Game of games uusi viihdeohjelma
Tämähän vaikuttaa kivalta. Tykkään tällaisista, että tavikset pääsee kisaamaan.
Kommentit (90)
Aku on niitä näyttelijöitä jotka ovat hieman hämillisiä omana itsenään?
varma megahitti kun herättää noinkin voimakkaita tunteita! :D
Just paras ohjelma. Suomessa ei liikaa ole tällaisia rehellisiä aivot narikkaan -ohjelmia. Kiva pelleilyohjelma joka piristää
Voisi ehkä hauska katsoa paikan päällä. Tai osallistua jossain leirillä.
Mutta telkkarista katsottuna vain sekavaa koheltamista.
Samaa kuraa kuin Posse! En ymmärrä kenelle näitä tehdään, tätä ei kyllä normi aikuiset pysty katsomaan. Onneksi tulee neloselta Mysteerilaulajat, se on sentään katsottava mukava ohjelma👍🎶
Täyttä roskaa.
Loppuis vaan pian.
Taas nuo 2 idioottia, ääliöitä molemmat
Posse tulee mieleen. Ohjelma on lapsille ja murrosikäisille, koska tuskin aikuisia kiinnostaa koheltaminen.
Minusta sitä on helppo katsoa, Janne ja Aku ei ole ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Posse tulee mieleen. Ohjelma on lapsille ja murrosikäisille, koska tuskin aikuisia kiinnostaa koheltaminen.
Olen 54v.
Ohjelmassa kysyttiin että kuinka monta väriä on Viron lipussa ja hyväksyttiin vastaus kolme.
Sehän on väärä vastaus koska musta ei ole väri.
Vierailija kirjoitti:
Just paras ohjelma. Suomessa ei liikaa ole tällaisia rehellisiä aivot narikkaan -ohjelmia. Kiva pelleilyohjelma joka piristää
Vähän kun miettii näitä uusia hienoja tv formaatteja, niin suurin osa on nykyään aivot narikkaan - viihdettä. Pääasia että on huutoa ja kohellusta.
Jos tästä ohjelmasta ei pidetä, ei kannata odottaa liikoja minä ole julkkis päästämään minut pois viidakosta sitäkin juontaa Aku ja Janne
Vierailija kirjoitti:
En ehdi tänään katsomaan. Onko samat pelit kuin ekalla viikolla?
On. Joku viikko samat. Jorma Terttu ja katosta tiputaan altaaseen sekä mistä lentää jotain päälle. Mikä se tän ohjelman hauskin osuus on. Avasi kavana siellä Janne ja Aku oli toisissaan kiinni, sellainen ohjelma. Tässä kyllä nollataan tietokilpailu ohjelmat. Itse osallistuin jahtiin siinä pääsee mittaamaan todellisen tason Suomen parhaita tietoviisaita vastaa ja väärillä vastauksilla merkitystä.
Mun mielestä tää oli ihan hyvä ohjelma. Ja huomaa kyllä selkeästi että rahaa on käytetty studioon.
Toisin kuin vaikkapa Sanoman versioissa. Juontokaksikko on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa.
Loppuis vaan pian.
Tämä ihmetyttää minua aina uudestaan. Vaaditaan tyhmien ohjelmien, blogien, youtube-kanavien lopettamista.
Loppuis vaan pian? Miksi? Koska sinä et tykkää, kukaan muukaan ei sais tykätä ja katsoa? Sinun pitäisi saada päättää ohjelmista?
Lauantai-iltana parhaaseen katseluaikaan tällaista sontaa!