Tämän miehen kanssa olen valmis kokeilemaan vaikka mitä, joka ennen kuvotti ajatuksenakin.
Jätin mieheni tämän nykyisen takia ja se oli kaikille vaikeaa käsittää. Mutta nyt ystävänikin sanovat minun olevan aivan eri ihminen kuin ennen. Olen kai kun tunnen itseni naiseksi ja voin muutenkin nauttia elämästä. Poden jopa vauvakuumetta. Aiemmin en ole edes lapsista haaveillut.
Eikä tämä ole paljoa mieheltä vaatinut. Kehaisee minua joskus nätiksi ja ihanaksi. Antaa pusun ja tuo joskus niitä kukkiakin. Ja muutenkin huomaa että minäkin asun täällä.
Kahdeksan vuotta olinkin pelkkää ilmaa,kuulin toistuvasti kuinka tyhmä olen ja sängyssä aivan surkea. Itsekkin uskoin niin tähänasti,mutta nyt tiedän että olen sittenkin ihan kunnollinen nainen.
Eli elämäni paras päätös oli lähteä surkeasta liitosta. Vaikka ex soittelee ja haukkuu horoksi ym.,ja yrittää tehdä elämästämme helvettiä,niin ikäväkseen ei siinä onnistu. Hyvää kevättä kaikille T. Onnellinen Nainen
[/quote]
Onnea! Olen 40v ja salarakkaani saa minut henkiin.
Upeaa :) Se on kumma juttu miten sitä jaksaakin olla ihmisen kanssa joka on kuvailemaan kaltainen ihminen! Hienoa että lähdit. Olen mies ja itselläni oli ihan kaamea akku, joka sai kuvittelemaan että olenko mä tosiaan ihan surkea. Hain eron ja huomasin olleeni vain liian kiltti...ja osaltaan varmasti kyl tyhmäkin kun moiseen alistuin. Vapaana ollessa sitten huomasinkin olevani ihan komee, hyvä seksissä :) Ottajia oli ihan riesaksi asti, jopa exäni kaverit yrittivät ja parin kanssa olikin helvetin hyvää seksiä ;) Se on kumma miten toinen ihminen saa kuvittelee että sitä on ihan kuraa. Nykyisin naimisissa maailman kauneimman, seksikkäimmän ja ihanimman naisen kanssa :)
Hienoa....kunhan muistat imeä kyrpää. Se kun sattuu olemaan olemassaolosi tarkoitus.
Terkkuja -peikko-
Kiva kuulla! Onnea! :)
Ja kiva lisäbonus on, kun neitsytpoikia, kuten yläpuolella nimimerkki peikkoa, vituttaa! ;)
Hyvä! Olen onnellinen puolestasi:) Nauti täysin siemauksin olostasi! Rakkaus tekee ihmeitä myös seksielämälle.