Miten joku voi päästää koiran tai sian viereensä sänkyyn?
Kommentit (15)
Joka aamu minä tuon yhen emakon vierestä herään, heränny jo 20 vuotta.
Perheenjäseniä ne siinä samassa on. Oma kissani nukkui viime yön toisella tyynylläni ja oli kyllä ihanaa herätä kehräävän pehmeän karvakerän vierestä.
Varmasti koiranomistajalla ja possujen isännillä ihan sama asenne omia lemmikkejään kohtaan.
En mä ainakaan ottais mitäään elukoita sänkyyn. Koira nukkuu sängyn vieressä lattialla, jos haluaa nukkua makkarissa. Yleensä se kyllä nukkuu omalla pedillään olkkarissa tai makkarin oven edustalla.
Mies riittää unikaverina.
Päästää ne jotkut kuulemma miehenkin, eikä ole edes mitään sukua...
Vierailija kirjoitti:
Päästää ne jotkut kuulemma miehenkin, eikä ole edes mitään sukua...
Ai saatana.
No ne on ihan parasta, mutta sua eläinvihaajaa en päästäisi sataa metriä lähemmäs itseäni.
Yöks🤮🤮🤮 ja sitten panee sitä sikaa.
No kohta siat saavat taas kuulan kalloon, kun joulu lähestyy.
Jos se kuvan sänky oikeasti on se missä nukkuvat, niin en käsitä miten nelistään millään mahtuvat.
En osaisi nukkua ilman meidän koiria. Mietitään kolmannen ottamista ja mies nosti ainoaksi miinuspuoleksi sen, että sänky saattaa käydä ahtaaksi :D
Siat voi opettaa sisäsiistiksi siinä missä koiratkin. Ovat älykkäitä ja oppivat nopeasti.
Koirat ovat toimineet lämmikkeenä ihmisen vieressä nukkuessa historiassa.
Mielummin nukun rauhallisesti tuhisevan koiran vieressä, kuin kuorsaavan ja hikoilevan miehen.. Mies nukkuu toisessa huoneessa kuorsaamisen takia ja hänellä on selkeät uniapnean oireet, mutta ei suostu menemään lääkäriin. Nukuin aikaisemmin todella huonosti miehen kuorsaamisen takia, ja saatoin pahimmillaan herätä 5-10 kertaa yössä korvatulpista huolimatta. Nyt nukun paljon paremmin koiran kanssa, lapsikin tulee välillä viereen jos on nähnyt pahaa unta.
Meidän malamuutti saa nukkua siellä missä me ihmisetkin, eli sängyssä. Sohvallakin saa olla. Ei ällötä eikä haittaa yhtään, päinvastoin.
En tajua ihmisiä jotka ottaa esim koiran ja sitten eivät anna sen tulla sänkyihin ja sohville, koska "hyi ällöö". Miksi ottaa koira jos se on ällö?
Saahan lapsetki olla sängyissä ja sohvilla, vaikka saattavat kaivaa neniään ja lähmäsillä käsillään käpälöivät joka paikkaa. Mutta sehän ei tietenkään ällötä 🙂
Noh, miksi ei? Mä voisin periaatteessa ottaa mun koiran viereeni, mutta kun en halua, että se pyrkii sänkyyn joka yö. Kävisi kuitenkin omatoimiseksi ja tulisi vaivihkaa yöllä. Meidän edellinen koira sai tulla nuorempana sänkyymme, mutta sitten, kun tuli lapsia, sängyssä oli vain liikaa porukkaa. Oli ihan hyvä, että koira oppi pois sänkyyn tulemisesta, koska sille tuli myöhemmällä iällä eturauhasvaivaa ja se alkoi tiputella pissaa. Ei kiitos koiran pissaa sänkyyn! Edellinen koira haisi hieman, noh, uroskoiralle, mutta nykyinen ei, vaikka on uroskoira sekin. Itse asiassa tämä koira tuoksuu hyvälle. Eikä sisällä asuva sika mitenkään likainen ole, tai haise sian paskalle.