Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehesi sinua kauniiksi kun laittaudut?

Vierailija
23.02.2015 |

Tai ehkä muutenkin? Mutta ennen kaikkea, kehuuko ulkonäköäsi kun olet laittautunut jonnekin juhliin, ulos tms?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu joskus. Useimmiten kuitenkin kun olen meikittä hiukset sekaisin alusvaatteisillani sängyssä. Ja ei, en ole hurmaava luonnollinen kaunotar jonka iho hehkuu kilpaa aamuauringon kanssa ja huuleni eivät ole unesta turvonnet ja hiukseni eivät laskeudu kauniisti söpön pörröisinä.

Vierailija
22/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :)
Joskus myös silloin kun olen "kamalan" näköinen. Se laittaa välillä mietityttämään, kehuuko vain kehumistaan vai olenko hänestä aina kaunis.

Vierailija
24/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kehua? Johan te lompakollaloisijat olette saaneet aikanaan miehen nalkkiin valheellisella kuvalla itsestänne.

Miehen maksama ulkonäköön panostus ja sitä pitäisi jotenkin kehua?

Kiristävät ja kohottavat vaatteet, valheellinen ulkoasu ämpärillä meikkiä ja miehen kustantama elintaso?

Ennemminkin miestä vituttaa että uskoi siihen valheelliseen ulkokuoreen aikanaan.

Puhumattakaan niistä "ale-vaatteista" ja meikeistä jotka mies maksaa loppupeleissä, jo ensitreffeistä alkaen.

Vierailija
25/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske meikkipossuihin. Meikkaavat naiset oksettavat minua.

Vierailija
26/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin toivoo etten ikinä meikkaisi. Hyvin harvoin muutenkin kehuu jos kehuu, niin silloin, kun mulla on joku söpö yöpaita eikä yhtään meikkiä.

Vierailija
27/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:21"]

En koske meikkipossuihin. Meikkaavat naiset oksettavat minua.

[/quote]En puhunut meikkaamisesta vaan laittautumisesta. Eivät kaikki naiset meikkaa ollenkaan.

ap

Vierailija
28/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Useammin kehut tulevat paljon arkisemmissa tilanteissa. Viimeksi kun ylläni oli itse saatanaa rumempi mummoyöpaita, mies sanoi nauttivansa naisesta, joka voi pukeutua sellaiseen ja silti olla kaunis.

Vierailija
29/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:19"]

Miksi pitäisi kehua? Johan te lompakollaloisijat olette saaneet aikanaan miehen nalkkiin valheellisella kuvalla itsestänne.

Kiristävät ja kohottavat vaatteet, valheellinen ulkoasu ämpärillä meikkiä ja miehen kustantama elintaso?

Ennemminkin miestä vituttaa että uskoi siihen valheelliseen ulkokuoreen aikanaan.

Puhumattakaan niistä "ale-vaatteista" ja meikeistä jotka mies maksaa loppupeleissä, jo ensitreffeistä alkaen.

[/quote]Voi sinua. Kyllä sinäkin ehkä joskus naisen löydät. Mutta ensin pitäisi päästä eroon tuosta katkeruudesta. 

Vierailija
30/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole yhtään fetisisti, joten pitää minusta tällaisena kuin olen. Vaatteet ja meikit ovat ns. sivuseikka. Minäkin rakastan häntä ihan itsenään. Tietysti siistit vaatteet on ihan hienot, mutta tavis on parempi, kotoisampi.

Vierailija
31/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:25"]

Mun mies ei ole yhtään fetisisti, joten pitää minusta tällaisena kuin olen. Vaatteet ja meikit ovat ns. sivuseikka. Minäkin rakastan häntä ihan itsenään. Tietysti siistit vaatteet on ihan hienot, mutta tavis on parempi, kotoisampi.

[/quote]Ok. Mutta kehuuko sinua kauniiksi? (Ja kehutko sinä hänen ulkonäköään?)

Vierailija
32/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, koska hän tietää etten pidä sellaisesta lässynlässystä.

Vierailija
33/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Voi sinua. Kyllä sinäkin ehkä joskus naisen löydät. Mutta ensin pitäisi päästä eroon tuosta katkeruudesta. 

[/quote]

Jos sä olet mielestäsi niin "kaunis" niin miksi ulkonäkösi on valhetta kaikkine luonnottomine lisäkkeineen?

Kehuuko miehesi sinua , vai kosmetikkayhtiöitä ja oman lompakkonsa köyhdyttämistä? Yhteisistä rahoistahan se on kaikki pois, eli miehen lompakosta.

Vierailija
34/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kehuu. Vaikka oisin reikäsessä onsiessa. Tykkää kun esim laitan silmämeikkiä, eli myös "laittautuessa". Hyvin tarkkaan kehuu huulia, paksuja hiuksia, ihania silmiä, muhkeeta pyllyä tai vaan yleisesti. Jaksaa mun E-kupeistaki innostuu monesti iha ku ekaa kertaa näkis. :

Vierailija
35/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:30"]

[/quote]

Jos sä olet mielestäsi niin "kaunis" niin miksi ulkonäkösi on valhetta kaikkine luonnottomine lisäkkeineen?

Kehuuko miehesi sinua , vai kosmetikkayhtiöitä ja oman lompakkonsa köyhdyttämistä? Yhteisistä rahoistahan se on kaikki pois, eli miehen lompakosta.

[/quote]Mitähän luonnottomia lisäkkeitä tiedät minulla olevan? Hiukset ovat ihan omat ja oman väriset, ripset ovat omat, ei push-uppeja jne. Arjessa käytän vain ripsiväriä, kerran pari kertaa vuodessa ripsari lisäksi sipauksen luomiväriä kun mennään juhliin tai käydään jossain ulkona. Eli ulkonäköni ei ole yhtään valhetta. Tai no, on siltä osin, että omat ripseni ovat ihan vaaleat eivätkä näy ollenkaan ilman ripsiväriä. Enkä koe olevani kovinkaan kaunis, mutta ihan ok nätti olen.

Mikä sua oikeasti ahdistaa? Kauhea nähdä (lukea) täältä miten pahoinvoivia miehiä löytyykään. Ai mutta annas kun arvaan: naisten syytä kaikki. Eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi