Raskausarvet miehellä
Kommentit (15)
No tietysti on, jos on lihonut nopeasti, niin ihan samalla tavalla se iho venyy kuin naisellakin. Jotkin lääkkeet saavat raskausarpia erityisen helposti aikaan, ainakin kortisoni on sellainen.
Itse asiassa ei tarvitse edes lihoa, minun aina houikalla miehellä on pyllyllä vähän. Kasvanut nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:45"]
on, mieheni sai nuorena kun alkoi treenaamaan, ei haittaa
[/quote]
Taisi saada paljonkin, kun arvet jäi.
Tässä näkyy taas miesten pinnallisuus. Naiset hyväksyvät miehellä raskausarvet, joita ei edes pitäisi miehillä olla. Mutta mies ei hyväksy naisella.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:47"]Tässä näkyy taas miesten pinnallisuus. Naiset hyväksyvät miehellä raskausarvet, joita ei edes pitäisi miehillä olla. Mutta mies ei hyväksy naisella.
[/quote]
Kuka mies ei hyväksy? Älä ainakaan yleistä av-palstalla saatua näkemystäsi koko Suomen miehiä koskevaksi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:47"]Tässä näkyy taas miesten pinnallisuus. Naiset hyväksyvät miehellä raskausarvet, joita ei edes pitäisi miehillä olla. Mutta mies ei hyväksy naisella.
[/quote]
Kuka mies ei hyväksy? Älä ainakaan yleistä av-palstalla saatua näkemystäsi koko Suomen miehiä koskeva
ksi.
[/quote]
Lukaisepa ketju "Millaista naista et koskaan huolisi".
Minun mies on sellainen pullukka että maha aivan kun tiikerin revittuna
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:08"]
Minun mies on sellainen pullukka että maha aivan kun tiikerin revittuna
[/quote]
Tiikerin minä? :D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:47"]
Tässä näkyy taas miesten pinnallisuus. Naiset hyväksyvät miehellä raskausarvet, joita ei edes pitäisi miehillä olla. Mutta mies ei hyväksy naisella.
[/quote]
Miten niin ei muka pitäisi miehillä olla? onko miesten iho muka jotain eri materiaalia kuin naisilla... noup
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:06"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:47"]Tässä näkyy taas miesten pinnallisuus. Naiset hyväksyvät miehellä raskausarvet, joita ei edes pitäisi miehillä olla. Mutta mies ei hyväksy naisella.
[/quote]
Kuka mies ei hyväksy? Älä ainakaan yleistä av-palstalla saatua näkemystäsi koko Suomen miehiä koskeva
ksi.
[/quote]
Lukaisepa ketju "Millaista naista et koskaan huolisi".
[/quote]
En jaksa kovin tosissaan ottaa tuollaisia listauksia ja monet vastaukset vaikutti provosoivilta, joilla haluttiin vain vetää överiksi. Eli tosi elämässä tuskin listan asiat vaikuttaa, jos muuten kolahtaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:16"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 06:47"]
[/quote]
Miten niin ei muka pitäisi miehillä olla? onko miesten iho muka jotain eri materiaalia kuin naisilla... noup
[/quote]
Onko miehet raskaana? Noup.
Miehellä käsivarsissa, kyljissä ja pepussa. Kertonut aikaisemmasta pahoinvoinnistaan ja sen takia kertyneestä ylipainosta. Ei todellakaan haittaa nuo arvet :)
On